hr
jaargang -25 - laatste artikel 25-6 18:00 - 77982 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

« Turkije verbiedt buikdansen
h

Reacties
24-02-2007 12:09:10
RonHunter
Oud Moderator


WMRindex: 6.448
OTindex: 7.547
S
Sinds wanneer doen zaadcellen aan FITNES???? Die visjes zwemmen toch al snel genoeg?????:D(6)})

24-02-2007 12:09:44
Doh.
Senior lid

WMRindex: 433
OTindex: 0
Wnplts: Rotterdam

Meer meer meer slimme mensen! Yay :ja

24-02-2007 12:12:51
Whiteley
Erelid


WMRindex: 615
OTindex: 2.529
En hoe zit het met de Nederlanders?

24-02-2007 12:20:19
RonHunter
Oud Moderator


WMRindex: 6.448
OTindex: 7.547
S
Quote Whiteley:
En hoe zit het met de Nederlanders?

Niks mis mee!!!!(6)Moet je over een maand of wat maar eens opletten hoeveel zwangere vrouwen er rondhuppelen in Nederland:D Het is pas carnaval geweest, meestal heb je 9 maanden daarna een geboortegolf.8O:ja:P

24-02-2007 12:20:22
Cee-N-Cee
Oudgediende


WMRindex: 1.300
OTindex: 15.343
S
Hahaha wat droog "Vlaams zaad weer van betere kwaliteit"
Is er ook een keurmerk voor?

24-02-2007 12:21:41
Blend
Oud Moderator


WMRindex: 3.111
OTindex: 13.725
S
Quote Cee-N-Cee:
Hahaha wat droog "Vlaams zaad weer van betere kwaliteit"
Is er ook een keurmerk voor?
Die wordt erop gebrandmerkt8O

24-02-2007 12:23:17
wilde honing
Junior lid

WMRindex: 21
OTindex: 0
Wnplts: zoetermeer
Betekent dus ook dat we over tig jaar weer meer Belgen hebben. Immers, als er meer zwangerschappen komen door al die actieve zaadjes ...:D

24-02-2007 12:25:34
Cee-N-Cee
Oudgediende


WMRindex: 1.300
OTindex: 15.343
S
Quote Blend:
Quote Cee-N-Cee:
Hahaha wat droog "Vlaams zaad weer van betere kwaliteit"
Is er ook een keurmerk voor?
Die wordt erop gebrandmerkt8O


Auw, daar zullen de mannen blij mee zijn, een Kema keur op je joystick :P 8-)

24-02-2007 12:26:20
Parya
Lid

WMRindex: 60
OTindex: 0
S
Quote wilde honing:
Betekent dus ook dat we over tig jaar weer meer Belgen hebben. Immers, als er meer zwangerschappen komen door al die actieve zaadjes ...:D

Whahaha jaah:P

24-02-2007 12:32:49
Blend
Oud Moderator


WMRindex: 3.111
OTindex: 13.725
S
Hoe testen ze het eigenlijk??

Hebben ze een wedstrijdbad aagelegd om te kijken hoe snel de zaadjes zwemmen?

Leuk baantje heb je dan, zaadjes kijken die baantjes trekken. De deelnemers komen wel aan hun trekken dan, maakt niet uit hoe snel ze zwemmen er is altijd een bevredigend resultaat.

24-02-2007 12:34:33
stora
Oudgediende


WMRindex: 18.714
OTindex: 2.861
Quote RonHunter:
Sinds wanneer doen zaadcellen aan FITNES???? Die visjes zwemmen toch al snel genoeg?????:D(6)})
Moet wel Ron , denk maar aan spiraaltjes en andere obstakels.Je moet ze dus wel fit houden:P:D

24-02-2007 12:37:48
Cee-N-Cee
Oudgediende


WMRindex: 1.300
OTindex: 15.343
S
Quote Blend:
Hoe testen ze het eigenlijk??

Hebben ze een wedstrijdbad aagelegd om te kijken hoe snel de zaadjes zwemmen?

Leuk baantje heb je dan, zaadjes kijken die baantjes trekken. De deelnemers komen wel aan hun trekken dan, maakt niet uit hoe snel ze zwemmen er is altijd een bevredigend resultaat.

Hahahahahahahahah :P voor de deelnemers wel ja. Krijgen ze ook bevorderende beelden te zien?

24-02-2007 12:38:18
idsje
Erelid


WMRindex: 4.320
OTindex: 10
Quote Cee-N-Cee:
Hahaha wat droog "Vlaams zaad weer van betere kwaliteit"
Is er ook een keurmerk voor?


