Hardcore |
Itchy
Senior lid
 WMRindex: 487 OTindex: 878 S |
leuk of niet? |
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Nee, niet leuk. |
|
|
Itchy
Senior lid
 WMRindex: 487 OTindex: 878 S |
ik vind het ook nogal Kl**e. |
|
|
.:T!M:. Senior lid WMRindex: 66 OTindex: 414 Wnplts: Amersfoort
|
wat is het verschil met hardstyle, happy hardcore, hardcore en nog zoiets waar ik ff niet op kan komen? want zommige nummers vind ik wel leuk maar de meeste niet  dus ik wil graag even het verschil weten van wat ik wel en niet leuk vind  |
|
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Nou ik verwar hardcore wel eens met dat iemand de trap opkomt boem boem boem vind er niks aan |
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Afschuwelijk   |
|
|
Lab Rat Senior lid
 WMRindex: 573 OTindex: 521
|
Over welke soort hardcore hebben we het hier trouwens  |
|
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Niet leuk. computerwerk... |
|
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Bagger  |
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Walgelijke muziek (Oke, het valt onder die titel, maar ik kan het zo niet noemen..)  |
|
|
JanBert
|
Quote NeaRoW: Niet leuk. computerwerk... haha computerwerk? je hebt deels gelijk, maar er wordt toch ook nog echt wel met mengpanelen gewerkt hoor.. wat dacht je trouwens van de ontiegelijk commerciële nummers van popartiesten van nu? geen samples en computerwerk,dacht het wel! maar goed, smaken verschillen gelukkig |
|
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote JanBert : Quote NeaRoW: Niet leuk. computerwerk... haha computerwerk? je hebt deels gelijk, maar er wordt toch ook nog echt wel met mengpanelen gewerkt hoor.. wat dacht je trouwens van de ontiegelijk commerciële nummers van popartiesten van nu? geen samples en computerwerk,dacht het wel! maar goed, smaken verschillen gelukkig denk het toch niet, want als die artiesten optreden, moeten ze nog wel iets doen. bij veel produerende DJ's is het alleen een kwestie van een plaatje draaien  |
|
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Niet leuk  |
|
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Snap trouwens niet hoe je dit muziek kunt noemen  Maar ieder zijn eigen smaak. Zolang ze er mij maar niet mee lastig vallen. (Zoals mijn buren) |
|
|
Crash Erelid
 WMRindex: 1.817 OTindex: 133
|
Hardore... gewoon een zoveelste vertakking van disco muziek. In de disco is dit leuk, lekker simpel dus goed op te dansen. Nu heb ik een baggerhekel aan disco's dus ik vind hardore ook maar niks. (je bent ook een beetje een cultuur barbaar als je dit buiten de disco's draait) |
|
|