| 28-06-07 18:11:46 - Quote deze reactie - @GreaseLightning | GreaseLightning Senior lid WMR index: 153 Wnplts: Ede Geslacht: Man
|
| jemig, dat hoor je toch wel te weten |
|
|
| 28-06-07 18:12:25 - Quote deze reactie - @unknow | unknow Ere lid
 WMR index: 1542
|
| Wat wil je ook met windows... |
|
|
| 28-06-07 18:19:01 - Quote deze reactie - @Bird | Bird Lid WMR index: 39 Geslacht: Man
|
Ik wist het wel: Vista zuigt!
Allemaal overstappen op Linux! |
|
|
| 28-06-07 18:23:34 - Quote deze reactie - @nietmeer | nietmeer Nog geen profiel
|
Nou, direct op Linux? W2K werkt fijn hoor Vista.. |
|
|
| 28-06-07 18:33:09 - Quote deze reactie - @Findus | Findus Stamgast
 WMR index: 4969 Weblog: klik |
Quote Bird: Ik wist het wel: Vista zuigt! Allemaal overstappen op Linux! okej,vista is niet alles,werkt soms niet altijd ff relax,maar meteen over stappen op vista,is wel heel radicaal. ik denk trouwens dat als ik dit lees ik heel erg mazzel heb gehad met mijn vista ging overgins prima open. heeft onze andy mischien 2 linkerhandjes? |
|
|
| 28-06-07 18:33:42 - Quote deze reactie - @Findus | Findus Stamgast
 WMR index: 4969 Weblog: klik |
overstappen op linux*** las mijn fout net |
|
|
| 28-06-07 18:33:46 - Quote deze reactie - @GreatS | GreatS Ere lid WMR index: 518 Wnplts: Baarn Geslacht: Man Weblog: klik |
Quote Bird: Ik wist het wel: Vista zuigt! Allemaal overstappen op Linux! GROOT GELIJK!!! |
|
|
| 28-06-07 18:35:54 - Quote deze reactie - @unknow | unknow Ere lid
 WMR index: 1542
|
Quote spasje: Quote Bird: Ik wist het wel: Vista zuigt! Allemaal overstappen op Linux! okej,vista is niet alles,werkt soms niet altijd ff relax,maar meteen over stappen op vistalinux,is wel heel radicaal. ik denk trouwens dat als ik dit lees ik heel erg mazzel heb gehad met mijn vista ging overgins prima open. heeft onze andy mischien 2 linkerhandjes? Hij heeft z'n pc ook aan andere mensen gegeven die zeker iets van vista horen te weten. Staat ergens in die blog. |
|
|
| 28-06-07 18:38:41 - Quote deze reactie - @Findus | Findus Stamgast
 WMR index: 4969 Weblog: klik |
is dat trouwens doorgestoken kaart,die vista reclame onder aan de pagina? |
|
|
| 28-06-07 18:43:01 - Quote deze reactie - @Henze | Henze Ere lid
 WMR index: 5210
|
dus..men heeft problemen met vista en het zuigt direct, voorgeinstalleerd werkt het als een tierelier heren en dames...vraag maar aan een vriend van mij heeft een laptop...en heeft nog maar 1 blue screen gehad in 3 maanden tijd!
besides, iemand die met linux opgegroeid is zal waarschijnlijk windows vaker laten crashen dan iemand die met windows is opgegroeid, like me...
en vast ook andersom...mij is het ook gelukt om linux te laten crashen terwijl ik er net een minuutje mee bezig was...
maar goed...Ik zeg niet dat Vista een super OS is, en ik zeg ook niet dat Linux een rot OS is, ik zeg alleen maar, mensen: Gebruik gewoon het OS waar je zelf het prettigste bij voelt!! |
|
|
| 28-06-07 18:45:13 - Quote deze reactie - @Findus | Findus Stamgast
 WMR index: 4969 Weblog: klik |
@Henze goed gesproken Edit Enkie: Onnodige quote in de reactie verwijderd |
|
|
| 28-06-07 18:49:55 - Quote deze reactie - @alexandergoed | alexandergoed Nog geen profiel
|
weetje ik weet nie wat jullie tegen windows hebben maar ik wet dat 80% van jullie een windows computer heeft. |
|
|
| 28-06-07 18:58:10 - Quote deze reactie - @n4mb3r | n4mb3r Ere lid WMR index: 673 Wnplts: oirsbeek Geslacht: Man Weblog: klik |
xp |
|
|
| 28-06-07 19:02:06 - Quote deze reactie - @my-angel | my-angel
Ere lid
 WMR index: 508 Weblog: klik |
Quote alexandergoed: weetje ik weet nie wat jullie tegen windows hebben maar ik wet dat 80% van jullie een windows computer heeft. Ik heb niks tegen windows, maar er zitten wat bewaar puntjes aan:
1) het is behoorlijk duur 2) Het eist nogal wat van je computer (vooral vista) 3) Ik ben opgegroeid met Windows, maar ik had vaak 2/3 keer in de maand wel een blue screen, de afgelopen 3 maanden dat ik met linux werk, heb ik nog maar 1 dag crashed gehad, en toen was ik aan het rommelen in de config files, dus dat valt wel mee.
