Op dit moment luister ik naar: |
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
The Killers - Can you read my mind? |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Ghosts- The world is outside  |
|
Jasmina Erelid
 WMRindex: 155 OTindex: 3.188
|
Het mixen van een nieuwe CD in een andere kamer van dit huis. (Flamenco) |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Queen - Hard live. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
David Bowie - Sound & vision. |
|
Twisted Angel Lid WMRindex: 30 OTindex: 4 Wnplts: leusden
|
Van Velzen - Burn |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Joe Bonamassa - Waiting for me  Het mooiste liedje wat ik de laatste tijd gehoord heb.. Van zijn cd "So it's like that" |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Neet oet Lottum - Oppe Ruiver (misschien nog wat voor ikke  ) |
|
Chanouk Erelid
 WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
@ alweerdood Ik ken er ook een kartoesj - det zit biej os in de femilie geweldig  oeps ergens teveel op gedrukt Edit Blend: Dat zag ik ook Vandaar |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Zal eens kijken, je zult 'gekke minse' ook wel kennen dan?  |
|
Chanouk Erelid
|
Nee die niet is die dan ook van kartoesj?? ik ken er wel vele andere  : ben echt vasteloavend gek  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Chanouk nope, die is van 'Neet oet lottum'  Ik kende Kartoesj nog niet.. maar lime wil niet echt meewerken, kan dat nummer niet binnenkrijgen  edit: lime heeft 'm binnen, nu ligt mediaplayer te *****en, dan maar ff via zamzar  |
|
Chanouk Erelid
|
Ja carnaval liedjes krijg je heel moeilijk binne via limeware je moet soms heel lang wachten ik heb wel een site waar veel carnaval liedjes op staan Je kan ze daar ook luisteren (site is van me vader) maar ik weet niet of je ze daar vanaf kan halen je kan ze er niet van kopieren maar ik kan je de site geven
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Limewire zuigt sowieso  Ik heb t programma, maar zo vol met virussen steeds, niet normaal meer.. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Ohja, ik ken dat nummer wel   Vast vastelaovesnummer he  Geef die site plz, ik denk dat ik ze er wel af kan halen hoor;) |
|
Chanouk Erelid
|
@ alweerdood
Ja is vastelaovends nummer is egt een leuk nummer niet ??
De site is www.sjoonfoto.nl
Staan ook veel vasteloavend foto's op als je in buurt van roermond ben geweest heb je kans dat je erop staat;)
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Chanouk, ik bedoel, dat nummer wordt gewoon altijd gedraaid  ik zal eens gaan kijken op de site, misschien dat het zo wel lukt  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
hmm ik zie dat nummer er niet tussenstaan, maja.. Ik moet ook niet meer luisteren, ik krijg zin in Vasteloavend en dat duurt nog zo lang  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote alweerdood: en dat duurt nog zo lang  Gelukkig wel ja  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Ikke: Quote alweerdood: en dat duurt nog zo lang  Gelukkig wel ja  Nee Ikke, Vasteloavend is LEUK, met een grote groep vrienden FEESTEN, 2 uur 's nachts in bed(meestal wel later) en er 's middags om 12 uur weer uit om de optocht te gaan kijken, en dat 5 dagen lang  DAT IS LEVEN  |
|
Ikke
Oudgediende
Dronken mensen zover 't oog strekt en overal ***herrie  Optocht: urenlang in de kou en regen (want ja, de wet van Murphy geldt en dus regent het altijd) staan kijken naar 'n stelletje flapdrollen in rare pakjes die met rare wagens rondrijden... En laat naar bed en vroeg op doe ik altijd, daar heb ik echt geen 'vasteloavend' voor nodig. |
|
Chanouk Erelid
|
bedoel je het liedje det zit biej os in de femilie het staat er wel tussen of bedoel je een ander liedje?? vasteloavend mag van mij alweer beginnen  Volgend jaar vasteloavend valt heel vroeg en is ook nog heel kort  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Chanouk: vasteloavend mag van mij alweer beginnen  Ik vlucht alvast.. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Ikke: Dronken mensen zover 't oog strekt en overal ***herrie  Gezellige mensen, dronken mensen vallen nog redelijk mee, en daar moet je mee leren omgaan;) En die herrie is muziek, vasteloavesmuziek;0 Quote Chanouk: bedoel je het liedje det zit biej os in de femilie het staat er wel tussen of bedoel je een ander liedje?? vasteloavend mag van mij alweer beginnen  det zit beej os in de femilie kon ik niet vinden, maar ik heb 'm nu op m'n pc staan;)(wel in WAV) |
|
Chanouk Erelid
|
@ alweerdood Oke  @ ikke waarom vluchten zo erg is het toch niet ?? |
|