Op dit moment zing ik: |
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Walter Trout - Playng with a losin' hand |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Niet. |
|
Martijn1994 Senior lid WMRindex: 287 OTindex: 1.366 Wnplts: Wnplts S |
Quote Giovanni: Niet. Met jouw kan ik praten, ik zing ook niet, ik luister hoe de zanger van het nummer dat ik afspeel beter kan zingen dan ik  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Zomaar een plein, zomaar een bar Zomaar wat wijn, zomaar in de war Zomaar jij die naast me zit Ach zomaar jij, die ik zo aanbidt Dit zijn voor mij de allermooiste uren Dat kan voor mij niet lang genoeg gaan duren Niets zeggen maar alleen elkaar bekijken Ja, echt dat is waar ik voor wil bezwijken Ik zou hier al mijn tijd voor willen geven Je kent me niet toch hoor je in mijn leven Het is misschien wel veel wat ik zou willen Alleen voor jou wil ik mijn tijd verspillen refr.: Blijf bij mij Het zou te mooi zijn als jij dit nu aan mij vroeg Ga niet weg Nee van jou krijg ik immers nooit genoeg Blijf bij mij Het zou te mooi zijn als jij dit nu aan mij vroeg Ga niet weg Nee van jou krijg ik immers nooit genoeg Ik weet niet eens je naam toch ben je bij me Ik ben nu een gedicht voor jou aan het rijmen En elke dag zit ik op jou te wachten Van jou heb ik al slapeloze nachten Weet niets te zeggen Of uit te leggen Sluit ik mijn ogen Kom ik je tegen refr. Dit zijn voor mij de allermooiste uren Dat kan voor mij niet lang genoeg gaan duren Niets zeggen maar alleen elkaar bekijken Ja, echt dat is waar ik voor wil bezwijken Ik zou hier al mijn tijd voor willen geven Je kent me niet toch hoor je in mijn leven Het is misschien wel veel wat ik zou willen Alleen voor jou wil ik mijn tijd verspillen   .... |
|
Ikke
Oudgediende
Rare Earth - Get ready |
|
Luna
Moderator
You are the perfect drug  |
|
Ikke
Oudgediende
Get ready (full version) Rare earth Never met a girl could make me feel the way that you do. (You're all right). Whenever I'm asked what makes-a my dreams real, I tell em you do. (You're outta sight). Well tweedle dee, tweedle dum, look out baby 'cause here I come. (Aaahh) Bringin' you a love that's true, Get ready, get ready (Aaahh) Stop makin' love to you, Get ready, get ready. (Aaahh) Get ready, cause here I come (on my way) You wanna play hide and seek with love, let me remind ya. (You're all right). Lovin' you're gonna miss, and the time it takes to find ya. (You're outta sight). Fe Fi Fo Fo Fum, Look out baby now here I come. (Aaahh) Bringin' you a love that's true, Get ready, get ready (Aaahh) Stop makin' love to you, Get ready, get ready. (Aaahh) Get ready, cause here I come (on my way) If all my friends shouldn't want me to, I think I'll understand (You're alright) Hope I get to you before they do cause, that's how I planned it. (You're outta sight) Well tweedle dee, tweedle dum, look out baby 'cause here I come. (Aaahh) Bringin' you a love that's true, Get ready, get ready (Aaahh) Stop makin' love to you, Get ready, get ready. (Aaahh) Get ready, cause here I come (on my way) |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik dacht
Zomaar een plein de tegels tellen riggels schieten voorbij als ik langs de wielen staar
Langzaam maar zeker steeds dichterbij - mijn hart klopt nog - iets sneller met mijn rode kop zie ik je staan vandaar.
En je vraagt me was het een lange rit en ik kan niet anders zeggen dat het nooit meer tegen zit de route liefst nog een keer keer op keer een andere slinger door je labyrinth
ik zie jou en dat is alles wat ik zie ik zie jou en dat is alles wat ik wil ik zie jou en dat is alles waaran ik denken kon..
Op dit plein is alles begonnen - toen voelden wij ons ozo vrij op dit plein is onze liefde ontgonnen er kon toen niets meer bij
ik voelde me zo vrij toen we daar stonden te mijmeren.. over de route en over de wegen over de te overwegen wegen te gaan.. verlaten..
verlaten... verder laten ver te ver laten
Sluipend door de straten zoek ik dat zelfde gevoel weer op tast door dat emotionele duister dat me heeft verlaten net als jij toen ik kon je niet overtuigen
mijn overredingskracht van een oen..
ik kan niet meer overdoen... herhalen is zinloos..
zo zijn de straten leeg en verlaten de winkels dicht de luiken ontluiken morgen weer ik krijg nu een gesloten gevoel met plein vrees en heel veel zeer
|
|
Luna
Moderator
soms doet het pijn tot op het bot dat ik niet weet waar je bent dat ik niet weet of je bent voor gister op de vlucht door vandaag teneergedrukt in morgen gevangen is dit wat je bedoelde toen je zei alles draait alleen om jou en mij is dit wat je bedoelde toen je zei je ging de wegen ver van hier ik de wegen in mijn hoofd ze komen niet samen want de wereld om ons heen voegt zich niet naar onze wil we mogen niet vragen  Van Dik Hout |
|
nietmeer
|
Das een mooi liedje.. |
|
Luna
Moderator
Ja, vind ik ook  |
|
Erik Jan Senior lid WMRindex: 146 OTindex: 180 Wnplts: Elburg
|
Vanmorgen vloog ze noooooog!  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Volumia - Hou me vast
Niemand weet waarom de dag weer nacht wordt. Niemand weet waarom de zon nog schijnt. Niemand weet waarom de kille wind nog waaien zou, maar ik weet dat ik van je hou.