En groot voordeel, vaak hangt heel windows als er een programma vast loopt, met linux nog maar 1 keer gehad.
Maar zoals Henze zegt, gebruik wat je wilt, en als je iets gebruikt, ga er dan verstandig mee om. Windows wordt onveilig geflamed, dat is niet zo, het komt gewoon dat de gebruikers er niet goed mee omgaan. |
|
|
| 28-06-07 19:19:43 - Quote deze reactie - @Daniel | Daniel Ere lid WMR index: 765 Wnplts: Schiedam Geslacht: Man Weblog: klik |
| ik vind vista wel relaxed; ziet er mooier uit als xp en is verder bijna hetzelfde |
|
|
| 28-06-07 19:20:56 - Quote deze reactie - @Nizzle | Nizzle Lid WMR index: 40 Wnplts: Dordrecht. Geslacht: Man
|
Henze ik weet niet hoe je het voor elkaar krijg
heb nu een paar maanden Linux en er is nog nooit iets vast gelopen.. en ik heb alpha versies gehad van veel progs
nou moet ik eerlijk zeggen dat bij XP ook zelden nog iets vast liep bij mij.. maar dit kwam omdat ik met nlite van alles en nog wat van me windows had verwijderd en getweakt voor het installeren mijn windows was ook binnen 20 minuten geinstalleerd
helaas had ik daarna Vista geprobeerd.. eerste BSOD kwam al na de 3 uur lange install toen ik op start klikte.. of dat vernieuwde knoppie waar geen start meer op staat vervolgens ben ik bijna een hele week bezig geweest om alle hardware werkend te krijgen.. begon al zonder netwerk en dus ook geen internet en dan ga het allemaal niet zo snel
toen na een maand ook nog gezeik kwam dat ik moest gaan betalen (had legale licensie van school) sinds toen ben ik full time linux.. ubuntu |
|
|
| 28-06-07 19:46:30 - Quote deze reactie - @Sto | Sto Ere lid
 WMR index: 4850 Weblog: klik |
| Dat is pech |
|
|
| 28-06-07 19:47:02 - Quote deze reactie - @*** SARS *** | *** SARS *** Actief lid WMR index: 100 Wnplts: Limboland Geslacht: Man Weblog: klik |
Hij haalde Windoos uit zijn doos maar dat bleek geen roos maar meer Koos werkeloos. De bolleboos werd boos want windoos was niet foutloos maar de fouten waren eindeloos.
|
|
|
| 28-06-07 19:48:19 - Quote deze reactie - @RonHee | RonHee Ere lid
 WMR index: 10567 Weblog: klik |
Het gaat natuurlijk al mis je de doos al niet behoorlijk open krijgt, lutser |
|
|
| 28-06-07 19:55:10 - Quote deze reactie - @aidan | aidan Ere lid WMR index: 3086 Wnplts: Hengstdijk Geslacht: Man
|
ik werk weer met XP,heb Vista er vlug af laten gooien. Vista was geinstalleerd toen ik mijn laptop kocht maar heeft nooit echt lekker gewerkt in mijn handjes. dus ik hou het maar op XP |
|
|
| 28-06-07 20:03:03 - Quote deze reactie - @Asperitas | Asperitas Ere lid WMR index: 261 Wnplts: Almere Geslacht: Man
|
Quote GreatS: Quote Bird: Ik wist het wel: Vista zuigt! Allemaal overstappen op Linux! GROOT GELIJK!!! nah echt niet, 90 van de mainstream software werkt er niet op. Ik hou t voorlopig lekker bij xp |
|
|
| 28-06-07 20:07:57 - Quote deze reactie - @Nizzle | Nizzle Lid WMR index: 40 Wnplts: Dordrecht. Geslacht: Man
|
Quote Asperitas: Quote GreatS: Quote Bird: Ik wist het wel: Vista zuigt! Allemaal overstappen op Linux! GROOT GELIJK!!! nah echt niet, 90 van de mainstream software werkt er niet op. Ik hou t voorlopig lekker bij xp het zou je verbazen.. en tja ach waarom mainstream software voor alles? |
|
|
