Arrogantiecafé |
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
DX, nee, als je het upload zonder er geld mee te verdienen is het al illegaal.
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Tomatensaus, kaas, ham, champignons, shoarmavlees en ananas.  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Downloaden voor eigen gebruik is niet illegaal volgens mij  , en wat pfft zegt, filesharing is illegaal  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ik download alles legaal  |
|
DragonX Oudgediende
Quote WMR-kok:  Tomatensaus, kaas, ham, champignons, shoarmavlees en ananas.  Uitgebreid  |
|
Madelief Erelid
 WMRindex: 134 OTindex: 3.860
|
pizza!!  |
|
Anoek Erelid
 WMRindex: 1.642 OTindex: 5.015 S |
@DragonDus uploaden zou wel illegaal zijn, maar downloaden niet? Dat zou wel erg scheef zijn vind je niet |
|
nietmeer
|
Ik ben er weer met eindelijk een normaal beeld. He he  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Het is nog niet de duurste DragonX.  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
 dit is een dom liedje sorrie dat ik het zeg maar ik heb hier slechte herinneringen bij  |
|
pfft Erelid
|
Precies DX Kaam, next. Dit is toch amy wijnhuis? Ik luister niet naar dat soort figuren   Edit: Hij staat bij mij nu dus ff op mute  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Anoek: @DragonMuziek downloaden is illegaal omdat het copyright rechten schendt  Toch doet heel Nederland het  Ik ook hoor, maar oke. FOUT! hartstikke fout!  copyrightbeschermde materiaal downloaden voor eigen gebruik is hartstikke legaal. alleen, muziekindustrie wil je laten geloven dat het niet zo is, de bastards. het uploaden ervan is wel illegaal wat vaak gepaard gaat met p2p  maar zoals kam het doet is het voor hem niet illegaal met nieuwsgroepen  |
|
Kameleon Oudgediende
Mier, oh, sorry  |
|
Anoek Erelid
 WMRindex: 1.642 OTindex: 5.015 S |
@pffthaha! Nooit over nagedacht dat die achternaam zo toepasselijk is op de persoon zelf @AndreesieMaar p2p is dus illegaal? Daar download ik namelijk alleen maar mee :'D |
|
Kameleon Oudgediende
Pfft, dit is Gabriella Cilmi  |
|
DragonX Oudgediende
Quote pfft: Precies DX Kaam, next. Dit is toch amy wijnhuis? Ik luister niet naar dat soort figuren   Edit: Hij staat bij mij nu dus ff op mute  Amy Huiswijn, goedkoop  (van een of andere cabaretier  ) |
|
pfft Erelid
|
Dre, als die lui gaan miepen om die paar MB's die ik upload, mogen ze van mij oppoepen  kaam, dan doet het nummer mij nog steeds wel aan haar denken en dat is slecht  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Quote Anoek: @DragonMuziek downloaden is illegaal omdat het copyright rechten schendt  Toch doet heel Nederland het  Ik ook hoor, maar oke. Hoezo schend je daarmee de copyright rechten? Iemand bied je het aan voor een relatief lage prijs (gratis) en je neemt het aan en download het van hem  Is toch niks mis mee? Dat die persoon nou niks terugbetaald aan de artiesten is zijn probleem, hij is dan fout bezig maar jij niet  Zelfde als bij een winkel kopen, alleen daar gaat er wel geld terug naar de artiesten, maar da's allemaal de verantwoordelijkheid van de persoon waarvan jij het ontvangt/koopt  En wat heb ik weer een enorm stuk geschreven  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@Anoek: nee, p2p is niet illegaal, dat is juist wat muziek je laat geloven, het uploaden alleen is illegaal  *kan uploaden blokken*^^ |
|
Madelief Erelid
 WMRindex: 134 OTindex: 3.860
|
mensen... ik denk dat ik vroeg naar bed ga  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
oeeh Father and Son |
|
Kameleon Oudgediende