Arrogantiecafé |
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Quote WMR-kok:  Oppie toppie.   |
|
nietmeer
|
@Delenn Pizza's bezorgen om een uur of drie 's nachts  @PW nou dat kietelt zo die grasmaaier  Doe maar met een heggeschaar   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Pakt elektrische heggeschaar*  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Delenn: Quote WMR-kok:  Oppie toppie.   hij is een wijf  |
|
Delenn
Oudgediende
Quote Andreesie: Quote Delenn: Quote WMR-kok:  Oppie toppie.   hij is een wijf  wat?  |
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
goeienavond allemaal
|
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Delenn
Oudgediende
Quote Tazmanian Devil: @Delenn Pizza's bezorgen om een uur of drie 's nachts  ja dan is het hier heel gezellig   welke wijk?  Toch niet akkers ofzo he? daar wordt je echt doodgestoken  |
|
botte bijl Oudgediende
|
pizza's bezorgen? toch niet met je eigen auto? als dat wel is, ruikt die er niet naar? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@pw: je gedragen als een wijf en lang haar hebben is een grot verschil  |
|
botte bijl Oudgediende
|
hi Kok heb een vraagje.... als je met guur weer, spek, uien, knoflook en een blik peulvruchten in de hapjespan doet, en je woont ergens waar je geen Nederlands tafelzuur kunt kopen, en je bindt daarom het vocht van de peulvruchten met juspoeder (nou ja, iets wat in de buurt komt), is dat dan geniaal of helemaal fout? wat denk jij? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Dus je gaat ervan uit, dat als iemand oppie toppie zegt, dat ie dan een wijf is.  |
|
botte bijl Oudgediende
|
och Kok, zo vaak als opgroeiende jongens in chatrooms denken dat wat stoerdere vrouwen man zijn..... |
|
nietmeer
|
@Delenn ik had even gekeken, maar bij nader inzien was het toch schiedam waar ik moest wezen  Ik zou eigenlijk niet eens weten of er wel een NewYorker in Spijkenisse zit eigenlijk @BB als ik al wat ga doen is dat met de vrachtwaggel  Schijnen meer mensen ontzag voor te hebben namelijk  |
|
Delenn
Oudgediende
we hebben en domino's en mannetjes die rondrijden met een berenmuts  een NewYorker weet ik niet eigenlijk  zal ik ff kijken?  volgens google maps niet  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Klinkt niet slecht botte bijl.  |
|
botte bijl Oudgediende
|
oki Taz, heb jij weer gelijk in, denk ik tenminste, zo verschillend als ze op je reageren als je op personenautogebied van maat verandert.... vrachtauto heb ik nog steeds niet geprobeerd, of geldt een Peugeot Partner (had ik voordat ik mijn huidige 206 kocht) ook? |
|
nietmeer
|
@Delenn heb ik al gedaan, maar ik heb in iedergeval niets kunnen vinden  Maar dan kom ik wel een andere keer es die kant op als ik niet hoef te werken  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
botte bijl Oudgediende
|
@kok, is niet echt verfijnd, maar wie wil verfijnd als eind mei het voorjaar opeens toch weer weg is  smaakt best lekker, maar af en toe mis ik op dit soort eten best een flinke klodder piccalilly (ga toch eens kijken of ik dat niet zelf kan maken) |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Buenas noches  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote WMR-kok:  Dus je gaat ervan uit, dat als iemand oppie toppie zegt, dat ie dan een wijf is.  én twee kleuren niet vind passen  zwart en wit nog wel  |
|
nietmeer
|
Doei Kokkie  Doe de groeten aan je vrouw @BB tja daar zijn ze eigenlijk ook niet echt happig op  Maar op een busje begint het al ergens op te lijken  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Hey Andreesie en Taz  |
|
Anoek Erelid
 WMRindex: 1.642 OTindex: 5.015 S |
Gooooeeeeieavond. |
|