Op dit moment luister ik naar: |
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Carnaval is vreselijk.. stelletje idioten die een beetje doelloos rondhossen, uitgedost in de meest domme kleding.. ik schaam me er bijna voor. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Conficus jij bent ook geen limburger, dan begrijp je er inderdaad niks van;) |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote alweerdood: Conficus jij bent ook geen limburger, dan begrijp je er inderdaad niks van;) Ik, als Limburger, geef Cee volledig gelijk  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@adje, nee, zal het ook nooit begrijpen, gek volk dat jullie zijn  Ik als nuchtere grunninger ziet dat gebeuren op t nieuws, al die dorpsgekken die als complete mongolen langs de camera banjeren en springen, denken dat ze leuk zijn ofzo, ik begrijp er geen ruk van  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Yes - Owner of a lonely heart.  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Ikke Er zijn altijd uitzonderingen  Conficus als je er midden in staat heb je nergens last van;) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@adje, je moet wel compleet idioot zijn om daar midden in te gaan staan ja. dus dat kan wel kloppen  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Gehuil.. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Cee-N-Cee: @adje, je moet wel compleet idioot zijn om daar midden in te gaan staan ja. dus dat kan wel kloppen  Nja, over het algemeen vinden hollanders Limburgers idioot (daar konden ze nogal eens gelijk in hebben trouwens).. Maar jullie weten dus blijkbaar niet wat feesten is.. |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Uhm, ik weet wel wat feesten is hoor. Alleen heb ik er niet zoveel behoefte naar..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@adje, feesten kan ook gematigder  Wij houden wel feesten, maar dan gaat het er niet met compleet idiote kleding gepaard  en praalwagens volgestouwd met dorpsgekken  |
|
Chanouk Erelid
 WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
ah vasteloavend gaat echt om de gezelligheid niet alleen om het drinken en dronken mensen dat valt nog wel mee Ik luister nu naar No doubt - it's my life Die dorps gekken vallen nog wel mee hoor  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Conficus Wij feesten zoals het hoort;) 1 keer per jaar doen we het de rest voor.. Alleen de brabanders kunnen het ook nog.. De rest is allemaal kil en afgezaagd  edit: en wat chanouk zegt, het is gezellig, met carnaval is iedereen gelijk;) Allemaal even gek en gezellig  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote alweerdood: Conficus als je er midden in staat heb je nergens last van;) Oh nee? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Ikke: Quote alweerdood: Conficus als je er midden in staat heb je nergens last van;) Oh nee? Moet je wel meedoen natuurlijk  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@adje, de rest van NL denkt daar heel anders over.. En met het 'voordoen' voor de rest van de nederland zetten jullie jezelf voor schut, maar goed, maakt mij niet uit  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote alweerdood: Moet je wel meedoen natuurlijk  waarom zou ik in vredesnaam mee willen doen? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Ikke: Quote alweerdood: Moet je wel meedoen natuurlijk  waarom zou ik in vredesnaam mee willen doen? Ga koffie drinken man, je hebt een beetje ochtendhumeur ofzo.. |
|
Chanouk Erelid
 WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
@ alweerdood  dat klopt alex gaudino - destination unknown Het is al bijna 5 uur geen ochtend meer misschien een slechte dag |
|
Ikke
Oudgediende
Quote alweerdood: Ga koffie drinken man, je hebt een beetje ochtendhumeur ofzo.. Oh, ik hou niet zo van Carnaval, dus ik moet maar weggaan... Woei! Censuur  |
|
DreamerTje Oudgediende
Het gaat mij er echt niet om hoe je feest. Je doet het of je doet het niet! Nja, bepaalde mensen zijn er tegen. LAAT ZE LEKKER. Als jij er tegen bent dat zij er tegen zijn hoef je dat nog niet gelijk zo te melden ofzo. Fijn voor je dat jij feest zoals het in jou belevenis hoort, wees blij ofzo.  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Waarom openen jullie geen carnaval-topic?  Het nieuws. |
|
Ikke
Oudgediende
Joe Bonamassa - Waiting for me |
|
DreamerTje Oudgediende
Justin Timberlake - What goes around comes around
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Ikke: Quote alweerdood: Ga koffie drinken man, je hebt een beetje ochtendhumeur ofzo.. Oh, ik hou niet zo van Carnaval, dus ik moet maar weggaan... Woei! Censuur  Neej, maar je antwoorden zijn zo gortdroog en ze komen steeds weer op hetzelfde neer.. een beetje in een cirkeltje lopen, totaal nutteloos dus. |
|