Bronies Drinkplaats |
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
|
|
Frostbite Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
Davh11: Ik had hem ook gezien, echt vet gaaf  |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Davh11
|
Drawfriends #365zit weer veel moois tussen. Ook eens goede AJ art, dat mag ook wel weer eens  |
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: Ik vind de Source #1 erg mooi, volgens mij is het van dezelfde artiest als een eerder plaatje van RD and Derpy met gelijkende outfits. |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
Davh11
|
Oh wauw, da's donders goed gemaakt zeg  |
|
nietmeer
|
Wow. Daar moet het team eens een aflevering over maken.  |
|
Davh11
|
|
|
nietmeer
|
kben de afleveringen aan het bekijken, maar nu heb ik een vraag! heeft my little pony maar 26 episodes in season 1??? |
|
Davh11
|
Bookwurm: maar? en ja, 26 episodes. |
|
nietmeer
|
Davh11:  ja maar  en bedankt, dan ga ik naar season 2  hoeveel seaons hebt je op dit moment eigenlijk en hoeveel episodes(in season 2 bedoel ik nu dan)??    |
|
Davh11
|
Bookwurm: 21 episodes tot nu toe in seizoen 2, verder nog geen seizoenen. derde seizoen begint drie maanden na de tweedelige season finale. Maar er is altijd genoeg pony, vreescht niet! klikkijk ook vooral even bij "art", zoek wat door de drawfriends. community is geweldig  |
|
nietmeer
|
Davh11: ah ok bedankt   wanneer begint en eindigt die tweedelig season finale dan?  |
|
Davh11
|
Bookwurm: die komt... even kijken... 21 en 28 april. te zien op een livestream wanneer hij in de US wordt uitgezonden en daarna op youtube  Download zelf trouwens de episodes ook, dan heb ik ze tenminste, als "backup".  |
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: Heb jij toevallig wat tijd voor handen?  Bookwurm: Veel plezier met het kijken alvast.  |
|
Davh11
|
@Frostbite: Avatar!  En nee, ga nu pitten. morgen weer  |
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: Jammerrr... Slaap lekker dan maar  |
|
Davh11
|
nieuwe drawfriends zit weer veel moois tussen. ook weer eens art die ik voor m'n telefoon kan gebruiken  |
|
Supermeid01 Erelid
 WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
I dreamed about ponies last night. :3 |
|
nietmeer
|
|
|
Blackbird Senior lid WMRindex: 186 OTindex: 242 Wnplts: Hengelo
|
Hmm... er zijn best wel wat jongens in mijn omgeving die ook Bronie zijn. Die proberen ook te pas en te onpas afleveren naar me te sturen  . Wat is er eigenlijk zo leuk aan MLP? |
|
nietmeer
|
|
|
Frostbite Erelid
|
Voor allen die dit lezen, ik heb pre-readers nodig voor de fanfic die ik op't moment aan het schrijven ben.
PM me maar als je interesse hebt. |
|