| 28-06-07 20:11:55 - Quote deze reactie - @Senna | Senna Junior lid WMR index: 11 Wnplts: utrecht Geslacht: Man
|
koop een mac !! 10x keer beter dan windows |
|
|
| 28-06-07 20:12:25 - Quote deze reactie - @Sjaak | Sjaak
Moderator
 WMR index: 5373 Weblog: klik |
| Upgraden naar een nieuwere Windows-versie gaat meestal niet goed. Als het al lukt, gebruik je daarna veel meer schijfruimte voor Windows, dan wanneer je een schone installatie uitvoert. Persoonlijk vind ik XP nog lang niet verouderd, dus lekker mee doorgaan, zou ik zeggen. |
|
|
| 28-06-07 20:15:33 - Quote deze reactie - @Crash | Crash Ere lid
 WMR index: 1817 Weblog: klik |
| Ik snap nooit hoe die dingen altijd fout kunnen gaan... Ik ben systeembeheerderke bij mijn werk en heb die dingen vaak genoeg geinstalleerd.... Hebben wij te goede computers? |
|
|
| 28-06-07 20:16:22 - Quote deze reactie - @RDesign | RDesign Lid WMR index: 35 Wnplts: Bunschoten Geslacht: Man
|
Quote Senna: koop een mac !! 10x keer beter dan windows JUIST!!!! WINDOWS SUCKSZZZZ!!!! Ik heb boven ook een Windows PC staan, echt 30x zo sloom als mijn lieve iMacje op mijn kamer
Microsoft |
|
|
| 28-06-07 20:18:25 - Quote deze reactie - @RDesign | RDesign Lid WMR index: 35 Wnplts: Bunschoten Geslacht: Man
|
Quote Daniel: ik vind vista wel relaxed; ziet er mooier uit als xp en is verder bijna hetzelfde Dat is ook niet zoo moeilijk : iets mooier maken dan XP, dat lukt zelfs met Paint Whaha |
|
|
| 28-06-07 20:22:11 - Quote deze reactie - @naoufal | naoufal Ere lid WMR index: 359 Wnplts: Assendelft Geslacht: Man Weblog: klik |
xp is makkelijker vista mooier, samen kunnen ze goed ste wroden, want de vista is moeilijker te bedienen... wat denk je van xpista |
|
|
| 28-06-07 20:22:59 - Quote deze reactie - @Misha | Misha Ere lid
 WMR index: 2343 Weblog: klik |
Ik heb hier Vista en het bevalt me erg goedm ik heb er geen moeite mee
|
|
|
| 28-06-07 20:23:27 - Quote deze reactie - @Henze | Henze Ere lid
 WMR index: 5210
|
Quote RDesign: JUIST!!!!  WINDOWS SUCKSZZZZ!!!! Ik heb boven ook een Windows PC staan, echt 30x zo sloom als mijn lieve iMacje op mijn kamer en de apparaten komen kwa spec & snelheid overeen ?? dus je hebt op beide apparaten MAC OS uit getest? op beide apparaten Windows uitgetest? how can you tell it is WINDOWS and not the computer you are using it on think about that my friend |
|
|
| 28-06-07 20:24:08 - Quote deze reactie - @Misha | Misha Ere lid
 WMR index: 2343 Weblog: klik |
Quote Henze: Quote RDesign: JUIST!!!!  WINDOWS SUCKSZZZZ!!!! Ik heb boven ook een Windows PC staan, echt 30x zo sloom als mijn lieve iMacje op mijn kamer en de apparaten komen kwa spec & snelheid overeen ?? dus je hebt op beide apparaten MAC OS uit getest? op beide apparaten Windows uitgetest? how can you tell it is WINDOWS and not the computer you are using it on  think about that my friend Leg dat maar es uit |
|
|
| 28-06-07 20:39:24 - Quote deze reactie - @Oboema | Oboema Ere lid WMR index: 602 Wnplts: Nimwegeh Geslacht: Man Weblog: klik |
Een Microsoft medewerker zou toch moeten weten: - dat je nooit een OS moet updaten. gewoon formateren en volledig installeren. - je nooit een slecht woord over je werkgever in de media moet laten verschijnen.
