king of the hill |
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
*slaat Vailan uit zijn droom* Doei *rolt Vailan de berg af*  My Hill  |
|
nietmeer
|
Vàilan loopt de Hill weer op, hij pakt een fles urine en laat Freupke ervan drinken  . F. rent al kotsend van de heuvel af. My Hill |
|
nietmeer
|
* loopt hill op, en slaat Vailan eraf *
My Hill |
|
nietmeer
|
Niet slaan  Vàilan schopt Vena van de hill af  My Hill |
|
nietmeer
|
* bouwt een torenkraan, met extra grote contragewichten... zaagt een v/d palen door en geeft het een tikje richting Vailan...
BWOEM.... Vailan word door de klap de hill afgeslingerd *
My Hill |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
*maakt pizza* Mengt de boem met water  *BOEM!  * Gelukkig had ik mijn zwaartekracht pak aan  *iedereen valt van de heuvel behalve F.* Doei  Mijn hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Ondertussen is onderaan de heuvel het met petroleum doordrenkte spijkerbed eindelijk uitgebrand. De spijkers zijn eruit gevallen en T-S is weer los. Helemaal zwart van de vlammen en enorm stinkend naar rook loopt hij de heuvel op. Ondertussen begint het ook al te schemeren. Wanneer Freupe hem zo ziet, denkt hij dat "het beest" hem komt halen en gaat ervandoor.
My hill |
|
nietmeer
|
* spuit T-S schoon, maar door alle gaten in zijn lichaam vat zijn bedrading kortsluiting en valt hij de hill af *
My Hill |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Somkid rent de heuvel op en roept helemaal in paniek dat er een reusachtige vulkaanuitbarsting komt.
Vena rent weg.
My Hill |
|
nietmeer
|
* bedenkt zich dat er helemaal geen vulkaan in de buurt is en loopt de hill weer op, en haalt Pompie de pompautomaat erbij... somkid word gek van de grappen en vlucht weg *
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Een anti-kortsluitingsbehandeling later, en T-S is weer in orde. Verteld Vena dat er binnenkort een fenixbijeenkomst is in Sydney. Vena gaat daar meteen naartoe.
My hill |
|
nietmeer
|
* komt weer terug met de laatste goodies uit de bijeenkomst.. en T-S word zo jaloers dat ie niet ziet waar hij loopt en de heuvel afkukelt *
My Hill |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Somkid pakt zijn ........ ´Waar heb ik dat ding nou gelaten???´ Somkid pakt niet zijn ......., maar hij bedenkt zich dat hij nog wat beters te doen heeft. Lataz allemaal!  |
|
neoc Actief lid WMRindex: 0 OTindex: 230 S |
neoc heeft somkids ...... gevonden en loopt de heuvel op met somkids..... niemand weet egenlijk wat het is dus Vena schrikt dat neoc somlids..... vast heeft en laat van schrik al haar goodies vallen en rent zo snel mogelijk de heuvel af wanneer neoc de top van de heuvel heeft bereikt blijkt de ...... een ijsmachine te zijn en eet lekker op de heuvel een lekker choco ijsje.
My hill |
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
Vibes is dol op ijs dus komt als een bezetene de heuvel op rennen. Neoc schrikt van zoveel snelheid, souplesse en elegantie in 1 BadVibes dus rent snel de heuvel af!
My IJsmachine MY hill! |
|
nietmeer
|
* niet voor lang meer  trekt de stekker eruit, en BV gaat vlug kijken hoe dat komt. Uiteindelijk komt ze bij het stopcontact uit en trapt ze in een valkuil  * My Hill |
|
BadVibes Erelid
maar door de stekker er weer in te steken begint de ijsmachine acuut aan een ENORME productie... het ijs stroomt over Vena heen die helemaal bibberend van de kou naar huis rent om een trui te halen.
VIBEs klimt, gewapend met een lepeltje, de heuvel op en eet zich een weg naar boven.
HMMMMM My dikke buik My Hill |
|
nietmeer
|
* Alleen is BV nu zo tonnetje rond dat ze niet meer kan bewegen, en Vena rolt BV gemakkelijk de hill af *
My Hill |
|
BadVibes Erelid
bweeuuu Ben een beetje misselijk van al het ijs en het rollen...
Vibes trekt wit weg... Vena is bang dat ze zal gaan braken.. hij rent snel weg..
Vibes laat een hele harde boer.... ZO! ik voel me weer prima!
*huppelt de heuvel weer op*
My Hill |
|
nietmeer
|
* een beetje dizzie door de boer waggelt Vena weer de hill op en begint direct de retard-dance uit te voeren. Hierbij stoot hij BV van de hill *
My Hill |
|
BadVibes Erelid
Vibes staat onder aan de heuvel nog even te kijken naar de dans van vena... Het lijkt op.. het lijkt op.. ja! Ik weet het weer.
Van achter vibes komt BOKITO aangerend, hij herkende de dans ook als de uitdagende dans voor grote apen... BOkito is dolverliefd en gaat achter Vena aan.
Ha! hahahahaha!
My Hill |
|
nietmeer
|
*komt met een kratje bier en een paar flessen de heuvel opgerend* Our Hill? |
|
nietmeer
|
hmmz, hoe ga ik me hier weer uit redden  * Begint door te dansen rond BV, en geef zo aan Bokito door dat BV een vijand is en dat ze ge-elimineerd moet worden. Bokito heeft het door en BV rent voor haar leven * My Hill |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
*komt op de geur van bier af* *Vena ziet mijn oogverblindende schoonheid, en kwijnt helemaal weg* Our hill Banaal!  |
|
nietmeer
|
Helaas is emmertje zo oogverblindend dat iedereen een zonnebril opmoet. emmertje kan niet tegen al dat weerkaatste licht van de zonnebrillen en verbrand zich lelijk, waardoor hij van de hill afmoet.. en Banaal, die sluipt al weg van de hill zodra Vena em aankijkt BTW: er mag maar 1 persoon op de hill, afgesproken regel  My Hill |
|