Arrogantiecafé |
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
kaam, echt wel ik krijg trouwens ibruprofen ofzo wel makkelijker weg omdat ze glad zijn en eruit zien als mm's die krijg ik wel makkelijker doorgeslikt dan de wielvormige paracetamollen. |
|
nietmeer
|
@kam ik weet het  Maar dat word dan waarschijnlijk pas wel over een maand denk ik. Eerst nog een aantal andere belangrijke dingen te doen  ;) |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Oh, dat is makkelijker ja  Taz, oke, geef maar een gil, en je hebt binnen 1 week een nieuwe computer  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Kaam, die heb je al ofzo, die pc? En als ie zo lang mee gaat moet ie ook wel flink wat centen kosten en  |
|
Kameleon Oudgediende
Pfft, nee, ik heb de producten ervoor wel klaarstaan voor bestelling  Dus als Taz die zou bestellen naar mijn adres, dan bouw ik hem, kan Taz hem ophalen, of ik stuur hem op, en dan is het klaar  En er komt wel XP of Vista op, met de Adobe Reader, en nog de nieuwste IE 8 enzo  @ Pfft 2, nee hoor, valt reuze mee!  |
|
nietmeer
|
kam je bedoelt: Stuur tegen die tijd maar een mail zeker;) Want als ik hier in huis ga gillen hoor je dat echt niet hoor in Moordrecht;)  Ik ga te bedde  Lees morgen de rest van de reacties wel weer  Nu ben ik aardig afgepijgerd @Mier om te weten wie Maaike is, moet je een paar blogs terug lezen;) |
|
Mier Oudgediende
ik heb hier een heel goede boek liggen en heb zin om hem te lezen maar dan weet ik dat ik toch niet kan stoppen terwijl ik morgen om 8 uur eruit moet. hmm dillema |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
pfft Erelid
|
Trusten Taz. Kaa, wat zit erin dan?  En hoe duur? |
|
Kameleon Oudgediende
Pfft, alleen merkonderdelen, en ongeveer 650 euro dacht ik. Dus valt nog best mee  |
|
pfft Erelid
|
niet zo duur nee  Maar je kunt me niet wijs maken dat het high end is. En dat je er 6 jaar mee kan doen, zoals jij zegt betwijfel ik. |
|
Mier Oudgediende
|
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@pfft: ik heb hier een pc waar mee er al 20 jaare is gedaan  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Andreesie
Oudgediende
|
@pfft: en dat kan te makkelijk, zit hier naast een pc van de aldi die al 5 jaar oud is |
|
pfft Erelid
|
Dre, de computerwereld ontwikkelt steeds sneller. Daarom denk ik dat het gewoon niet meer op gaat. De pc waar ik op werk is ook vies oud. En hij doet het nog wel goed, alleen soms hapert de muziek wel eens en duurt het wat langer dat de tekst op het beeld verschijnt. Dit geld zeker als er nog meer dingen ontwoikkeld gaan worden die zo veel van je pc eisen als visat al doet  Maar goe,d ik ga maar slapen. Lijkt me wel verstandig aangezien ik over exact 9 uur rijles heb  Trusten   |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@pfft: maar das windows, ik werk op een 630 Mhz en die doet het gewoon prima voor de gemiddelde mens  en 630 Mhz is laaang geleden dus ja. ik denk dat het wel opgaat;) doei  |
|
pfft Erelid
|
Ja, ok, maar Dre, jij bent ook niet de doorsnee NLer. Jij hebt verstand van pc's. Jij installeert ergens gewoon Ubuntu op en klaar, dan werkt het wat sneller. En dan gaat het wel op ja. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Kameleon: Pfft, alleen merkonderdelen, en ongeveer 650 euro dacht ik. Dus valt nog best mee  Zijn er ook merkloze onderdelen? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@cee: denk ik niet @pfft: nee dat klopt, maar mijn opa zit op linux  en die weet geen ruk van pc's het enigste probleem is eigenlijk gewoon windows + reclame. reclame zegt: mensen mensen mensen kopen kopen kopen nu vernieuwen anders achterstand en achterstand is stil staan en dat iesch nie goe want dan ben je niet hip! en windows is veel te fokking zwaar  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
windows XP is helemaal niet zwaar.
Oh, weet trouwens iemand of er ook Gigabyte moederborden zijn met 2 x16 express slots met SLI ondersteuning? ze ondersteunen wel Crossfire, maar ik het Nvidia dus daar heb ik geen worstenbroodje aan. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
cee: nu niet meer, in het begin was het hetzelfde als vista, precies hetzelfde zelfs. onthou wel dat xp al bijna 8 jaar oud is;)
cee: kijk eens op tweakers.net en dan pricewatch
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Andreesie, ik heb Windows XP al sinds 2002 ofzo, begon met een 1,67 Ghz pentium 4 met XP. Viel wel mee qua snelheid hoor, die PC draait nog steeds prima, start alleen wat langzaam op (3 - 4 min) Edit: Ik ben moe, Vista = XP |
|
Andreesie
Oudgediende
|
cee: vind ik knap van je, windows vista is uit sinds eind januari 2007.
|
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Vista begin 2002? |
|