Einde oefening voor deze medewerker, ben ik bang
Buiten dat snap ik het probleem niet; Vista draait als een trein op m'n bakkie |
|
|
| 28-06-07 20:43:52 - Quote deze reactie - @stormzoeker | stormzoeker Ere lid
 WMR index: 2548 Weblog: klik |
Quote RDesign: JUIST!!!!  WINDOWS SUCKSZZZZ!!!! Ik heb boven ook een Windows PC staan, echt 30x zo sloom als mijn lieve iMacje op mijn kamer Net nog even geprobeerd Windows XP op mijn oude PIII met 128MB geheugen... niet vooruit te branden. Daarna Kubuntu op een AMD64 met 2 Gig geheugen........ wow, wat een wereld van verschil. Dat windows is maar traag hoor |
|
|
| 28-06-07 20:51:57 - Quote deze reactie - @crazykid_ezone | crazykid_ezone Junior lid WMR index: 24 Wnplts: maastricht Geslacht: Man
|
nou ik heb net windows vista ultimate op mijn pc geinstalleerd en hij heeft vrijwel dezelfde configuratie als die vent en bij mij was hij binne 1,5 uur klaar met alle extra software erbij lang leve de unattended versie van vista ultimate |
|
|
| 28-06-07 20:55:02 - Quote deze reactie - @Tistochwat | Tistochwat Stamgast
 WMR index: 10104 Weblog: klik |
Windhoos Viesbah. Maar ja, op een gegeven moment ontkom je er niet aan want Bill wil het nu eenmaal zo. |
|
|
| 28-06-07 20:57:38 - Quote deze reactie - @stormzoeker | stormzoeker Ere lid
 WMR index: 2548 Weblog: klik |
Quote Tistochwat: Maar ja, op een gegeven moment ontkom je er niet aan want Bill wil het nu eenmaal zo. Mr. Bill Gates heeft niets te vertellen over mijn computer Ik maak gewoon zelf uit welk besturingssysteem ik er op zet.... Als Bill het daar niet mee eens is kan ie wat mij betreft ehh...... hahaha (Nog liefhebbers van OS/2 Warp in de buurt ?) |
|
|
| 28-06-07 20:58:01 - Quote deze reactie - @puddingbroodje | puddingbroodje Junior lid WMR index: 19 Geslacht: Man
|
Quote stormzoeker: Net nog even geprobeerd  Windows XP op mijn oude PIII met 128MB geheugen... niet vooruit te branden. Daarna Kubuntu op een AMD64 met 2 Gig geheugen........ wow, wat een wereld van verschil. Dat windows is maar traag hoor Je vergelijkt een instalatie op een P3 128MB ram pc en een AMD64 2 gig Ram pc.. heeft niets te maken met het OS. Als je Xp op een AMD64 2gig Ram pc instaleert loopt deze ook als een zonnetje.. Die statement van jou klopt niet echt.. |
|
|
| 28-06-07 21:02:25 - Quote deze reactie - @stormzoeker | stormzoeker Ere lid
 WMR index: 2548 Weblog: klik |
@puddingbroodje Zegt de term 'sarcasme' je iets? Tuurlijk klopt het niet, lol. Maar er worden wel meer appelen met peren vergeleken hier |
|
|
| 28-06-07 21:02:30 - Quote deze reactie - @Marrick | Marrick Nog geen profiel
|
ik gebruik momenteel Mac OS 10.4, Vista en XP en ik vind mijn Macje het best, van de Windozen gebruik ik toch nog liever de XP bak |
|
|
| 28-06-07 21:05:00 - Quote deze reactie - @DreamerTje | DreamerTje Stamgast
 WMR index: 1040 Weblog: klik |
Nou, weten ze ook gelijk waar de problemen kunnen liggen. Ik zelf heb ook Vista, maar dat was al voor geïnstalleerd |
|
|
| 28-06-07 21:22:55 - Quote deze reactie - @Pamela_Andersom | Pamela_Andersom Senior lid WMR index: 222 Geslacht: Vrouw
|
Quote Oboema: Vista draait als een trein op m'n bakkie Ik heb ook 0,0 problemen met Vista. Word alleen gek van al die beveiligingsmeldingen |
|
|
| 28-06-07 21:30:39 - Quote deze reactie - @Kauwgombal | Kauwgombal Senior lid WMR index: 188 Wnplts: Maaseik Geslacht: Man Weblog: klik |
| haha windows op zijn best. werkelijk |
|
|
| 28-06-07 21:41:18 - Quote deze reactie - @Bullitman | Bullitman Ere lid WMR index: 301 Wnplts: Tilburg Geslacht: Man Weblog: klik |
