hr
jaargang -23 - laatste artikel 16-4 18:00 - 74405 artikelen - nu online 32 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


games & computers - games & computers - games & computers


1 2 [3]

wanneer ben je echt gameverslaafd (jouw mening)

20-10-11 08:41:11 - Quote! - @Paultje
Paultje
Erelid

WMRindex: 966
OTindex: 332
Quote @pietjevlip:
Als gesteld wordt dat er bij (vrijwel) alle MMO's door een uitgever gekeken wordt hoe je het beste mensen op langere termijn geïnteresseerd kunt houden zul je mij niet horen. Als gesteld wordt dat "alle spellen" doelbewust verslavend gemaakt worden is dat een onjuiste aanname en zelfs nogal grof.


Dit bedoelde ik ook met het verschil tussen SP en MMO games. Daar waar de eerste word ontwikkeld voor een ervaring met een bepaalde tijdsduur word een MMO ontwikkeld als een spel zonder eind (de MMORPG's in elk geval) waarin je altijd door blijft gaan.
Het heeft dus geen zin om verslavende elementen in een SP game te stoppen tenzij je van plan bent om een lading expansions/DLC/andere franchise op de markt te gooien.

Quote @pietjevlip:
Koopgedrag van consumenten bewijst of een prijs te hoog, goed of juist te laag is. Gezien de verkoopcijfers van enkele matige spellen zou je zelfs kunnen concluderen dat de echte goede spellen een prijskaartje dragen dat nog een flink end te laag is ingezet.

Ik ben het met je eens dat sommige ontwikkelaars/games een hoger/beter bedrag voor hun games verdienen.

20-10-11 20:29:08 - Quote! - @Hisoka
Hisoka
Erelid


WMRindex: 1.102
OTindex: 976
@Paultje: dus omdat je standpunten onderuit zijngehaald ga je iemand persoonlijk aanvallen zo zo. ik ben trots op je

oh en je borduurd voort op al onderuitgehaalde standpunten je raakt kant noch wal

25-10-11 16:29:29 - Quote! - @Paultje
Paultje
Erelid

WMRindex: 966
OTindex: 332
@Hisoka: Nogmaals, je pogingen tot trollen (je onderbouwd zelf namelijk helemaal niks. Lekker makkelijk roepen dat dingen niet kloppen.) zorgen er niet voor dat ik jou uitleg ga geven.

Je haalt ook niks onderuit Hisoka, je gilt wat en zegt verder niks. Je komt zelf niet met een bepaald standpunt of argumenten. Enige wat je onderuit haalt is de kwaliteit van het topic en jezelf.


10-02-12 10:34:39 - Quote! - @Wimmeke68
Wimmeke68
Senior lid

WMRindex: 486
OTindex: 63
Tja ben ik verslaafd ik denk zelf van niet, heb momenteel gewoon meer tijd, ik doe ook wel meer dan alleen warcraft.

Ik merk soms wel dat ik ineens op de klok kijk en dan iets heb van oei ik moet nu echt ....v vul maar in gaan koken of wat ook. Ik merk ook dat ik veel minder speel maar het wel leuk vind om alle of zoveel mogelijk achievments te halen.

Ik vind persoonlijk dat spellen waar je met anderen communiceert (althans de mogelijkheid hebt) je sociale contacten kan vergroten, ik ben niet van het voetballen of kroeghoppen, laat mij maar lekker een goed boek lezen of een paar uur op FB of hier (wmr) of warcraft rondhangen.

heb deze hele draad (bijna helemaal)gelezen en moet zeggen moet zeggen valt bijna niks zinnigs meer aan toe tevoegen. staan goede sterke argumenten in (denk ik persoonlijk)

18-02-12 14:15:02 - Quote! - @Gothika
Gothika
Senior lid

WMRindex: 201
OTindex: 78
Wnplts: Almelo
Ik heb 3 weken zonder internet en tv gezeten... Dus ben ik maar boeken gaan lezen. Normaal verdrijf ik mijn tijd met gamen:P Ik doe het puur voor tijdverdrijf. Gelukkig. Er zijn wel mensen die zeggen dat ik verslaafd ben, maar kan ook rustig zonder internet en tv hoor.
Als ik maar een boek heb, of een puzzel kan maken, of tekenen vind ik het helemaal goed.

15-05-13 21:21:58 - Quote! - @SilverWing
SilverWing
Erelid


WMRindex: 573
OTindex: 854
S
als je het spel veel speelt , of tijdens werk ofzo gaat spelen of tijdens school :P :P:P

16-12-13 17:53:22 - Quote! - @SilverWing
SilverWing
Erelid


WMRindex: 573
OTindex: 854
S
Quote @shoaib2:
als je het spel veel speelt , of tijdens werk ofzo gaat spelen of tijdens school :P :P:P
nog noooooiiiiittttt gedaaan hooooorrr(6)(6)})})})

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 [3]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven