|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
ah Royal Republic was het  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
was heel erg leuk  , we hebben ons prima vermaakt   . de 1e band was niet heel erg geweldig, maar het klonk beter dan op de youtube videos  . de band daarna was wel goed  , klonk wel leuk allemaal^^. en toen kwam het moment van waarvoor we gekomen waren   Royal Republic en dat was echt geweldig    . nog wat dingen meegemaakt daar   . was zonet nog wat foto's van anderen aan het bekijken die er ook geweest waren  . de dag erna zouden we eigenlijk Rango gaan kijken, maar we kwamen pas half2 uit bed  en tja niet echt veel tijd meer  , want we gingen eten wanneer de film zou draaien  , dus toen zijn we rond 10uur na de film The Rite geweest en die is ook wel goed   . de dag erna weer de hele dag in bed liggen en toen weer afscheid moeten nemen  . maar het was een geweldig weekend    . |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
haha heel verhaal  klinkt goed man  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@DFCPhoenix: haha sorry  , ben het gewend om hele verhalen te typen   . dat zeker  , we hebben erg veel gelachen  , vooral ik dan   . |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
haha hoezo heb je haar uitgelachen dan als zij niet gelachen heeft  ? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
DFCPhoenix: whaha nou ja ze kon er wel om lachen  xD. maar ik ging haar ophalen van het station en toen zijn we later in de bus gestapt  en we lopen zo door om ergens te gaan zitten xD en gaat de buschauffeur ineens hard optrekken en een noodstop maken  , vliegt Irthe zo de bankjes op  ik kon mijn lach bijna niet inhouden   was erg komisch  , maar ja ze was blij dat ik haar laptop vast hield anders had die kapot kunnen gaan  . en bij het concert ging een hippie voor ons staan en dansen  dat zag er ook echt te komisch uit  xD. we hebben wel veel gelachen het hele weekend  . ook met super mario bros wii  , ze had even 50levens gebruikt xD of nou ja wel meer  in een korte tijd  . |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
haha  gezellig maar ik moet gaan slapen van LQ want ze is moe en ik hou der wakker met m'n laptop  dus de mazzel  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
haha je moet meer luisteren na je vriendin  . welterusten jullie 2   . lekker slapen^^  . laterrr    |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
*gaat ook slapen...of zo iets....* |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Of zo iets  |
|
nietmeer
|
Weltrusten  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
welterusten iedereen   . lekker slapen  . en een hele fijne dag vandaag   . doei      |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Trusten FD  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Gooooooooedemorgen WMRRRRRRRRRR  Helemaal niemand hier, behalve ik  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Goedemorgen Gio  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Hee PeeWee  Keukenkampioen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
Trek een dikke trui aan  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@WMR-kok: Ga ff een potje springen in de woonkamer... krijg je het snel warm van  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
emmertje
Oudgediende
|
@WMR-kok: Bij mij thuis is het altijd "maar" 20°C... en niemand die het koud heeft dan  Ook goeiemorgen Kokkie en Giovanni  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik heb het altijd koud emmertje, pas bij 24 graden krijg ik het een beetje warm en zelfs dan heb ik nog een trui aan.  |
|
emmertje
Oudgediende
|
@Giovanni: Ben nu op het werk, en hier (in de meetkamer) is het ... ff spieken ... 19,6°C  ... in m'n t-shirt  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Onder de 20 graden is voor mij altijd koud, want ben een echte koukleum  |
|