hr
jaargang -23 - laatste artikel 16-4 18:00 - 74405 artikelen - nu online 26 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


games & computers - games & computers - games & computers


[1] 2

game muis tips/suggesties

12-02-08 19:29:49
tosti
Senior lid

WMRindex: 416
OTindex: 249
eey, ik wil een game muis halen, ik dacht zelf aan de
logitech g5

zijn er nog tips of suggesties, welke vinden jullie goed? let ook een beetje op de prijs plz.. ik ben maar een arme scholier..:P

12-02-08 20:26:13
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Ik vraag me toch weer altijd af wat er mis is met de muis die 'n linkermuisknop, 'n rechtermuisknop en 'n scrollwiel heeft 8-)

12-02-08 20:30:18
Preddie
Senior lid


WMRindex: 118
OTindex: 1.649
Ikzelf heb de A4 tech X7
Een goeie game muis voor weinig geld :)

12-02-08 20:46:42
tosti
Senior lid

WMRindex: 416
OTindex: 249
Quote Ikke:
Ik vraag me toch weer altijd af wat er mis is met de muis die 'n linkermuisknop, 'n rechtermuisknop en 'n scrollwiel heeft 8-)

bij vrijwel alle game muizen kan je met de muis zelf op elk moment de stertke [DPI] instellen, wat handig is. ook zitten er soms xtra knoppen op speciaal voor FPS, RTS games enz..8)

en ze zijn in totaal natuurlijk beter.. :ja

12-02-08 20:47:57
r03l
Erelid


WMRindex: 784
OTindex: 1.990
En je kunt ook meer binds toevoegen aan de knoppen dus het maakt het gamen makkelijker

12-02-08 20:58:12
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Ik kan op m'n muis met drie knoppen minstens acht binds instellen. Verder ben ik 'n fervent aanhanger van toetsenbordsneltoetsen 8)

12-02-08 21:09:55
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468