|
nietmeer
|
@jjj, ma ik wil wel van te voren ontbijten hoor  en ik wil ook niet moeten haasten ofsow  en ik moet nog een stukje met de auto erheen, de camping ligt namelijk op een paar kilometer afstand  |
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
the-ghost: welke camping? ik woon daar namelijk in de buurt  |
|
nietmeer
|
@redor, oortjeshek   |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
the-ghost: haha oké   dfc gaat met LQ erheen dus die is er ook  . jij gaat natuurlijk gezellig samen met judy  . maar wat is dat hele gebeuren eigenlijk  , ik vroeg het gister nog aan dfc maar kreeg geen antwoord erop  . ik dacht aan dat iedereen verkleed gaat als elfje en dan daar zo rondhuppelen met een elven-stafje  . @jackjanjanus: nee maar half 9 is wel vroeg XD. @Redorbit: haha jij dacht laat ik maar van alles proberen en ik zie wel waar ik uitkom?  nou ja je hebt in ieder geval wel je ding gevonden  . ik denk dat het van mij ook ver uiteenloopt, want ik heb een diploma voor koken,serveren & bakken en ict niv.3 en binnenkort niv.4  en hierna ga ik CMD(communication & mutlimedia design) |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
@fd, nee hoor  je gaat gewoon verkleed als fantasy figuur   of in fantasygerelateerde kleding  t is in feite een grote open lucht beurs helemaal geweid aan fantasy  met kraampjes, optredens, verhalenvertellers en nog veel meer   kijk anders ff op elf fantasy fair |
|
Redorbit Erelid
@WMR-kok: en de kok met een papiertje kookt bijna nooit meer  af en toe int weekend en voor de paasbrunch enzo maar meer doe ik niet  @FD: ach ja ik ben lekker gaan studeren en ik dat laat ik het eens lekker breed aanpakken  en zie het resultaat  hahahaha |
|
WMR-kok
Oudgediende
the-ghost:  Ik hoef me dus niet te verkleden.  |
|
nietmeer
|
@kok, hoezo niet?  |
|
Redorbit Erelid
@WMR-kok: je mag ook als je favo hentai figuur  hahaha alles wat maar fatasie is is ok daar. |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
half 9 is uitslapen ik moet er dagelijks 5 uur uit dus |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Omdat ik onder fantasie figuren val.  |
|
nietmeer
|
kok, leg uit  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: haha ja ik denk het  . alleen ik ben niet echt meer bezig met koken  , af en toe thuis nog eens XD. haha ja jij bent er erg actief mee bezig  . the-ghost: jammer  , maar jij gaat toch wel in een roze elven pakje?  moet je er ook foto's van maken XD en onder beelden op wmr zetten  . ik denk niet dat het wat voor mij is  , ik denk eerder dat ik me dan dood zou lachen  . @Redorbit: haha ja het komt altijd wel van pas  , want als in het ene geen werk meer is, ga je gewoon verder met het andere  . @jackjanjanus: tja maar dat is je eigen schuld  |
|
nietmeer
|
fd, nou nee  ik heb gewoon een paar dingen bij elkaar gescharreld op de vorige 2 fairs  ma ik moet ervandoor  laters   |
|
WMR-kok
Oudgediende
the-ghost:  Je kan me zien in de serie "One Piece"  Sanji |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
the-ghost: jammer hoor  aaah oké maar valt me wel van je tegen  . laterrr    |
|
WMR-kok
Oudgediende
Laters TG  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
doeg geestje   |
|
Redorbit Erelid
iemand een idee voor de lunch??? |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Ik heb Duitse broodjes met kipcorn  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik ga dadelijk een portie kibbeling halen.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Zatan Senior lid
 WMRindex: 545 OTindex: 149 S |
@WMR-kok: Een echte kok haalt geen kibbeling  die eet forel  |
|
Redorbit Erelid
lekker allemaal  ik denk dat ik niets ga halen maar voor gewoon brood ga  dan werk ik mijn pauzes door en kan ik overuren maken of vanavond op tiet naar huis Haai YMD   |
|