|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Jammer voor je Peter, maar ik ben niet van plan te zwijgen  hé Wess  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
@ lentebriesje, je kunt het zelf nakijken. Mijn laatste reactie voor de operatie was op pagina 420 om 19:45:03, als je zelf leest heeft niemand gezegd dat mijn hoofd blauw aanliep. Terwijl je dat op pagina 423 om 20:26:55 wel zegt, Quote: 29-12-08 20:26:55 - Quote deze reactie lentebriesje Lid OTindex: 1755 Weblog: klik @MCje zag nogal blauw en we dachten dat het lichaam een allergische reactie kreeg voor het lichaam direct ingrijpen was gewenst Je verklaart dit voor een rechtbank, dit is niet waar, dus meineed. |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote M-Cyclone: Dan moet je in een andere rechtszaak Fallout voor de rechter slepen, Drees.  te lui, ik doe gewoon met jouw rechtszaak mee  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Moet je niet bij schoonmoeders zitten pa?  |
|
emmertje
Oudgediende
|
PW: En dat zijn .....? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Kristel natuurlijk.  |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
|
|
emmertje
Oudgediende
|
Kristel is mijn vrouw...geen schoonmoeder  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Maar zij is wel mijn schoonmoeder emmertje.  |
|
lentebriesje Erelid
Quote Andreesie: Quote M-Cyclone: Dan moet je in een andere rechtszaak Fallout voor de rechter slepen, Drees.  te lui, ik doe gewoon met jouw rechtszaak mee  dat mag niet, je mag wel een civiel rechterlijke procedure starten nadat MC gewonnen heeft.. moet je even bewijzen dat je trauma's hebt opgelopen en dan kun je gewoon cashe  maar dan moet er eerst uitspraak zijn in zaak van MC  je mag wel getuigen maar neit aanklagen  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Ja, maar dat zei je er niet bij  |
|
M-Cyclone Oudgediende
Doch de reactie op dit ziektebeeld, als dit al is opgetreden, het slachtoffer weet immers van niks, was ver buiten proporties. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Een EHBO'er had een ambulance moeten bellen. |
|
lentebriesje Erelid
Quote Peter Willemse:  Een EHBO'er had een ambulance moeten bellen. euhm, dat vervalsen we wel  Quote M-Cyclone: Doch de reactie op dit ziektebeeld, als dit al is opgetreden, het slachtoffer weet immers van niks, was ver buiten proporties. je was buiten bewustzijn door een fles whisky... hoe kon je het weten?  -- er is een koffiezetapparaat wat even wat zorg en aandacht nodig heeft  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Door zelf ingrijpen door een EHBO'er mogen klachten niet verergerd worden. Elke schade kan op een EHBO'er verhaald worden.  |
|
M-Cyclone Oudgediende
@ Lentebriesje, als het ziektebeeld is opgetreden na het slaan met een fles whisky, waar werd deze provisorische verdoving dan voor toegepast? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Btw, mijn laatste blogje is heel weinig bezocht.  |
|
lentebriesje Erelid
Quote Peter Willemse:  Door zelf ingrijpen door een EHBO'er mogen klachten niet verergerd worden. Elke schade kan op een EHBO'er verhaald worden.  ow echt  dan koop ik even een alibi dat ik vakantie zat te vieren heeeeeel ver weg  Quote M-Cyclone: @ Lentebriesje, als het ziektebeeld is opgetreden na het slaan met een fles whisky, waar werd deze provisorische verdoving dan voor toegepast? *eugh* ik was op vakantie, je meot je vergissen met mijn tweelingbroer |
|
M-Cyclone Oudgediende
@ Lentebriesje, als je op vakantie was, kun je nooit mijn zogenaamde ziektebeeld gezien hebben. Je kunt ook nooit de details van de operatie gezien hebben, zoals dat hij werd uitgevoerd met een lepel. Dit klopt van geen kanten, meneertje..  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ben je EHBO'er en je zie slachtoffers, dan ben je verplicht te helpen. Doe je dat niet, is er een straf van maximaal 6 maanden gevangenisstraf en maximaal 10.000 euro boete. |
|
emmertje
Oudgediende
|
PW: tijdens Kerstdagen kunnen er geen ingrediënten gekocht worden, dus heeft dan weinig zin  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
M-Cyclone Oudgediende
Ik ga  Die schadevergoeding komt vast nog wel  |
|
WMR-kok
Oudgediende