|
nietmeer
|
informatie & communicatie techniek toch?  of is dat alweer veranderd?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
the-ghost: dat is gamedesign en 3d en applicatie ontwikkelaar en nog een aantal dingen  , maar ik wil vooral voor het 3d gedeelte gaan   . @Ridimi: Information and communication technologies als ik het goed heb  . |
|
nietmeer
|
fd, ah ok  klinkt wel gaaf  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
the-ghost: zeker weten  , ben in februari naar een open dag hier geweest en gewoon 2uren staan praten met leraren en leerlingen bij deze opleiding  . maar ja ik ben thuis ook bezig met 3d modeling  dus ja ken het al een beetje   . |
|
nietmeer
|
altijd handig, een stukje ervaring  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
the-ghost: zeker weten  dat komt goed van pas^^. alleen het nadeel is dat die programma's waarmee je dan werkt een paar duizend euro kosten  en tja ik heb ze nu illegaal   . |
|
nietmeer
|
da's best duur dan  werkt het wel goed dan?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
echt wel  1 die ik heb kost 3000 euro  en die anderen zitten ook rond die prijs volgens mij  . haha ja werkt prima   illegale key erbij XD en zo  . |
|
nietmeer
|
da's wel chill dan  ma hoeveel jaar moet je nu nog op deze opleiding?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
de opleiding ict niv4 eindigt voor mij in januari dus nog een jaartje zeg maar  en dan kijken of ik meteen kan instromen vanaf februari  . |
|
nietmeer
|
ah ok  dat zou wel chill zijn  nog ff goed je best dus  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
ik hoop er daarom ook op dat het kan  . hmhm ja ik moet er nog even hard tegen aan  , ik hoop dat mijn interesse in ict nog wat blijft hangen in de tussentijd  . |
|
nietmeer
|
hoop het ook voor je   |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
gaat vast wel goed komen  en anders wordt het een half jaartje werken en dan weer verder  . |
|
nietmeer
|
ach ja  waar ga je de opleiding doen?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
ik denk deze ook nog in leeuwarden, tenzij ik het ergens anders tegen komen en ik hier weg kan  weg van mijn ouders  . maar ja wil ik wel daar eerst rondkijken, want ga niet zomaar meer na een school toe zonder eerst te kijken XD. |
|
nietmeer
|
ah ok  groot gelijk  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
heb al een paar keer op verkeerde scholen gezetten dus ja dat wil ik niet weer   . |
|
nietmeer
|
nee, dat snap ik  wat dat betreft heb ik het altijd wel goed getroffen tot nu toe   |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
^^ nou ja niet altijd hoor  , basisschool en vmbo was een hell  . maar ja gewoon doorgaan  en het komt vanzelf wel eens goed  . |
|
nietmeer
|
ja, idd  ma wat was er zo erg aan de basisschool en vmbo dan?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
uhmm veel problemen met leraren en uhmm worden vergeten door leraren en bijna geen lessen op het vmbo dus heb 2-4 jaar geen engels gehad  en zo nog wel wat dingen  . |
|
nietmeer
|
that sucks  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
ach ja ik heb het overleeft en probeer het dan ook achter me te laten het is gebeurd en valt niks meer aan te doen;). |
|
nietmeer
|
groot gelijk  t heeft geen zin ouwe koeien uit de sloot te halen  |
|