|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
the-ghost: was te proberen  had je vrije dag vandaag?^^ @FD: *ligt gewoon verder in het zwembad* |
|
nietmeer
|
fd, geloof ik graag @Irthe, zit al een tijdje thuis  , heb sinds eind maart geen werk meer, en doe BBL, dus heb maar 1 dag school  |
|
Irthe Erelid
the-ghost: werk je niet meer bij dat verzorgingshuis dan?  *is tijdje niet meer op wmr geweest* |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Irthe: *springt het water in en gaat op Irthe liggen* the-ghost: haha  altijd leuk om te doen toch  . wordt tijd om werk te zoeken dus?  |
|
Irthe Erelid
@flyingdutchy: *gooit fd van haar af* niet mij verdrinken  |
|
nietmeer
|
fd, voor jouw wel  voor vakantie wel  ga namelijk stoppen met deze opleiding en andere doen, en die is BOL |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe:  nou ja zeg  ja maar ik had een grote band onder jou geschoven zodat je niet verdrinkt  , laat jou niet verdrinken hoor^^. *klimt weer boven op irthe en gaat weer liggen*   |
|
Irthe Erelid
the-ghost: wel weer de koks/horeca opleiding dan ook op het deltion of iets totaal anders?  |
|
nietmeer
|
ICT  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
the-ghost: haha ik niet alleen hoor   . voor nu kun je ook wel al werk zoeken?  aaah oké  maar kun je in de tussentijd nog werken  . maar was de opleiding niks aan dan?  |
|
Irthe Erelid
the-ghost: ah oke  totaal anders dus  ook leuk   |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
*duikt het zwembad in* |
|
nietmeer
|
fd, ik ben wel van plan vakantie werk te gaan doen  duurt nog 6 maanden voor het nieuwe schooljaar begint namelijk  opleiding ging wel, ma praktijk lukte niet  kon het tempo niet bijbenen  dus vandaar @Irthe, jep   |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
jep weer eventjes parcnolletjes slikken  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
the-ghost: aaah oké  goed zo^^. haha ja dat duurt nog wel even  maar ja komt vanzelf snel genoeg in de buurt;). wat deed je dan voor opleiding?  weet je in ieder geval dat het niks voor je is  . maar volgend school jaar dus ook ict doen  , ik wens je daar ook veel suc6 mee  . ik heb het zelf wel al een beetje gehad met de ict, interesse verdwijnt steeds meer, maar ja ik maak het wel gewoon af  . @Wolfje: kom je ook even lekker zwemmen  *trekt de band achterover en valt met irthe het water in*   |
|
nietmeer
|
fd, ik deed/doe nog de koksopleiding  ma ga nu alleen nog voor de zaakvakken naar school  dank je  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
the-ghost: lol dus je je deed eigenlijk het zelfde als mij en kiest als vervolg ook het zelfde   . ik deed eerst een kook/server/bak opleiding en heb deze afgerond en toen overgegaan op ict en hierna ga ik op het hbo weer wat anders doen   . alsjeblieft  . |
|
Irthe Erelid
|
|
nietmeer
|
speel ze irhte   fd, ach ja  soms heb je dat  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
doei doei Irthetje      have fun   the-ghost: haha ja dat zeker, al vond ik het koken wel leuk, maar ja het waren mij wat te lange dagen en zo en vindt het leuk om af en toe te doen en niet mijn hele leven  . maar ict is verder wel leuk, maar de meeste dingen die ik nu doe boeit me totaal niet  , dat hoeft voor mij niet XD. maar ja hierna wordt het de opleiding CMD  en dat wordt awsome  . |
|
nietmeer
|
wat is CMD?   |
|
Ridimi Actief lid WMRindex: 54 OTindex: 92
|
ComputerMediaDesign ?
|
|
flyingdutchy Oudgediende