In plaats van extra aanmeldingen heeft een wervingscampagne van het Oostenrijkse leger alleen maar klachten opgeleverd. Met een goedkope internetvideo hoopte het leger zich als aantrekkelijke, sexy werkgever te laten zien. Maar het resultaat is eerder seksistisch dan sexy, vonden veel mensen bij het zien van de commercial. En dus heeft het leger de video maar weer van de website gehaald. In de reclame probeert een machoman vier meiden te imponeren met zijn Audi. De meiden zijn wildenthousiast als een militair ze vervolgens uitnodigt voor een 'plezierritje'. De manier waarop de militair de loop van de tank aanraakt, laat weinig aan de verbeelding over. De film was gebaseerd op een vergelijkbaar seksistisch filmpje van het Oekraïense leger. De video leidde tot veel verontwaardiging. Eerst was het Oostenrijkse leger zelf nog erg enthousiast, maar het Ministerie van Defensie was toch iets voorzichtiger: "We wisten wel dat we clichés gebruikten, maar we respecteren de gevoelens van de mensen." Uiteindelijk besloot de minister de video offline te halen. Inmiddels is hij vervangen door een andere reclame.