deja vu, da was mee xp sp 1 int begin ook, dus nie zeure, waarschijnlijk moet je vista gwoon pas over een jaar of 1,5/2 kopen. |
|
|
| 28-06-07 21:48:14 - Quote deze reactie - @bartman | bartman
Ere lid
 WMR index: 268 Weblog: klik |
Ik heb een oude pentium 3 laptop en vista draaide er gewoon op. (Totdat ik probeerde op C:\ te comprimeren) |
|
|
| 28-06-07 21:48:58 - Quote deze reactie - @Pamela_Andersom | Pamela_Andersom Senior lid WMR index: 222 Geslacht: Vrouw
|
Quote Bullitman: deja vu, da was mee xp sp 1 int begin ook, dus nie zeure, waarschijnlijk moet je vista gwoon pas over een jaar of 1,5/2 kopen. Juist Ja !! En als men m dan nu wel koopt, moeten men ook niet zeuren als ie nog steeds niet 100% is. |
|
|
| 28-06-07 21:50:36 - Quote deze reactie - @Extranion | Extranion Senior lid WMR index: 152 Wnplts: Hellevoets Geslacht: Man Weblog: klik |
vista vind ik teminste wel beter dan alle andere windhoosen
majahw worship to linux |
|
|
| 28-06-07 22:41:17 - Quote deze reactie - @De Paus | De Paus Ere lid
 WMR index: 4526 Weblog: klik |
Als Paus zijnde begrijp ik dat deze meneer Andy Pennell weer de nodige "wow-momenten" heeft meegemaakt met Vista . |
|
|
| 28-06-07 22:52:25 - Quote deze reactie - @Nizzle | Nizzle Lid WMR index: 40 Wnplts: Dordrecht. Geslacht: Man
|
Quote Pamela_Andersom: Quote Bullitman: deja vu, da was mee xp sp 1 int begin ook, dus nie zeure, waarschijnlijk moet je vista gwoon pas over een jaar of 1,5/2 kopen. Juist Ja !! En als men m dan nu wel koopt, moeten men ook niet zeuren als ie nog steeds niet 100% is. ehm 549 eurie betalen voor een OS wat nog niet eens werkt? als het OS niet 100% is moeten ze het niet uitbregen laat staan er zoveel geld voor durven vragen
Quote Crash: Ik snap nooit hoe die dingen altijd fout kunnen gaan... Ik ben systeembeheerderke bij mijn werk en heb die dingen vaak genoeg geinstalleerd.... Hebben wij te goede computers? ok dit is interessant.. als jij systeembeheerder ben waarom installeer je die dingen dan vaak? beetje systeembeheerder installeerd dat 1x goed.. instellingen doen.. beveiligen tweaker etc etc en dan maakt die een image daarvan en pleurt dat op de rest van de pc's.. lijkt mij
in mijn geval zou ik het dan nog helemaal anders doen maar zou toch wel een image gebruiken.. alleen ik zou geen windows installeren voor die image.. nou ja misschien dual boot |
|
|
| 28-06-07 23:19:43 - Quote deze reactie - @huntaer | huntaer Senior lid WMR index: 145 Wnplts: Vlaardinge Geslacht: Man Weblog: klik |
Quote Titel: Ook Microsoft personeel heeft Vista upgrade problemen alsof die anders zijn dan ons (behalve het salaris) |
|
|
| 28-06-07 23:37:52 - Quote deze reactie - @Tistochwat | Tistochwat Stamgast
 WMR index: 10104 Weblog: klik |
Quote stormzoeker: Quote Tistochwat: Maar ja, op een gegeven moment ontkom je er niet aan want Bill wil het nu eenmaal zo. Mr. Bill Gates heeft niets te vertellen over mijn computer De Winddoos gebruikers ontkomen er niet aan, bedoel ik natuurlijk. Ja ja, als Bill krap bij kas zit, gooit hij iets nieuws op de markt. Kijk, dat het dan nog niet helemaal af is, maakt niet uit. |
|
|
| 29-06-07 01:06:12 - Quote deze reactie - @Oboema | Oboema Ere lid WMR index: 602 Wnplts: Nimwegeh Geslacht: Man Weblog: klik |
Quote Tistochwat:
De Winddoos gebruikers ontkomen er niet aan, bedoel ik natuurlijk. Ja ja, als Bill krap bij kas zit, gooit hij iets nieuws op de markt. Kijk, dat het dan nog niet helemaal af is, maakt niet uit. Wat is niet helemaal af dan? Het ding is compleet en draait echt als een treintje.
