|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
@the-ghost: een combinatie van Band zonder banaan en heideroosjes  flyingdutchy: ach tis gewoon dat ik absoluut niet tegen vroeg opstaan kan  ikw erk liever van 1200 tot 2000 ipv 9 tot 17. @JJJ: Morgen   |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Heideroosjes  |
|
nietmeer
|
@redor, ah ok  klinkt wel leuk  hoi YMD   |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
koekje erbij ?  |
|
nietmeer
|
lekker ladekast   |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
JJJ: morguh    hoe is het^^  maar ik ben er niet hoor  dat lijkt alleen maar zo  . the-ghost: tja het is "te" veel  , het leren wil ook al niet echt  . @Redorbit: haha daarom gaat mijn wekker altijd om 7 uur en blijf ik liggen tot half 10 XD en ga me dan pas nuttig maken  . |
|
nietmeer
|
@fd, tja, wat leren betreft kan ik me voorstellen  |
|
Redorbit Erelid
the-ghost: yeah vooral gewoon loltrappen en zingen/klagen over zondagsrijders/tieten/bier/sex/echte liefde enz. hahaha www.ramptoeristen.tk @yes_my_dear: heideroosjes is leuk! onze huidige drummer die haat ze  vroeger speelde die namelijk in de band Radical Retard, met het numemr "i`m not deaf i`m just ignoring you" eens speelde de heideroosjes in hun voroprogramma en hebben dat nummer geript en zijn er bekend mee geworden. @FD hahaha die van mij gaat ook om 7 uur, 2 keer snoozen tot 720 dan douchen aankleden d auto in om 8 uur om rond 9 uur opt werk te zijn |
|
nietmeer
|
redor, that's the spirit   |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
the-ghost: haha nou ja als je ziet wat ik moet maken dan val je gewoon in slaap  , echt niks aan en het is te veel papier werk XD of nou ja typen  . |
|
nietmeer
|
tja, da's idd niet echt interessant  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
flyingdutchy: ow oke dan zal ik me wel vergist hebben  |
|
Redorbit Erelid
the-ghost: precies;) |
|
nietmeer
|
fd, is gewoon even aan het soggen  (net als ik trouwens  ) |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Redorbit: haha dat is balen voor jou  , dat je zo vroeg al weg moet XD  ik heb medelijden met je  . gelukkig mag ik zelf weten wanneer ik op school kom   behalve morgen en maandag dan moet ik van half 9 tot 4  . the-ghost: maar ja helaas moet het  . haha nou ja ik moet in de tussentijd wel wat afleiding hebben, anders val ik nog echt in slaap hier  . @jackjanjanus: maakt niet uit XD dat kan gebeuren  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
en de rest zeker ghost |
|
Redorbit Erelid
flyingdutchy: haha ja school, dat heb ik verleden jaar afgesloten  |
|
nietmeer
|
ik kan morgen lekker een klein beetje uitslapen  hoewel ik er zondag in verhouding weer best vroeg uit moet  ma ja, dat is voor een goed doel zullen we maar zeggen  @jjj, voor zover ik weet ben ik de enige  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Redorbit: haha nou ja ik vindt school verder niet erg hoor  , maar op deze school moet je zoveel doen voor je examens  , op mijn vorige school was het 1 examen maken en klaar  , hier moet ik tussen door nog 4 pvb's maken  . the-ghost: jij wel weer hoor  hoezo moet je er dan vroeg uit?  |
|
nietmeer
|
ik ga naar de elf fantasy fair  en die begint beide dagen om 10 uur  en ik slaap wel op een paar kilometer afstand, ma moet er ook nog heen rijden vanaf de camping  |
|
Redorbit Erelid
flyingdutchy: ik vond school ook helemaal niet erg  daarom heb ik ook 8 jaar gestudeerd  (eerlijk gezegd wel 2 opleidingen en 4 deelopleidingen afgemaakt) dus neit zitten lanterfanteren. maare nu wel lekker dat het afgerond is  the-ghost: jij ook al? haha veel vrienden van mij ook  (ikzelf dus niet) |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
the-ghost: hmm oké  daar gaan nog 2 van WMR heen  , misschien kom je ze wel tegen^^  . en tja dat is een eigen keus dat je dat niet  , dus jij mag niet klagen  . ik ben verplicht morgen en maandag XD. @Redorbit: gelukkig maar  . oké  dus genoeg diploma's  ? hmm nee ik doe mijn best hier wel  , maar ja mijn interesse zakt wat  en deze pvb's zijn echt saai  , te veel documentatie XD. |
|
nietmeer
|
fd, je zult mij ook niet horen klagen over het 'vroeg' opstaan  klopt, ik weet in ieder geval arya en DFC  en judy gaat ook mee  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
10 uur pas begint het dat is niet vroeg  |
|
Redorbit Erelid
flyingdutchy: yeah ik kan er een leuke muur mee volhangen. en ze zijn ook leuk uiteenlopend Beveiliging 2 diploma Zelfstandigwerkend kok diploma Facilitair leidinggevende(MBO) Erkend auditor HACCP/ISO Facility manager (HBO) Mobiliteitsmanager/stedebouwkundige en nu ben ik alleen maar bezig met mijn laatste 2 hahaha die andere leek me toen leuk  en staat altijd leuk op cv hahahaha |
|