Arrogantiecafé |
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Taz  Maar ik wil niet dat jij in je eentje opdraait voor die 312 euro.  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
@madeliefjeHet valt inderdaad niet op als je met zo een begrippenlijst-tatoeage binnen komt lopen  Trusten Madeliefje  Ik ga ook slapen  , uitrusten voor morgen, trusten iedereen  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Madelief Erelid
 WMRindex: 134 OTindex: 3.860
|
Trusten iedereen !  Kammie! jij moet ook naar bed!  @DX succes morgen! |
|
nietmeer
|
@kam betaal jij die ene cent toch  @lief trusten  Ik beloof je dat ik dit keer geen foto's zal maken  (heb nog een heel oud toestel, waarbij dat ding iedere keer ontploft als ie een foto maakt  ) |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Dank je Madeliefje  Trusten iedereen  , ik ga ook lekker maffen  , een van m'n favoriete bezigheden  . |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Madelief Erelid
|
@TD wanneer heb jij foto's gemaakt dan?  @kammie waarom opeens geen les dan? *verdenkt kammie van spijbelen* |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Kameleon Oudgediende
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik dacht dat ik morgen naar het ziekenhuis moet.  Het is pas donderdag.  |
|
Kameleon Oudgediende
Peter, ach, kan gebeuren toch?  |
|
nietmeer
|
lief gister en vannacht  had je dat niet gehoord en gezien dan buiten  @draak jij natuurlijk ook een fijne nachtrust toegewenst:'ja kam Ik vraag wel om uitstel van betaling tegen die tijd;) Of een campagne starten om sponsors te vinden  |
|
Madelief Erelid
|
kammie oooooow .... het zal wel  (hoeft geen bewijs  ) doeg iedereen !  *gaat nu echt weg* TD jij bent eng!  geen foto's meer van mij maken a.u.b.   |
|
Kameleon Oudgediende
Taz, dat kan ook  Maar dan hebben we inkomsten, en moeten we meer betalen  Ik wacht morgen de mail van Buma Stemra wel af  Madelief, wil je bewijs?  Doeg doeg    EDIT: Madelief, ik heb ook nog foto's van je pizzadoos  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik heb dus net de taxi voor morgenochtend gebeld. Waarschijnlijk komt die nu iets later.  |
|
Kameleon Oudgediende
Peter, kan je dan niet afzeggen? |
|
Madelief Erelid
|
Kammie  *gaat nu echt weg  * |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik heb de taxi gebeld om naar het werk te kunnen gaan. |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
nietmeer
|
lief ik maakte ook geen foto's van jou in het bijzonder  Maar de flitsen zijn nou eenmaal in de wijde omtrek te zien  kam dat weet jij en dat weet ik, maar dat weten zij niet;)  Bovendien kan het een eenmalige actie zijn toch |
|
Kameleon Oudgediende
Taz, oh natuurlijk!  Maar dan moet ik reclame maken op de radio, en dan willen ze daar geld voor plukken  Maar ik wacht effe de mail af morgen, in de hoop dat... En het is trouwens 1-malig €312,- heb ik uitgevogeld. |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Je hoeft er niet perse reclame op de radio voor te maken  een blog doet wonderen  Het hoeven tenslotte geen bedrijven te zijn die ons sponseren toch  Maar wacht idd eesrt maar even de mail af, dan hoor ik dat morgen ook wel weer  Ga ik nu nog even een uurtje plat  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|