|
|
|
| 29-06-07 09:09:34 - Quote deze reactie - @Asperitas | Asperitas Ere lid WMR index: 261 Wnplts: Almere Geslacht: Man
|
Quote Nizzle: Quote Asperitas: Quote GreatS: Quote Bird: Ik wist het wel: Vista zuigt! Allemaal overstappen op Linux! GROOT GELIJK!!! nah echt niet, 90 van de mainstream software werkt er niet op. Ik hou t voorlopig lekker bij xp het zou je verbazen.. en tja ach waarom mainstream software voor alles? compatibiliteit en gebruiksgemak. Je kan wel vertellen dat het net zo makkelijk te gebruiken is, maar voor een standaard iemand die een standaard computer met windows koopt, en opeens overstapt naar linux zal er niet mee overweg kunnen.
Trouwens als iedereen (een specifieke variant van) linux gaat draaien, zullen alle virusschrijvers en hackers zich daar op orienterren, dat zie je ook met firefox |
|
|
| 29-06-07 09:44:26 - Quote deze reactie - @blusgast | blusgast
Ere lid
 WMR index: 461 Weblog: klik |
| Het is om het even.. we zijn allemaal afhankelijk van die shitzooi. Maar graag Linux |
|
|
| 29-06-07 10:10:29 - Quote deze reactie - @ExtraMedium | ExtraMedium Ere lid WMR index: 1953 Wnplts: Lutjebroek Geslacht: Man
|
| Mijn windows zijn ook vies. |
|
|
| 29-06-07 10:13:23 - Quote deze reactie - @RonHee | RonHee Ere lid
 WMR index: 10567 Weblog: klik |
@ EM: Glazenwasser inhuren of je bril een keer poetsen. Het schijnt te helpen.. |
|
|
| 29-06-07 10:17:56 - Quote deze reactie - @DyingMuppet | DyingMuppet Senior lid WMR index: 246 Wnplts: Bussum Geslacht: Man
|
Quote Kpuc: Nou, direct op Linux? W2K werkt fijn hoor  Vista.. nouh... je moet wel met je tijd meegaan he!! Doe maar gwoon Linux.. en dan wel Sabayon Linux want das nog veeel beter en mooier als vist |
|
|
| 29-06-07 10:22:07 - Quote deze reactie - @DyingMuppet | DyingMuppet Senior lid WMR index: 246 Wnplts: Bussum Geslacht: Man
|
Quote Oboema: Quote Tistochwat:
De Winddoos gebruikers ontkomen er niet aan, bedoel ik natuurlijk. Ja ja, als Bill krap bij kas zit, gooit hij iets nieuws op de markt. Kijk, dat het dan nog niet helemaal af is, maakt niet uit. Wat is niet helemaal af dan? Het ding is compleet en draait echt als een treintje. Whaaha Vista af?? NOT!! er is nog nooit een versie van boutdos helemaal af geweest |
|
|
| 29-06-07 10:33:27 - Quote deze reactie - @ExtraMedium | ExtraMedium Ere lid WMR index: 1953 Wnplts: Lutjebroek Geslacht: Man
|
Windows is allang af. En als iets af is, gooi je het weg... |
|
|
| 29-06-07 10:48:15 - Quote deze reactie - @Nizzle | Nizzle Lid WMR index: 40 Wnplts: Dordrecht. Geslacht: Man
|
Quote Asperitas: Quote Nizzle: Quote Asperitas: Quote GreatS: Quote Bird: Ik wist het wel: Vista zuigt! Allemaal overstappen op Linux! GROOT GELIJK!!! nah echt niet, 90 van de mainstream software werkt er niet op. Ik hou t voorlopig lekker bij xp het zou je verbazen.. en tja ach waarom mainstream software voor alles? compatibiliteit en gebruiksgemak. Je kan wel vertellen dat het net zo makkelijk te gebruiken is, maar voor een standaard iemand die een standaard computer met windows koopt, en opeens overstapt naar linux zal er niet mee overweg kunnen. Trouwens als iedereen (een specifieke variant van) linux gaat draaien, zullen alle virusschrijvers en hackers zich daar op orienterren, dat zie je ook met firefox mijn opa heeft nu 3 jaar een computer.. 2,5 jaar lang windows gehad.. elke week had hij weer vragen en dat terwijl ik alles voor hem geinstalleerd en geconfigureerd heb.. zelfs een zooi dingen beveiligd nu heeft hij een paar maanden ubuntu wat ik geinstalleerd en geconfigureerd heb en heb al een paar weken geen vragen gehad
mijn vader heeft al meer dan 20 jaar een computer en heeft altijd MSDOS en windows gebruikt.. hij heeft nu een maand ubuntu wat ik een beetje geholpen heb met de config en tja dat werkt voor hem ook gewoon..