Niemand weet waarom er sterren vallen. Niemand weet waarom de dood ons volgt. Niemand weet waarom er mensen slapen in de kou, maar ik weet dat ik van je hou.
Hou me vast, leg m'n hoofd lief op je schouder. Hou me vast streel me zachtjes door mijn haar. Hou me vast, soms wordt het allemaal eventjes te veel En bij jou zijn...is dan alles wat ik wil.
Niemand weet waarom geluk soms wegwaait. Niemand weet waarom een bloem verwelkt. Niemand weet waarom jij de enige bent die ik vertrouw, maar ik weet dat ik van je hou.
Hou me vast, leg m'n hoofd lief op je schouder. Hou me vast streel me zachtjes door mijn haar. Hou me vast, soms wordt het allemaal eventjes te veel en bij jou zijn...is dan alles wat ik wil.
Vraag me niets, zeg me niets, sla je armen om me heen. Praat niet met me, hou me stevig vast. Woorden schieten toch tekort, als ik m'n hart bij jou uitstort. Praat niet met me, hou me stevig vast.
Hou me vast, leg m'n hoofd lief op je schouder. Hou me vast, streel me zachtjes door m`n haar. Hou me vast, soms wordt het allemaal eventjes te veel en bij jou zijn..is dan alles wat ik wil.
|
|
Luna
Moderator
Telkens weer iedere keer Het haalt me neer Niemand ziet wat ik zie in jou Ooh het sluipt om me heen Ik loop alleen Het ziet zijn kans als ik jou niet krijg Ooh, nu doet het pijn Nu doet het pijn, nu doet het pijn Ooh, nu doet het pijn Nu doet het pijn, nu doet het pijn Telkens weer iedere keer, wil ik meer Zonder strijd geef ik toe aan jou Ooh ik kijk om me heen Daar staan ze weer Maar niemand weet wat ik wil van jou Ooh, nu doet het pijn Ooh, nu doet het pijn, nu doet het pijn Ooh, nu doet het pijn, nu doet het pijn Ooh, nu doet het pijn Nu doet het pijn Bijna deprimerend eigenlijk   |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Wish you were here Me oh my country man wish you were here
I wish you were here Don't you know the snow is getting colder? And I miss you like hell And I'm feeling blue
wish you were here Me oh my country man wish you were here (wish you were here)
wish you were here Don't you know the snow is getting colder? And I miss you like hell And I'm feeling blue
I've got feelings for you Do you still feel the same? From the first time I laid my eyes on you Felt the joy of living I saw heaven in your eyes In your eyes
wish you were here Me oh my country man wish you were here (wish you here)
I wish you were here Don't you know the snow is getting colder? And I miss you like hell And I'm feeling blue
I miss your laugh I miss your smile I miss everything about you Every second is like a minute Every minute's like a day When you're far away
(the snow is getting colder and i wish you were here (a battlefield of love and fear, and i wish you were here)
I've got feelings for you From the first time I laid my eyes on you
wish you were here me oh my country man wish you were here (wish you were here)
(wish you were here) (I wish you were here)
|
|
Luna
Moderator
Kom bij me zitten sla je arm om me heen en houd me stevig vast Al die gezichten bekend maar beleefd of ik een vreemde was Vanavond toont het leven zijn ware gezicht Kom bij me liggen sla je lijf om me heen ik heb het koud gehad We moeten winnen, de schijn is gemeen en wordt van ons verwacht Vanavond toont de liefde haar ware gezicht Het is zo stil in mij ik heb nergens woorden voor Het is zo stil in mij en de wereld draait maar door Het is zo stil in mij ik heb nergens woorden voor Het is zo stil in mij en de wereld draait maar door Kom bij me zitten sla je arm om me heen en houd me stevig vast Al die gezichten en en jij alleen zoals je gister was Vanavond toon jij je ware gezicht Kom bij me liggen sla je lijf om me heen ik heb het koud gehad Je hoeft niks meer te zeggen de waarheid spreekt al uit ons oogcontact Vanavond tonen wij ons ware gezicht En het is zo stil in mij ik heb nergens woorden voor Het is zo stil in mij en de wereld draait maar door Het is zo stil in mij ik heb nergens woorden voor Het is zo stil in mij en de wereld draait maar door Iedereen kijkt maar niemand zegt wat hij denkt Iedereen kijkt maar niemand is wie je denkt En het is zo ......... stil in mij Zo stil in mij Zo stil in mij Lekker meebleren  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Luna, ooh daar kan ik ook wel goed mee meebleren  Ik zing eigelijk niets nu  |
|
Luna
Moderator
Zooooooooooooo stiiiiil in miiiiijjj Mijn ma irriteert zich dood nu aan mij  |
|
Naaoomii
Oudgediende
En de wééééééééééreld draait maar dóóóór het is zo stil in miiiiiiiiiiiiiiiiijjj!  @ Luna, alleen als je zingt?  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Zo stil ben je dus niet Lunie  Kan begrijpen dat ze je op zolder douwen  |
|
Luna
Moderator
Ben stil van binnen  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Zal ik je is ff wakker komen schudden dan??;) |
|
Luna
Moderator
Ben goed wakker,hoor  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Van buiten wel, dat had ik ook wel in de gaten. Maar van binnen is alles in slaap gevallen......  |
|
Luna
Moderator
Nee, ben van binnen niet in slaap gevallen...integendeel  |
|