Arrogantiecafé |
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@MadeliefHier was het de grootste tijd van de dag bewolkt  Niet leuk.. @AnoekLekker dan  |
|
Anoek Erelid
 WMRindex: 1.642 OTindex: 5.015 S |
@BlendIk hou trouwens van je avatar Ik vind Husky's zulke mooie beesten |
|
Madelief Erelid
 WMRindex: 134 OTindex: 3.860
|
ja! ja!  *springt tegen draakje op* @Blendik was blij met elk wolkje dat aan de hemel verscheen |
|
DragonX Oudgediende
Quote Madelief: ja! ja!  *springt tegen draakje op* Hey hey, rustig aan  Het gebruikelijke?  |
|
Blend
Oud Moderator
Dank je Anoek  Als ik een hond haal, dan moet er zo één zijn  Alleen beetje jammer dat ze enorm veel aandacht nodig hebben. (nou heb ik dat zelf ook  ) |
|
Madelief Erelid
|
@DX ja  |
|
Anoek Erelid
@BlendEn heel veel beweging  Nooit een husky nemen als je in een flatje woont.. |
|
DragonX Oudgediende
Quote Madelief: DX ja  Oke dan  *Geeft Quattro Formaggi* Alsjeblieft  |
|
Madelief Erelid
|
DX dank u! *kwijlt*  trouwens... het is quattro forgmaggi... met twee T's  |
|
Blend
Oud Moderator
@Madeliefnu is het strak blauw hier. Lekker timing weer @AnoekJa daar heb ik ook niet echt tijd voor. Maar ze zijn zo mooi, ze hebben vaak van die sprekende ogen, mooi fel  |
|
Anoek Erelid
@BlendIdd, ik vind die ogen ook geweldig  en die vacht is ook mooi  Die krengen kosten trouwens een aardig zakcentje |
|
DragonX Oudgediende
@madeliefjeOke dan, even wijzigen  . *Ziet Madeliefje kwijlen*  *Geeft servetjes*  Zo, en nu wat drinken  |
|
Blend
Oud Moderator
Mooie dingen kosten vaak ook aardig wat geld  |
|
Anoek Erelid
@BlendIdd  Ik geloof dat als ik een hond neem ik m toch maar uit het asiel pluk dan |
|
Madelief Erelid
|
@Blendik vind Husky's ook zo mooi! maar ze hebben inderdaad wel veel onderhoud nodig en daarom hebben wij ze niet gekozen (ze verharen ook erg veel toch?) ik irriteer me wel aan mensen die zomaar een husky aanschaffen zonder een idee te hebben, wat ze aanschaffen... DX je bent attent vandaag  |
|
DragonX Oudgediende
@madeliefjeIn een restaurant krijg je toch ook servetjes bij het eten  . En ik ben altijd attent  En alle huisdieren hebben volgens mij veel onderhoud nodig toch?  |
|
Anoek Erelid
@MadeliefKlopt, die beesten verharen enorm.. Maar wat wil je ook, ze leven normaal op de noordpool ofzo  Klein temperatuur verschilletje.. @DragonMaar Husky's meer. Ze wilen meer aandacht, verharen meer en hebben veel meer beweging nodig omdat het van oorsprong 'werkhonden' zijn.. In hun natuurlijke omgeving bewegen ze ook heel veel  |
|
Blend
Oud Moderator
@AnoekJa, er zijn nog genoeg andere mooie @Madeliefheel veel mensen hebben dat helaas, ook bij andere dieren Zelfs bij konijnen of vissen of wat dan ook  |
|
Madelief Erelid
|
DX ja, maar sommige wat meer dan andere he @Anoekinderdaad... daar zou het aan liggen  |
|
Anoek Erelid
@BlendPrecies  En dan hebben die beesies in t asiel ook weer een leuk leventje ^^ |
|
DragonX Oudgediende
Oh, nu begrijp ik het  . Ben namelijk te lui voor een huisdier  |
|
Anoek Erelid
Dan helemaal voor een Husky |
|
Blend
Oud Moderator