Arrogantiecafé |
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Nou, eigenlijk het eerste pak dattie aantrok was goed  hij had dr twee gekozen om te passen, beide aangehad en de eerste was goed.. moest alleen de broek van worden aangepast, want die was natuurlijk weer eens veelste wijd  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Bij mij ook niet Kpuc, dan geef ik hem gelijk aan wegens aanranding, de lutser  Meestal is de eerste keus de beste Arya. Kijk maar naar examens  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Daar kun je nu goed mee winkelen  |
|
Arya Oudgediende
|
ik kan wel even de foto van mijn camera afplukken? En gio... ik mag dan wel niet een enorme shop-a-hollic zijn, maar ik ben genoeg met mijn moeder mee gegaan winkel in winkel uit om te weten dat je eigenlijk bij kleren kopen ( wat voor kleding het dan ook is ) je bijna nooit voor het eerste moet gaan. je hebt nog zoiets als de prijs van een kledingstuk... Bij de ene winkel kun je iets vinden voor 50 euro, terwijl je in een andere winkel een soortgelijk stuk vind voor 35 euro.  |
|
Kpuc Oudgediende
Plukken maar zou ik zeggen  |
|
Arya Oudgediende
|
|
|
Kpuc Oudgediende
Tok, strak pakkie hoor  |
|
Arya Oudgediende
|
vind t toch wel een hele verandering..  ( had echter gehoopt op een hele collectie foto's van heeeel veel pakken  viel wat tegen ) |
|
Kpuc Oudgediende
Dat komt nog wel  |
|
Arya Oudgediende
|
dat ik er aan wen? dat zowiezo niet, want waarschijnlijk zie ik m er een keer in, twee als ik geluk heb met school  |
|
Kpuc Oudgediende
Hm, er zullen vast wel meer momenten in pak gaan komen  |
|
Arya Oudgediende
|
misschien als ik volgend jaar mn tweede cambridge diploma haal en iedereen weer in t 'formeel' moet komen  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Zijn de pijpen niet een beetje te lang?  |
|
Kpuc Oudgediende
Woeii, Cambridge Engels? |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Huh?  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
Quote Giovanni: Zijn de pijpen niet een beetje te lang?  Nee want als je de benen overelkaar heen doet mag de enkel niet helemaal te zien zijn, misschien zijn de mouwen aan de korte kant, die horen verder op de handen te hangen, met een 'kromme elleboog' moet tie tot aan het polsbotje zitten  |
|
Kpuc Oudgediende
Als je die papierkes op zak hebt dan hoef je bij de meeste buitenlandse Uni's geen toelatingsexamen Engels meer te doen  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Bij mij zijn de mouwen altijd te kort  @Kpuc-O  |
|
Arya Oudgediende
|
Cambridge engels inderdaad. ik heb mijn FCE al ( First certificate English ) en ik ga volgend jaar voor ACE ( Advanced Certificate in English ) |
|
Giovanni
Oudgediende
|
En wat ga je daarmee doen? |
|
Kpuc Oudgediende
Voor je het weet denk je in het Engels  En geloof me, dat is niet fijn als je dan weer eens een tijdje in je thuisland bent 8 |
|
Arya Oudgediende
|
oh trust me.. My mind usually prefers thinking in english over thinking in Dutch, but that is generally because for me, English is an easier way to express myself  ( en ja.. grammatica is mijn slechte punt..  daarom was mijn writing score ook het laagste ) |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Ik vind dat er teveel engelse woorden gebruikt worden tegenwoordig. We wonen in Nederland, spreek je moerstaal  Ik spreek in het algemeen dus  |
|
Arya Oudgediende
|
maar ik ben niet goed in brabants t enige wat ik daarvan overheb ik dat ik soms opeens over ons ma begin en houdoe zeg  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
Atjuus, ik ben plat om een poosje te gaan pitten  |
|