Arrogantiecafé |
nietmeer
|
ik ga het toch nog maar ff kijken voor de zekerheid |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Quote Banaal: ik ga het toch nog maar ff kijken voor de zekerheid Doe dat  . |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
nee aardbei telt als pitloos volgens mij  en dan heeft ananas ook pitten  en pitloze druif telt niet  Zijn er dan helemaal geen pitloze vruchten?   tuurlijk madelief  je hebt de informatie in de voorgaande jaren al gehad, zit heus nog wel in je geheugen  |
|
Madelief Erelid
 WMRindex: 134 OTindex: 3.860
|
@Delennik hoop het...  als je mijn pp ziet en dan ziet wat ik onder wiskunde heb gedaan... dat doe ik ook onder de rest van de vakken  maar mijn gemiddelde van SE is wel goed duss... ik kom er wel...denk ik.... |
|
Delenn
Oudgediende
tuurlijk madelief  |
|
DragonX Oudgediende
@madeliefjeBeetje meer vertrouwen hebben  . Het komt wel goed  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@Delenn: waarschijnlijk is dat dan omdat aarbeiplanten uitlopers gebruiken ipv de zaden |
|
nietmeer
|
Madeliefje ik zeg je alleen maar wat je wilt horen in rijmvorm Je gaat het niet halen je zult ook voor de rest van je leven falen. |
|
Madelief Erelid
|
@banaal NEE!!  *hoopt dat hij niet de waarheid spreekt* |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
mandarijnen kunnen pitloos zijn  |
|
nietmeer
|
voor diegene die de LWEO lesbrieven voor economie zijn: Waar de hell staan die schijtbelastingen |
|
DragonX Oudgediende
Quote Banaal: voor diegene die de LWEO lesbrieven voor economie zijn: Waar de hell staan die schijtbelastingen Heb je al in het trefwoordenregister gezocht?  |
|
nietmeer
|
ja volgens mij staat die bij inkomen en groei mar daar zie ik ze niet
Edit: ik hbe het al gevindt, het was dus toch 5H stof, ondank dat ik dacht het 4H was |
|
DragonX Oudgediende
Banaal Bij mijn boek staan ze ook in het hoofdstuk van sociale zekerheid, probeer daar eens te kijken  |
|
nietmeer
|
@ Dragon klopt ze staan bij collectieve sector, maar ik had heel 4H en begin 5H een ouwe man voor economie, maar ik was ff vergeten dat we dus na de herfstvakantie nog een nieuwe kregen, dus ik kon me die ouwe gast nog herinneren dat we het erover haden dus ik nam automatisch aan dat het 4H was |
|
DragonX Oudgediende
Banaal Oke dan  . |
|
Delenn
Oudgediende
lalala banaal  |
|
nietmeer
|
Quote Delenn: lalala banaal  wat doe ik nu weer vaud? |
|
Delenn
Oudgediende
niks hoor banaal  |
|
DragonX Oudgediende
Hmm, er rijdt net een auto voorbij die f'ing hard hindoestaanse muziek aan had  Die herrie is niet om aan te horen  |
|
nietmeer
|
@ Dragon wees dan maar blij dat hij niet voor je huis parkeerde maar gewoon door bleef rijden |
|
Madelief Erelid
|
doeg iedereen! *gaat leren  * |
|
DragonX Oudgediende
Doei Madeliefje, succes  Banaal Hij is teruggekomen  , zeker familie van de overbuurman  . Edit: Hij parkeert bij de overburen en heeft de muziek nog aanstaan  |
|
nietmeer
|
Delenn ik heb je mysterie opgelost: Bessen Dragon, ik kan iedereen in de buurt overstemmen met een 600W geluidsinstallatie  |
|
DragonX Oudgediende
Banaal Dat heb ik niet  , om die herrie te laten ophouden moet ik z'n radio eruit slopen  . Ik ga weer, even economie verder leren  . Laters  |
|