Arrogantiecaf� |
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Nee, helemaal niet  Ik begreep het gewoon niet |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Daarom zeik ik niet in het openbaar Cee  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Dan wordt je in de stront geduwd  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
effe schroevendraaier vinden  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Kpuc: Daarom zeik ik niet in het openbaar Cee  Ik wel, als dat nodig is. Daar hebben ze speciale ruimtes voor waar je je gezeik kan deponeren zonder dat men het je kwalijk neemt. De afvoerputjes van de maatschappij. |
|
Kpuc Oudgediende
Mjah, het is beter om in een koeievlaai te lopen dan m in de bek geschoven te krijgen  |
|
SkewtuR
Oudgediende
 WMRindex: 3.645 OTindex: 3.447 S |
@gothic: Within Temptation vind ik ook goed, heb ook een life dvd enzo. Verder ben ik gewoon superfan van Avril Lavigne, maar mijn tattoo maakte dat wel duidelijk. En op het momend is dit weer mijn favo plaat linkDus ja, het wisseld nog al eens bij me, behalve het Avril verhaal dan.  |
|
DreamerTje Oudgediende
Nou, Luna is helemaal into Cee z'n uitspraak  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja, die vind ik zo grappig  |
|
Kpuc Oudgediende
Skewtur, voor mij blijven den Blues Brothers legendarisch, verder hou ik van zowat alle muziek, op de soort muziek van bijvoorbeeld WT na  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
@SkewtuR, welke dvd heb je? heb je ze ook wel eens live gezien? Van Avril Lavigne ken ik niet zo heel veel eigenlijk. Zal er ongetwijfeld wel muziek van hebben gehoord, zonder te weten dat het van haar is. Blues Brothers zijn leuk  . We zijn ooit nog met het opleidingsorkest naar tribute to the blues brothers geweest  |
|
nietmeer
|
Avril lavigne?  |
|
DreamerTje Oudgediende
Blues Brothers  |
|
SkewtuR
Oudgediende
@gothic: Van Within Temptation heb ik de Black Symphony dvd en in hetzelfde genre heb ik van Evanescence de Anywhere but home dvd. Ik moet er wel echt voor in de stemming zijn, ik draai net zo makkelijk Shania Twain hoor hahaen als ik hyper ben is het dance trance jumpstyle dat soort gedoe.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Right.. En ik dacht dat een combi van NiN, Placebo, Peaches en dergelijke bands erg was. |
|
DreamerTje Oudgediende
Wut? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
gothic Erelid
|
Black Symphony  , ga ik morgen avond weer kijken met een vriend. Evanescence heb ik vandaag voor het eerst in bijna 2 jaar weer eens geluisterd, vind het wel aardig maar ik krijg er niet datzelfde goede gevoel van als bij WT. En popmuziek kan ik ook wel luisteren als het moet. En van dance, trance, house en andere boemboemmuziek kan ik heel chagerijnig worden als ik daar naar moet luisteren |
|
SkewtuR
Oudgediende
Aloha kokkie!  |
|
Kpuc Oudgediende
Mwah, zo soms zijn ze briljant DreamerTje  |
|
SkewtuR
Oudgediende
@gothic: Ieder zijn smaak he maar uiteindelijk is het toch wel vaak zo dat sommige groepen telkens weer genoemd worden, ook al is het maar voor een paar platen, en inderdaad het dance gebeuren moet je van houden, weinig keus daar het klinkt allemaal ongeveer hetzelfde. :XD |
|
gothic Erelid
|
Moet ook nodig weer een keer een cd van de blues brothers opzetten bij gebrek aan een dvd van ze
dat trance, house enzo dat valt bij mij onder de boemboemmuziek. en voor mij is muziek muziek als er meer inzit dan boemboem |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Kpuc: Mwah, zo soms zijn ze briljant DreamerTje   |
|
SkewtuR
Oudgediende
Blues brothers, ken ik eigenlijk alleen van de films en die vond ik wel lachen maar daar zat natuurlijk niet echt veel muziek in. Emerson Lake and Palmer vind ik wel ongeveer dat genre hebben, die kon ik iets beter. |
|
gothic Erelid
|
Minnie the moocher  Maar ik ga er vandoor ook al is mn verslag nog niet af. Owowowow...wat hou ik me goed aan mn afspraak met mezelf  |
|