Arrogantiecaf� |
nietmeer
|
Cineworld in Beverwijk  en ja ik vond het zeker wat  zou er zo nog een keer heen gaan  (heb ook meteen het boek weer uit de kast gevogeld en druk aant lezen  ) |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
haha oke  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
pablo  OV chipkaart ja, maar strippenkaart kan in meeste bussen ook nog  maar hoe kom je naar R'dam dan? Als je met trein/metro komt, kan je het beste daar gewoon een OV chipkaart kopen uit een automaat, is goedkoper dan strippenkaart en dan kan je zeker weten overal terecht  alleen ff je pinpas meenemen;) |
|
nietmeer
|
gaat pauze houden  tot later  |
|
Gleadar
Erelid
 WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
Sjalom  persoon met morbide van de normaal standaars afwijkende fantasieen is terug  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Ik kom met de trein ja  Dus gewoon automaatje opzoeken, chipkaart kopen en dan kom ik zo'n beetje overal wel met de bus?  Pinpas heb ik altijd wel bij me  |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
ik gaat weer verder met mijn opdracht toedels  fijne dag allemaal |
|
nietmeer
|
Pff wat is de edele kunst van het "Volstampen van je GR met nuttig spul" toch saai zeg |
|
Gleadar
Erelid
|
ook hallo  |
|
Delenn
Oudgediende
@Pablo: ja  en weet je wat handig is, je kan tot 4 euro rood staan  (met mijn OV chipkaart iig, weet niet of dat met anonieme chipkaarten ook zo is  ) Je moet wel opletten dat als je de bus IN gaat je je kaart voor zo'n scanner houdt EN! als je de bus UIT gaat, anders ben je 4 euro kwijt  gleadar   sorry, ik zeg weinig mensen meer gedag tegenwoordig  |
|
Gleadar
Erelid
|
|
|
Delenn
Oudgediende
afgezien van een tentamen morgen..ja hoor  jij? |
|
Gleadar
Erelid
|
hmm morbide fantasy gehad xD verder perfect  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Okay, heel erg bedankt  Dat je hem bij het eruit gaan ook voor die scanner moest houden had ik al gehoord  best idioot systeem eigenlijk  |
|
Delenn
Oudgediende
@Pablo; nee handig toch  dan betaal je precies genoeg. Bij stempelen betaal je voor een zone, als je nét over de grens van een zone zit betaal je voor die hele zone, dus betaal je teveel, als je uitcheckt betaal je precies wat je gereisd hebt;) Werkt in Engeland en Frankrijk ook zo  |
|
Delenn
Oudgediende
pff ik heb echt te veel haar op mn hoofd   t valt telkens voor mn ogen  en t zorgt voor dubbelposts  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
*pakt tondeuse*  |
|
Gleadar
Erelid
|
beter dan triple posts  |
|
Delenn
Oudgediende
oh maar daar ben ik ook goed in hoor Gleadar..tripleposts @Bernie: ga je je nou scheren in het café?   |
|
|
@Delenn: niet nodig, ik bn sinds vanmorgen al gladgeschoren  Die tondeuse is meer voor jouw haar bedoeld  |
|
Delenn
Oudgediende
ook goed bernie  kom maar op met die tondeuse  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Quote Delenn: oh maar daar ben ik ook goed in hoor Gleadar..tripleposts  *Confirms*  |
|
|
 *doet tondeuse weer weg* Jouw lange haar ga ik niet eraf tondeuseren  dat is zonde  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
Pablo
Oudgediende
|
Quote Delenn: pablo   Jaaa?  Is er iets?  |
|