Arrogantiecafé |
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Kook ze PeeWee *boink*  |
|
Bogarde Erelid
 WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Ruzie? Nee hoor, wel eens van sarcasme en cynisme gehoord mensen? |
|
Anoek Erelid
 WMRindex: 1.642 OTindex: 5.015 S |
Anyone heres? |
|
nietmeer
|
*komt snel het café binnen rennen  * Hoi Anoek  |
|
Anoek Erelid
Eindelijk, reactie!  |
|
nietmeer
|
Tja het duurde even, maar meestal ben in een (b)engel in nood  |
|
Anoek Erelid
Jij wel Taz |
|
nietmeer
|
he he  Zo heb je nog wat leuks gedaan vandaag?  |
|
Anoek Erelid
Ehm, NEE. Ik moest de hele dag leren voor mn examen kunstgeschiedenis wat ik morgen heb.. Om 4 uur heb ik t opgegeven en ben ik buiten in de tuin een boek gaan lezen  Ik wil het boek heel graag uitlezen want het is heel spannend... Maar ik heb geen zin meer om te lezen en ik moet nog 200 bladzijden! Jij wat leuks gedaan? |
|
nietmeer
|
Behalve werken?  Nee verder nog niets  Ben gelijk gaan douchen en wmr bezoeken  Morgen nog een dagje en dan heb ik 9 dagen achter een gewerkt  Gelukkig daarna 2 dagen vrij  En mijn baas zei dat ie volgende week me dan wel nog een dagje extra vrij zou geven  |
|
Anoek Erelid
Oh chill Wat doe je voor werk? |
|
nietmeer
|
Een vrachtwagen besturen. De ene keer rij ik voor een soort van tafeltje dekje, en de andere keer voor New York Pizza  En bij dat laatste moet ik vaak vroeg op  Maar de afgelopen drie dagen dus voor bejaarden hun eten gezorgd   |
|
Anoek Erelid
Hehe oke  Dankbaar werk denk ik |
|
Bogarde Erelid
Hey Anoek, leuk dat je er bent hier. Trouwens, ik ga nu eten. Tot zo Anoek en de rest. |
|
PrinceXEvil Senior lid WMRindex: 83 OTindex: 108
|
Ik heb Zaterdag gepaintballed, en Zondag geshopped, en vandaag lekker nietsen, even tot rust komen. Morgen werken. |
|
Anoek Erelid
shoppen op 1e pinksterdag?  Waar dat |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hier was alles dicht  |
|
nietmeer
|
Nou dat valt soms wel eens tegen  Niet dat ik klachten krijg van de bejaarden, maar van de keuken wel. Die geven graag de chauffeur de schuld als zij wat vergeten zijn  Bovendien is het soms wel ontzettend weinig wat die mensen te eten krijgen  |
|
Luna
Moderator
Ze krijgen kant & klaar maaltijden  |
|
PrinceXEvil Senior lid WMRindex: 83 OTindex: 108
|
Amsterdam was gewoon open, vandaag ook.  |
|
nietmeer
|
@Luna het is wel zelf gemaakt, maar vaak is het tegen de tijd dat de mensen het krijgen al drie keer opgewarmd  En dan vinden ze het vreemd in de keuken dat de mensen zeuren dat er geen smaak meer aan zit  |
|
Luna
Moderator
Ja, snap ik  |
|
nietmeer
|
Maar ik ga nu naar bed  Morgen weer een vroege dag richting Alkmaar  Als ik BV tegen kom zal ik zwaaien  |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
hallo is hier iemand?  wat is het zo stil  |
|
Bogarde Erelid
AL, hoi. Ik heb net gegeten, dus vandaar nu pas aanwezig. Hoe is het met jou? Met mij alles goed. |
|