me moeder ook.. die heb nooit echt een computer van zichzelf gehad maar werkt op dr werk wel met computer (word enzo) en thuis deed ze altijd email en internetten zij zit nu ook met ubuntu (pc van me vader) en ik hoef niet half zo vaak meer te helpen.. en als ik help dan is het iets dat ze niet snapt dat ze geminimaliseerd heb.. dus heb beryl geinstalleerd met magic lamp animatie |
|
|
| 29-06-07 10:51:36 - Quote deze reactie - @Nizzle | Nizzle Lid WMR index: 40 Wnplts: Dordrecht. Geslacht: Man
|
oh en voor die virussen wat jij denkt.. zoiezo is het voor linux 100x moeilijker om een virus te maken dus al die blije script kiddies die voor windows virussen kunnen schrijven vallen al af.. alleen de pro's blijven over
en dan is alles bij linux opensource.. dus elke jan lul kan een patch uitbrengen voor de software die misbruikt word voor dat virus
ik gok dat als er een virus komt voor linux dat er ook dezelfde dag nog een update komt die alles fixt updates voor linux gaan namelijk een behoorlijk end sneller dan bij windows en het is niet alleen je linux wat geupdate word maar alle geinstalleerde programma's worden allemaal automatisch via updates bijgewerkt.. soort van windows update maar dan voor alles wat je op je computer geinstalleerd heb.. |
|
|
| 29-06-07 10:57:45 - Quote deze reactie - @Gradje34 | Gradje34 Actief lid WMR index: 97 Wnplts: Groningen Geslacht: Man
|
Wat ik me vaak afvraag is hoe lang linux het volhoudt als 90% van alle computers er op draait. Dan krijgen ze ook alle virus aanvallen, hackers en meer van die ongein.
Big UP to Microsoft! |
|
|
| 29-06-07 11:23:52 - Quote deze reactie - @Mrtnd | Mrtnd Junior lid WMR index: 7 Geslacht: Man
|
| apple is de toekomst, de nieuwe osx leopard bewijst dat alsnog |
|
|
| 29-06-07 11:28:54 - Quote deze reactie - @Zwelgje | Zwelgje Senior lid
 WMR index: 222 Weblog: klik |
| daarom wil ik dus nog niet aan Vista. te jong, te veel kinderziektes en als het zelfs het personeel van Microsoft zelf het niet lukt dan hoeft het van mij al helemaal niet meer. ik ga denk ik maar over op Linux. |
|
|
| 29-06-07 11:54:30 - Quote deze reactie - @Riku | Riku Senior lid WMR index: 207 Wnplts: KH 2 Geslacht: Man
|
Vista Zuigt BIG TIME Ik heb een PC met vista basic gekocht, wilt dat kreng niet eens verbinden met internet.
Jammer dat de Microsoft games langzaam aan overstappen op Vista Required Kijk maar naar de nieuwste HALO |
|
|
| 29-06-07 11:58:06 - Quote deze reactie - @ExtraMedium | ExtraMedium Ere lid WMR index: 1953 Wnplts: Lutjebroek Geslacht: Man
|
Gooi 't maar in mijn petje. Het was zo lekker simpel: Windows of..., nou Windows, dus. En een Mac voor de nerds en voor de grafisch ontwerpers. Maar nu is er Linux, maar niet gewoon Linux, maar Linux, Sabayon Linux, Ubuntu Linux... Open source, allemaal liefdewerk-oud-papier en 'iedereen' mag eraan meewerken (yeah, right...), maar één versie schijnt nogal een probleem te zijn. Als ik nou over wil naar Linux, wat moet ik dan nemen?? Wat zijn de verschillen?? Micro$oft is niet bepaald perfect en duur (als je koopt), maar ik kan er tenminste wel mee werken en ik weet van de meeste dingen waar ik het zoeken moet. Dat moet ik met Linux/Sabayon/Ubuntu en hoe het verder allemaal heet, nog maar afwachten. Ik begin er mooi niet aan zonder de hulp van iemand die er echt verstand van heeft! |
|
|
| 29-06-07 12:04:46 - Quote deze reactie - @Riku | Riku Senior lid WMR index: 207 Wnplts: KH 2 Geslacht: Man
|
Quote ExtraMedium: Gooi 't maar in mijn petje. Het was zo lekker simpel: Windows of..., nou Windows, dus. En een Mac voor de nerds en voor de grafisch ontwerpers. Maar nu is er Linux, maar niet gewoon Linux, maar Linux, Sabayon Linux, Ubuntu Linux... Open source, allemaal liefdewerk-oud-papier en 'iedereen' mag eraan meewerken (yeah, right...), maar één versie schijnt nogal een probleem te zijn. Als ik nou over wil naar Linux, wat moet ik dan nemen?? Wat zijn de verschillen?? Micro$oft is niet bepaald perfect en duur (als je koopt), maar ik kan er tenminste wel mee werken en ik weet van de meeste dingen waar ik het zoeken moet. Dat moet ik met Linux/Sabayon/Ubuntu en hoe het verder allemaal heet, nog maar afwachten. Ik begin er mooi niet aan zonder de hulp van iemand die er echt verstand van heeft! De Linux versie die je het beste kan nemen is Linux SUSE. Deze vindt ik dan nog het meest op Windows lijken. maar mijn advies is: HOU HET BIJ XP!
