Arrogantiecafé |
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
iedereen beetje lekker weekendje gehad en zo ? |
|
nietmeer
|
ja hoor...van alles en nog wat gedaan en gisteren even bij mijn schoonzus in Bergen (NH) langs geweest  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Hallo LessienElensar  @Roy: mja, ging wel  Jij? |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
hoi leessien en roy  |
|
nietmeer
|
Hey Berniew  en Andreesie natuurlijk  |
|
ladekast Oudgediende
|
muwah, mag niet klagen, 2 flessen whisky voor me verjaatdag gehad dus heb me wel vermaakt  |
|
nietmeer
|
Kan jij weer even vooruit Roy   ben zo terug, even een cappucino maken  |
|
|
Roy: Was je jarig? Nog gefeliciteerd  Die flessen whisky zijn inmiddels leeg?  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ƃızǝq ƃɐɐʌ ʞɾılɹǝǝɥ uǝq ʞı edit: straks doet ie het vast wel  |
|
|
Je neemt me de woorden uit de mond, andreesie  |
|
ladekast Oudgediende
|
Andreesie ???? is dat ??
Nou nog nie leeg maar redelijk geplunderd, was best verbaasd de volgende dag toen ik die flessen zag zeg maar ... |
|
|
Dat je de volgende dag nog in staat was om naar die flessen te kunnen kijken...  |
|
nietmeer
|
zo...ben ik weer Roy...dus aardig aan het genieten geweest  |
|
ladekast Oudgediende
|
wb lessie Nog op walburg geweest lessie ? je moet wel he berniew, kids worden echt gewoon om 8.00 uur wakker ondanks het feit dat ze pas om 23.00 gingen slapen ...  |
|
nietmeer
|
Roy...jep...ben nog op Walburg geweest en ben even bij Totaal Gemak langs geweest  Hoe laat ben jij daar donderdags altijd, misschien zie ik je dan wel, a.s. donderdag ga ik weer naar Walburg, als zoonlief de avondvierdaagse aan het lopen is  Fijn hoor, die avondvierdaagse  , weer vroeg eten  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@lessien: doe je mee? of je kind(eren)? |
|
|
Tja, van kids heb ik nog geen "last"  |
|
nietmeer
|
Andreesie...mijn zoon loopt voor de vijfde keer mee, eerste twee keer ook met hem meegelopen, maar is geen doen, in dat slakken tempo  ben je kapot, alleen maar doordat je vijf km zo onwijs langzaam loopt (voor mijn doen dan) |
|
Andreesie
Oudgediende
|
bij mij was het vrij snel dat mijn moeder achter mij aan moest rennen  maar dat langzaam lopen is idnerdaad irritant. vandaar dat ik altijd te snel startte om de anderen voo te zijn  |
|
|
Ja, met de avondvierdaagse lopen ze extreem langzaam.. Vooral op die laatste dag  met de fanfare erbij enzo  |
|
nietmeer
|
ik moest ook al achter mijn zoon aanrennen toen hij 11 maanden was  Hij is nu 10 dus zeker oud genoeg om zelf met school mee te lopen  |
|
ladekast Oudgediende
|
hehe, goed voor je, je moet je zoontje gewoon een paar schoppen onder zijn kont geven !!  |
|
nietmeer
|
Roy...doe ik wel om te zorgen, dat hij groter wordt  maar hij loopt met school mee, dus ik hoef dan niet mee  Wat een rust hier *pakt een cappucino en gaat in de hoek op de bank hangen* |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Goedemorgen  (bijna middag  ) |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
blablabla Ik heb geen zin om iets te doen  |
|