Arrogantiecafé |
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Anoek, ik doe niks  Dat ik nou veel beweeg, nee. Ik sport niet eens. Ik fiets van en naar het station en ook nog wel eens ergens anders heen en thats it. Dus  aja Kokkie  Dat kan natuurlijk ook  |
|
Anoek Erelid
 WMRindex: 1.642 OTindex: 5.015 S |
@Dreamerhet is ronduit verschrikkelijk  Ik geloof niet dat ik iemand ooit zo vals heb horen zingen. Is dat meisje toondoof ofzo? Ik probeer heel positief te zijn, maar het is gewoon erg! |
|
Shiyu Erelid
 WMRindex: 766 OTindex: 1.386
|
hooi  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Mijn vriend is bijna twee meter en weegt in de 70 en dat was al reden voor bloedprikken enzo. Dus ik hoop dat ze bij jou ook alles beetje gaan nakijken  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Tsja  Ik ga eigenlijk altijd keihard lachen als ik iemand vals hoor zingen. Weet niet waarom, maar het gebeurt gewoon |
|
Anoek Erelid
@pfftNou dan zal ik zoals Luna zei helemaal even er achteraan gaan, want is vrij aaprt.. |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Hoi hoi  Ik had mijn internet eruit  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote DreamerTje: Tsja  Ik ga eigenlijk altijd keihard lachen als ik iemand vals hoor zingen. Weet niet waarom, maar het gebeurt gewoon  Ik doe dan altijd mijn oren dicht.  Of met mijn vingers, of met oordopjes.  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Ga ik doen. Na tig jaar  Het rare is wel: Ik was gisteren nog bij de dokter, ik ben er ook wel eerder geweest in dit jaar, maar ze zeggen er niks van. Dat is toch wel raar te noemen, of niet dan? @Dreamert: Dat is niet erg hoor. Lekker blijven lachen  Hoi Kaam. Stom internet zeg. |
|
Anoek Erelid
Ik krijg er gewoon hoofdpijn van en ik zit echt zo: |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Anoek: Ik krijg er gewoon hoofdpijn van en ik zit echt zo: Komt omdat ik op je hoofd heb gelegen  Waarom zit ik in een kooi?  |
|
Madelief Erelid
 WMRindex: 134 OTindex: 3.860
|
kammie!  (ik heb je in je kooi gestopt want je ging op anoeks hoofd zitten en wilde er niet af!) |
|
Anoek Erelid
Nee komt van die stem van dat meisje En je zit in een kooi omdat je op mn hoofd lag. @pfftJa, is wel apart ja.. |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Goedenavond  |
|
Madelief Erelid
|
tja kammie... komt ervan he... |
|
Anoek Erelid
Maar mensen ik ga er vandoor! Werd even opgehouden door die verschrikkelijke stem, maar ik ga nu echt tvhangen  Misschien ben ik over 5 min wel weer terug omdat er geen ruk op tv is, maar dat zien we wel xD |
|
Kameleon Oudgediende
Dragon  Haal me alsjeblieft uit deze kooi  Doei Anoek  Madelief, mijn internet lag eruit  Ik kon niet anders  |
|
Madelief Erelid
|
anoek... er is niks op tv  daarom zit ik hier ook  |
|
DragonX Oudgediende
Quote Kameleon: Dragon  Haal me alsjeblieft uit deze kooi  Hey Kam  , waarom zit je überhaupt in een kooi?  Hey en doei Anoek  Hey Madeliefje  |
|
Anoek Erelid
Ssstt ik wil eerst zelf kijken, Daaaag iedereen! |
|
Madelief Erelid
|
Hoi Drogan!  doegies anoek!  |
|
Kameleon Oudgediende
Dragon, ik zat perongeluk op Anoek haar hoofd, en Madelief sloot mij daarom op in een kooi  |
|
Anoek Erelid
Perongeluk, pfft. (nee pfft, niet jij  ) |
|
DragonX Oudgediende
Hoe zit je in hemelsnaam 'per ongeluk' op iemand's hoofd?  |
|