In een dorpje in de Indiase gemeente Jabalpur, is een man geŽlektrocuteerd terwijl hij via zijn koptelefoon muziek aan het luisteren was op zijn mobiele telefoon.

De 27-jarige Sunil Yuvne kreeg een elektrische schok en viel op de vloer neer, toen hij nietsvermoedend muziek aan het luisteren was, zo schrijft The Times of India. Uit de eerste onderzoeksresultaten van de politie blijkt dat een technisch defect mogelijk de oorzaak is van de dodelijke schok. De telefoon zat vast aan een oplader toen de man naar de muziek luisterde.

Om welke merk en type telefoon het gaat, is niet bekend gemaakt.