hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-4 18:00 - 74450 artikelen - nu online 32 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


games & computers - games & computers - games & computers


1 [2]

Skyrim

27-04-12 15:52:20 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@Madarian: Sommige zijn wel handig. Sommige MOET je gebruiken bij sommige quests. :P

Marked for death is wel gaaf. :D

27-04-12 16:34:51 - Quote! - @Madarian
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Zo goed als nooit betekent niet dat ik ze nooit gebruik. Ik gebruik ze zelden.

27-04-12 16:57:02 - Quote! - @Deus
Deus
Erelid


WMRindex: 240
OTindex: 2.514
af en toe is het toch leuk iets van een rots te fus ro dah'en ofzo :P

02-05-12 14:45:32 - Quote! - @Madarian
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Weer leider van de thieves guild en van de Dark Brotherhood, sneak en enchantment zijn weer op 100, en de perks die ik wou hebben voor die twee heb ik weer. Inmiddels kan ik ook m'n daedric armor weer aan (smithing op 96), en heb ik weer een daedric boog. Nou ja, boog... Eerder een ballista. :P Altijd leuk, een boog die Soul Trap en Absorb Health als enchantment heeft.(6) En nog leuker: een aparte leather armor gemaakt met enchantments voor Smithing en Alchemy. Ik een tank? Hoe bedoel je? (6):P

26-07-12 15:18:37 - Quote! - @qwastem
qwastem
Junior lid

WMRindex: 15
OTindex: 17
Wnplts: Apeldoorn
Ik heb net de nieuwe update geprobeerd, vechten vanaf je paard is awesome, de nieuwe dlc lijkt me erg leuk maar ik weet niet of ik hem wel ga halen, iemand daar ideeen over?

03-01-13 14:35:40 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Ik heb een aantal keren de hoofdquest afgemaakt. Daarna wordt het wel een beetje saai.

Dawnguard is wel gaaf. Maar een beetje meh. De vampieren zijn zelfs nog lelijker nu.
Maar de nieuwe weerwolf/vampier perks zijn geweldig. Dan heb je tenminste er nog wat aan.
De nieuwe kruisboog is ook geweldig. Maar ik vind het niet zo passen bij Skyrim zelf.

Hearthfire is gewoon... Meh. Een eigen huis is wel gaaf, maar hoe vaak kom je er? En als je er komt, wordt je huis aangevallen door wilde beesten, bandits, draken en dergelijken.
Een keer was er iemand ontvoerd. Toen ik 'm wou halen, was hij opeens terug. Maar nu loopt hij achterste voren.
Mijn kip gaat ook steeds dood. Maar 't is wel een leuke toevoeging van het spel.

Voor de xBox is Dragonborn al uitgekomen.
De PC nog niet. Maar van wat ik gezien heb... :D
Er wordt een stuk land van Tamriel vrij gegeven aan de speler. Dus nog meer grotten om te ontdekken. Nog meer quests, nog meer vijanden.
Er zijn nu ook vooral tentacelbeesten toegevoegd. Jammer.. Ik vind ze zo vies. :P

26-02-13 11:27:42 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Dragonborn.
Leuk, zo'n stukje Tamriel.
Maar je bent er snel klaar mee. Veel minder caves en hutjes.
Valt mee met "nog meer vijanden". Er zijn een paar nieuwe wezens toegevoegd, maar die zijn er veel minder in aantallen.

Dragonriding valt een beetje tegen. Je kunt ze niet besturen of iets dergelijks. Wat ook wel realistisch is. 't Is een draak, geen paard. :P

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven