Op dit moment zing ik: |
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Ooow, interessant.....   |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
's Nachts in mijn dromen,zie ik je weer terug lalalalala Hmm, ik ga kappen met Van Dik Hout nu  |
|
nietmeer
|
|
|
Luna
Moderator
je geeft me alles wat je hebt al je tijd, je geld, je lichaam je liefde, mij zoveel zelfrespect en nog meer respect van vrienden je bouwt voor mij een wit paleis met feesten wijnfonteinen je vertrouwt me je geheimen toe laat alle spoken 's nachts verdwijnen
je vertelt me alles wat je denkt elke wens of stil verlangen je weeft je roze liefdesweb en in dat web laat ik me vangen je bent mijn tegendeel, mijn zelfkritiek mijn nog minder kritiek van vrienden je wilt me helemaal of anders niet bent het geluk dat ik niet verdiende
en ik blijf een dief, een dromendief en je hebt me lief je hebt me lief in al je nachten vol van tederheid je hebt me lief wanneer je zegt ik wil je nooit meer kwijt je zegt je geeft om mij veel meer dan om jezelf
als ik het leven aan elkaar verzin dan druk jij me op de feiten je brengt me water als ik koortsig ben bent het geduld dat ik nooit zal krijgen geen mens die ooit mijn fouten snapt alleen jij zult het begrijpen als ik oogsten wil maar het lukt me niet dan zeg jij laat het nou rijpen
en ik blijf een dief, een dromendief en je hebt me lief je hebt me lief in al je nachten vol van tederheid je hebt me lief wanneer je zegt ik wil je nooit meer kwijt je zegt je geeft om mij veel meer dan om jezelf
maar als je dan zo zeker bent, als je echt zo zeker bent als je zo heel veel om me geeft zou je me ook laten gaan? zou je me laten gaan als het nodig was? zou je me laten gaan, laten gaan? zou je me laten gaan als het nodig was? zou je me laten gaan, laten gaan? zou je me laten gaan, laten gaan?
je bent de ophaaldienst van mijn verdriet mijn kompas op open water en je geeft me alles wat je hebt maar betalen doe ik later
|
|
RonHunter
Oud Moderator
Graag gedaan hoor   |
|
Luna
Moderator
Nee, ik kan niet leven zonder alles of niets lalala
Hmmm |
|
RonHunter
Oud Moderator
Nou weet ik het wel Lunie.Je bent helemaal wakker  Denk........  |
|
Luna
Moderator
OMG, pestkop  |
|
RonHunter
Oud Moderator
weet ik  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Kon ik nog maar bij je zijn, Kon ik nog maar even met je delen. Wat zo gewoon lijkt voor zovelen, zolang het er maar is.
Was je nog maar even hier, Kon ik nog maar even van je leren. Wat ik niet eens meer wil proberen, Omdat ik je zo mis.
Refrein:
Kon ik maar even bij je zijn, Ik moet nog zoveel aan je vragen. Wat doet het ongelofelijk veel pijn, Zelfs na die tijd denk ik alleen aan wat ik voel voor jou.
Kon ik nog maar bij je zijn, Kon ik nog maar echte liefde voelen. Ik weet nu wat ze daarmee bedoelen , Toch leek het zo gewoon, Was je nog maar even hier, Kon ik nog maar even met je paretn. Zoals we vroeger uren zaten, Oh was het nog maar zo
Refrein.
Alles wat ik ooit bezit dat zou ik laten gaan, Oh als ik het maar ruilen kon voor jou Kon ik maar even bij je zijn Ik wil nog zoveel aan je vragen Wat doet het ongelooflijke veel pijn, Zelfs na die tijd is dit gevoel niet te verdragen
Kon ik maar even naast je staan ik wil nog zo graag bij je horen Was je nu maar niet zover bij mij vandaan Dan zou ik het je laten zien wat ik nog voel voor jou.
ik wil je zo graag laten zien dat ik nog voel voor jou |
|
nietmeer
|
een muts op m'n hoofd m'n kraag staat omhoog 't is hier ijskoud maar gelukkig wel droog de dagen zijn kort hier de nacht begint vroeg de mensen zijn stug en d'r is maar een kroeg als ik naar m'n hotel loop, na een donkere dag dan voel ik m'n huissleutel diep in m'n zak en ik loop hier alleen in een te stille stad ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht en dan denk ik aan brabant, want daar brandt nog licht
ik mis hier de warmte van een dorpscafe de aanspraak van mensen met een zachte 'g' ik mis zelfs 't zeiken op alles om niets was men maar op brabant zo trots als een fries in 't zuiden vol zon, woon ik samen met jou 't is daarom dat ik zo van brabanders hou Ik loop hier alleen in een te stille stad ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht en dan denk ik aan brabant, want daar brandt nog licht
De peel, en de kempen en de meijerij maar 't mooiste aan brabant ben jij , dat ben jij
Ik loop hier alleen in een te stille stad ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht en dan denk ik aan brabant, want daar brandt nog licht
en dan denk ik aan brabant, want daar brandt nog licht
en dan denk ik aan brabant, want daar brandt nog licht |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
When I feel heavy metal WHOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOO WHOOOOOOOOHOOOOOOOOOOO When I feel heavy metal Blur - Song 2  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
De Kast - Raak Ze zeggen wel dat je blijft hangen Aan 't type waar je niet op valt Ze zeggen ook "overal zoeken Het heeft geen zin, liefde komt niet op bestelling En de overslaande vonken evenmin Je hoort ook wel van die verhalen In de goot door een gebroken hart Wat dat betreft leef ik gelukkig ongedeerd Liefde heb ik veel gegeven Maar 'k heb niemand ooit aanbeden of vereerd refr.: Duizend keer heb ik me vergist Duizend keer de verkeerde smaak Zonder je te kennen heb ik je gemist Maar deze keer is het raak En want je bent De hemel en de aarde De zon, de sterren en de maan De mooiste en de liefste Hartstochtelijk, spontaan Ik laat je nooit, nee nooit Ik laat je nooit meer gaan Het lot daar kun je in geloven Als je aan anderen de keuze laat Maar ik kies zelf en hou m'n leven zo in eigen hand Ik wil er liever middenin staan Dan dat ik sta te kijken langs de kant refr. Ik dwaalde en zocht En wist nooit (waar ik uit zou komen) Ik sliep regelmatig bij vage vriendinnen Met wie ik uiteindelijk niets wou beginnen Soms iets teveel, iets te vaak (risico's genomen) 't Liep te vaak uit de hand, 't ging tot over de rand Maar deze keer, deze keer is 't raak Want je bent De hemel en de aarde De zon, de sterren en de maan De mooiste en de liefste Hartstochtelijk, spontaan Ik laat je nooit, nee nooit Ik laat je nooit meer gaan Je bent de hemel en de aarde De zon, de sterren en de maan De mooiste en de liefste Hartstochtelijk, spontaan Ik laat je nooit, nee nooit Ik laat je nooit meer gaan
en ik zing keihard mee, zullen de buren blij mee zijn  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
poets of the fall- stay |
|
Twaggy Oudgediende
|
I'm still alive Must have been a miracle It's been a hell of ride Destination still unknown It's a fact of life: If you make one wrong move with the gun to your head You better walk the line or you'll be left for dead
I'm a runaway train on a broken track I'm a ticker on a bomb, that you can't turn back this time That's right I got away with it all and I'm still alive Let the end of the world come tumbling down I'll be the last man standing on the ground As long as Hot blood runs through my veins I'm still alive
Lost in the night Feeling so invisible Oh, a dead man walking the wire High above the devils net That's made of fire And it's a long way down from the top of the world You better look around or you gonna get burned
I'm a runaway train on a broken track I'm a ticker on a bomb,that you can't turn back this time That's right I got away with it all and I'm still alive Let the end of the world come tumbling down [ Lyrics found on http://www.metrolyrics.com ]
I'll be the last man standing on the ground And as the dust clears look in my eyes I'm still alive I'm still alive
The darkest night ain't black enough To keep the morning light from shinin' The highest wall ain't tall enough To keep the smallest man from climbin'
The more that you resist the tide The more it pulls you in The more you hang on for your life
(I'm a runaway train on a broken track) (I'm a ticker on a bomb,that you can't turn back this time) (that's right) That's right I got away with it all and I'm still alive
I'm a runaway train on a broken track I'm a ticker on a bomb,that you can't turn back this time That's right I got away with it all and I'm still alive Let the end of the world come tumbling down I'll be the last man standing on the ground And if my shadow's all that survives I'm still alive I'm still alive...
