Arrogantiecafé |
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Andreesie: glas geleidt 100% niet he 100% is onmogelijk, maar t geleid zo ontiegelijk slecht dat t vrijwel onmogelijk is. Daarom gebruiken ze glas ook in hoogspanningsmasten om te zorgen dat de mast zelf niet al te erg onder stroom komt te staan. |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
hip toch  |
|
nietmeer
|
Ik heb namelijk een schuin raam, wat ook nog eens half open staat. Vandaar dat ik het vroeg  Als ik hier alle lichten uitdoe is het pikkedonker hier en word de kamer om de tel fel verlicht door een bliksemflits  Cool om te zien  Denk dat ik zo nog maar even naar buiten ga  Heerlijk dat geluid erbij  |
|
Madelief Erelid
 WMRindex: 134 OTindex: 3.860
|
@TD ow dan zie ik die onweersbui denk ik  ziet er heftig uit.. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@td: als ie open staat, dan kan ie wel gewoon door de raamopening heen he  |
|
nietmeer
|
@andre hij gaat van boven naar binnen open. Ik zal even een plaatje zoeken van zo'n raam;) |
|
Madelief Erelid
|
TD regent daar bij jou ook wel hard of niet? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
td: ik snap het wel  dan kan het alsnog;) |
|
Madelief Erelid
|
*stilte* |
|
nietmeer
|
@andre link alleen zit bij mij het scharnier in het midden;) @Lief ja het regent hier pijpestelen  het dak op mijn schuur staat nu al blank  |
|
Madelief Erelid
|
TD dat is heftig  maar wel lekker  het was vandaag echt te benauwd. ik hoop dat die bui ook hierheen komt... |
|
nietmeer
|
@lief ik dacht dat dat de buien altijd al van de hemel afkwamen  Ze zeggen toch wel es: Het komt met bakken uit de hemel vallen  (geintje;)) Waar moet het heen dan die regen?  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Net was ik even blij toen ik hier een flits zag, gevolgd door een donderslag een halve minuut later  Maar nu is het weer stil  regent wel heel zachtjes |
|
Madelief Erelid
|
TD nou aangezien ik boven het hemelgewelf woon, ontstaan de fronten onder mijn woonplaats  iemand zou eens 'hemelse buien' uit moeten vinden @Pabloover utrecht komt ook maar een deel van de hele bui..  |
|
nietmeer
|
ha de politie en brandweer sirenes zijn al te horen  Cool Even spieken op deze site Als er daar wat staat en je gaat er gelijk naar toie, ben je er nog eerder dan de brandweer of politie ed  |
|
Madelief Erelid
|
TD wat is dat voor een site... nog nooit gezien!  edit: blikseminslag beverwijk  |
|
nietmeer
|
lief dat is een site waar alle (nou ja bijna alle) meldingen via 112 binnenkomen te zien zijn. Zo kun je dus meestal zien als je een sirene in de buurt hoort, waar die naar toe gaat  Wat let je om het zelf uit te vinden die hemelse regenbuien  |
|
nietmeer
|
Ik wou dat het hier is ging regenen het is hier zo klam  |
|
Madelief Erelid
|
aha... intresting  *vind een hemelse bui uit* Heerlijk!  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@banaal: hier is ook niks  |
|
nietmeer
|
Quote Andreesie: banaal: hier is ook niks  Vind je het gek, je woont ook in eindhoven |
|
Andreesie
Oudgediende
|
nee, veldhoven  veeel beter |
|
Madelief Erelid
|
nou mensen ik ga slapen... in mijn hemelse bed  truste!  |
|
nietmeer
|
Quote Andreesie: nee, veldhoven  veeel beter veldhoven is een wijk van eindhoven net als strijp en tongelre  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
dat heb je hartstikke fout knuppeul  |
|