|
|
|
| 29-06-07 12:14:17 - Quote deze reactie - @Gekke-Ger | Gekke-Ger Ere lid
 WMR index: 2055 Weblog: klik |
| Koop op de zwarte markt in beverwijk een vista en is een eerlijke versie bespaard je meer dan de helft van de winkelprijs.. |
|
|
| 29-06-07 12:23:41 - Quote deze reactie - @Riku | Riku Senior lid WMR index: 207 Wnplts: KH 2 Geslacht: Man
|
Quote gekke-ger: Koop op de zwarte markt in beverwijk een vista en is een eerlijke versie bespaard je meer dan de helft van de winkelprijs.. Met Vista krijg je alleen maar problemen, wacht liever totdat hij meer is omgevormd zoals XP. |
|
|
| 29-06-07 15:55:27 - Quote deze reactie - @Nizzle | Nizzle Lid WMR index: 40 Wnplts: Dordrecht. Geslacht: Man
|
Quote Gradje34: Wat ik me vaak afvraag is hoe lang linux het volhoudt als 90% van alle computers er op draait. Dan krijgen ze ook alle virus aanvallen, hackers en meer van die ongein.
Big UP to Microsoft! 90% van de servers draait op Linux.. zo'n beetje elke website die je bezoekt gaat via linux..
lijkt mij genoeg om te bewijzen dat het allemaal prima blijft draaien
Quote Riku: De Linux versie die je het beste kan nemen is Linux SUSE. Deze vindt ik dan nog het meest op Windows lijken. maar mijn advies is: HOU HET BIJ XP! Suse is troep.. werkt voor geen meter.. lijkt dus idd het meeste op windows
ik denk dat je het best voor een KDE gebaseerde linux versie kan gaan.. aangezien je dan ook een soort start knoppie heb enzo maar geen suse.. neem een werkende zoals Kubuntu |
|
|
| 07-11-08 14:07:21 - Quote deze reactie - @Nostradames | Nostradames Senior lid WMR index: 148 Wnplts: London Geslacht: Man
|
MAX OS LEOPARD OWN's them all |
|
|
| 31-12-08 00:06:32 - Quote deze reactie - @Tanoekie | Tanoekie Senior lid WMR index: 178 Wnplts: Heemskerk Geslacht: Man
|
Quote Senna: koop een mac !! 10x keer beter dan windows En 10 keer duurder! Sorry maar ik heb al drie pc's die het prima doen. Allemaal gekregen (nu dus maar wachten tot iemand me een Mac geeft ).
Quote Nostradames: MAX OS LEOPARD  OWN's them all Nee, want die draait dus niet op een pc.
Ik weet het. Windows Vista zuigt, maar Mac zuigt meer, want als je iets van Mac hebt, heb je meer van Mac nodig. Met Mac OS heb je geen keuze van hardware en met een iPod heb je iTunes nodig, wat overigens onnodig zwaar is.
Ik blijf liever bij Windows XP nu ik dat toch al op m'n huidige computer heb staan, maar als ik zelf een pc koop, koop ik er een met Linux, lekker goedkoop. Ondertussen probeer ik wel wat Linuxdistro's uit op m'n oudere pc's. |
|
|
| 09-04-09 16:17:41 - Quote deze reactie - @knalkop | knalkop Ere lid
 WMR index: 760
|
| windows 7 is beter als vista dusja nog maar ff wachten tot die uitkomt |
|
|