|
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Since youve been goooneee |
|
isabelle Junior lid WMRindex: 3 OTindex: 1 Wnplts: Oud-Beijer S |
miracle, cascada. lekker nummer....  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Zelfgeschreven nummer.. |
|
Luna
Moderator
Careful what you wish You just might get it |
|
Twaggy Oudgediende
|
Wish you were here Me oh my country man wish you were here
I wish you were here Don't you know the snow is getting colder? And I miss you like hell And I'm feeling blue
wish you were here Me oh my country man wish you were here (wish you were here)
wish you were here Don't you know the snow is getting colder? And I miss you like hell And I'm feeling blue
I've got feelings for you Do you still feel the same? From the first time I laid my eyes on you Felt the joy of living I saw heaven in your eyes In your eyes
wish you were here Me oh my country man wish you were here (wish you here)
I wish you were here Don't you know the snow is getting colder? And I miss you like hell And I'm feeling blue
I miss your laugh I miss your smile I miss everything about you Every second is like a minute Every minute's like a day When you're far away
(the snow is getting colder and i wish you were here (a battlefield of love and fear, and i wish you were here)
I've got feelings for you From the first time I laid my eyes on you
wish you were here me oh my country man wish you were here (wish you were here)
(wish you were here) (I wish you were here)
|
|
Twaggy Oudgediende
|
Sie stehen eng umschlungen ein Fleischgemisch so reich an Tagen wo das Meer das Land beruhrt will sie ihm die Wahrheit sagen
Doch ihre Worte frisst der Wind wo das Meer zu Ende ist halt sie zitternd seine Hand und hat ihn auf die Stirn gekusst
sie tragt den Abend in der Brust und weiss dass sie verleben muss sie legt den Kopf in seinen Schoss und bittet einen letzten Kuss
und dann hat er sie gekusst wo das Meer zu Ende ist ihre Lippen schwach und blass und seine Augen werden nass
Der letzte Kuss ist so lang her der letzte Kuss er erinnert sich nicht mehr
|
|
jacodenni Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
niks......... strax wel dan muziek |
|
Twaggy Oudgediende
|
Getadelt wird wer Schmerzen kennt vom Feuer das die Haut verbrennt Ich werf ein Licht in mein Gesicht Ein heisser Schrei Feuer frei!
Bang bang
Geadelt ist wer Schmerzen kennt vom Feuer das in Lust verbrennt ein Funkenstoss in ihren Schoss ein heisser Schrei Feuer frei!
Bang bang Feuer frei!
Gefahrlich ist wer Schmerzen kennt vom Feuer das den Geist verbrennt bang bang gefahrlich das gebrannte Kind mit Feuer das vom Leben trennt ein heisser Schrei bang bang Feuer frei!
Bang bang Feuer frei!
|
|
Hitori Junior lid WMRindex: 5 OTindex: 27 Wnplts: Biddinghui S |
They're taking the hobbits to Isengard! What do you say? The hobbits, the hobbits, the hobbits, the hobbits, to Isengard, To Isengard, The hobbits, the hobbits, the hobbits, the hobbits, To Isengard-gargargargard!!
dum, dumdumdoom, doemdoemdum, du du du dududa dadada, padie padie pada
Tell me where is Gandalf, I must desire to speak with him, tell me where is gandalf, I must desire to speak with him
A power of Mortoph What do you say? A power of mortoph What do you say? They're taking the hobbits to Isengard! |
|
Luna
Moderator
I can’t take another day without you ‘Cause baby, I could never make it on my own I’ve been waiting so long, just to hold you And to be back in your arms where I belong
Sorry I can’t always find the words to say But everything I’ve ever known gets swept away Inside of your love…
And everything I have in this world And all that I’ll ever be It could all fall down around me. Just as long as I have you, Right here by me.
|
|