Nee, nog niet aangemeld, maar al is het zaadje nog zo snel, de ISO 9001-norm achterhaalt hem wel. :D


24-02-2007 12:42:06
RonHunter
Oud Moderator


WMRindex: 6.448
OTindex: 7.547
S
@ stora, dat is geen fitnes wat jij bedoeld, dat is volgens mij het nemen van een STORMBAAN met volle bepakking(6)}):ja

24-02-2007 12:44:17
Cee-N-Cee
Oudgediende


WMRindex: 1.300
OTindex: 15.343
S
Quote RonHunter:
@ stora, dat is geen fitnes wat jij bedoeld, dat is volgens mij het nemen van een STORMBAAN met volle bepakking(6)}):ja

Gewoon drillen die hap, marinierstraining.
Worden ze straks goed in infiltratie, spionage, dumpen in vijandelijk gebied etc

24-02-2007 12:47:12
stora
Oudgediende


WMRindex: 18.714
OTindex: 2.861
@Ron, Heb je van je vader zeker, ooit was ook jij de snelste:P8)

24-02-2007 12:47:25
RonHunter
Oud Moderator


WMRindex: 6.448
OTindex: 7.547
S
}) }) nieuwe Film, "Sperms Rules" }) })

24-02-2007 12:48:57
VeniVidiVici
Erelid


WMRindex: 1.113
OTindex: 405
Quote Cee-N-Cee:
Hahaha wat droog "Vlaams zaad weer van betere kwaliteit"
Is er ook een keurmerk voor?

ze testen ze apart ,en plakken er dan een sticker op: goedgekeurt:P

24-02-2007 12:49:39
RonHunter
Oud Moderator


WMRindex: 6.448
OTindex: 7.547
S
@ stora, familie-traditie moet je in ere houden. Mun Pa zat ook bij de Luchtmacht. Allemaal snelle jongens dus, zo ook mijn zoon. _O_ _O_
Hunters on the move.:P(6)

24-02-2007 13:14:05
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
WOOOHOOO WAT zijn we daar blij mee :D

24-02-2007 13:28:45
John Grapjas
Oudgediende


WMRindex: 5.179
OTindex: 15
S
8O Die visjes moeten inderdaad wel snel
zwemmen, want anders zwemmen ze voor
het zwemmen de kerk uit. ;ok
Quote RonHunter:
Sinds wanneer doen zaadcellen aan FITNES???? Die visjes zwemmen toch al snel genoeg?????:D(6)})

24-02-2007 13:44:37
Silence
Senior lid

WMRindex: 334
OTindex: 3
Wnplts: Purmerend
S
Quote:
de ISO 9001-norm achterhaalt hem wel. :D


Ik wist helemaal niet dat zaad VCA gecertificeerd moest zijn tegenwoordig 8O

24-02-2007 14:26:47
Cassie
Lid

WMRindex: 58
OTindex: 1
Wnplts: Eindhoven
S
Er staat een foutje in: Atnwerpen...

24-02-2007 15:01:47
ExtraMedium
Erelid

WMRindex: 1.953
OTindex: 44
Wnplts: Lutjebroek
S
Is er ook een internationale competitie? 8)

24-02-2007 15:30:08
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Welkom op de Olympische zaadspelen.

24-02-2007 16:08:42
faraga
Senior lid

WMRindex: 241
OTindex: 30
S
komt waarschijnlijk ook door het broeikaseffect, dat slechte zaad(6)

24-02-2007 17:19:19
Terror_Anouk
Senior lid

WMRindex: 366
OTindex: 0
Wnplts: Holland
en de Nederlandse mannem dan??? Dat zou je dan ook wel is ff willen weten;)

24-02-2007 17:21:26
RonHunter
Oud Moderator


WMRindex: 6.448
OTindex: 7.547
S
Quote Terror_Anouk:
en de Nederlandse mannem dan??? Dat zou je dan ook wel is ff willen weten;)

Wacht daar nog maar een poosje mee,ooit...............(A) })

24-02-2007 17:58:40
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Met mijn sperma is in ieder geval helemaal niets mis.:nee:P

24-02-2007 20:01:49
Wilco
Oudgediende


WMRindex: 5.099
OTindex: 7.913
S
en hoe staat het met de nederlanders?

24-02-2007 22:16:04
Naaoomii
Oudgediende


WMRindex: 1.876
OTindex: 26.721
S
Allemaal in België gaan wonen (6)
Haha nou ik wil ook wel weten hoe het met de Nederlanders gesteld is :ja

24-02-2007 22:20:33
EricW
Actief lid

WMRindex: 77
OTindex: 0
Niet de snelste maar de intelligenste zaadjes bevruchten het eitje. Dat is België nog steeds niet het geval...:nee

25-02-2007 00:17:15
thijsman
Erelid


WMRindex: 1.030
OTindex: 20
Je moet toch wat te onderzoeken hebben hea....8O

15-09-2008 23:17:06
f4r0ut
Actief lid

WMRindex: 79
OTindex: 2
Wnplts: Capelle aa
sjonge.. wat een feest! =]

Reacties zijn op dit moment niet mogelijk.


WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven