king of the hill |
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
Ziet vena gebogen over zijn bureau'tje druk met zijn verhaal bezig. Pakt haar vorkheftruck, rijdt vena inclusief bureau'je naar een kantoorgebouw een eindje verderop en geeft hem een vriendschappelijk klopje op zijn schouder.
*zo Vena, nu kan je tenminste lekker doorschrijven!*
Zet de uitknop van TS op OFF. Zo die is ook weer onschadelijk...
rijdt terug en zingt:
My HIllllLLLLllll |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Zelfs nu hij uit is kan T-S het gezang nog horen, en vind het zo erg dat hij spontaan weer aan springt en ervandoor gaat. Besteld een paar supersterke oordopjes, doet die in, en gaat terug naar de heuvel. Rijdt BadVibes met haar eigen vorkheftruck van de heuvel af.
My hill |
|
nietmeer
|
zelfs nu Vena opgesloten zit in zijn ruimtestation, wil nog niet zeggen dat hij niet de hill kan veroveren.
begint wat rond te kloten met de inertiale stablilisatoren, en het station komt uit zijn baan rond jupiter en koerst op aarde en, en jawel, richting heuvel
* crash-land het station bovenop T-S *
My Hill |
|
BadVibes Erelid
Ziet een stofwolk op de heuvel en stapt van de vorkheftruck af. Hmm, volgens mij is er iets heel erg mis gegaan...
Als ik polshoogte ga nemen zie ik een gecrashed ruimtestation waarin 1 dode zit, boven op een robot-achtig wezen wat volledig uiteen gespat is.
*pakt stoffer en blik*
Pomtiedomtiedom.... *veegt de heuvel weer schoon*
My Hill |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
schopt badvibes KO van de hill af my hill  |
|
BadVibes Erelid
*grijpt Anime Lover bij zijn nekvel en dropt hem weer in het vragen topic... Wegwezen jij!*
My Hill |
|
nietmeer
|
* Komt weer tot leven in de vuilniswagen, ontsnapt en loopt de hill op, en schopt A-L ervan af  * My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Gelukkig had de organisatie waar T-S voor werkt zijn geheugen opgeslagen in een supercomputer voor het geval hem iets zou overkomen. Ze willen immers hun beste agent niet kwijtraken. Downloaden dit geheugen naar een nieuw lichaam. T-S is terug.
Bouwt van de resten van Vena's ruimtestation een mobiel fort. Pakt de heuvel met twee enorme mechanische armen, schud iedereen eraf, zet hem in het fort neer, en gaat ervandoor.
My hill. |
|
BadVibes Erelid
 bespaar je de moeite TS, Vena schopt AL van de heuvel af terwijl ik er op zat. Hij is dus ergens een molshoop aan het veroveren.TS krijg hiervan de slappe lach en rolt door kortsluiting de heuvel af. My Hill |
|
nietmeer
|
* komt erachter dat Vena fout zit, en ziet T-S er met de hill vandoor gaan... * pakt snel zijn harpoengeweren en schiet de banden lek en gooit superlijm op de drijfas. * * Gooit vervolgens een nuke op het voertuig, waardoor alleen de hill overblijft... En ik weet dat er spoedig een super T-S komt  * My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Die komt er dus ook. Vena wil zich de pijn besparen, en gaat er vandoor.
Hill van super T-S |
|
nietmeer
|
* Wacht tot radioactiviteit is uitgewerkt *
Plots beweegt de hill onder T-S voeten zo erg dat hij eraf tuimelt. Hij ziet dat de hele hill op een walker-platform staat dat snel wegloopt naar wat in de verte een toren lijkt, maar eigenlijk een raket is...
My Hill |
|
BadVibes Erelid
Zit nog rustig op de heuvel. Volgens mij ben ik onzichtbaar voor die twee.
Ze zullen hun laser ogen en andere gadgets wel volledig hebben afgestemd op andere rare levensvormen en vergeten dat deze levensvorm (vrouw) ook nog op de heuvel zit.
My Hill dus nog steeds.... |
|
nietmeer
|
Owja, ik wist dat ik iets vergeten was.....  geeft BV een reepje chocola. BV eet het, alleen komt erachter dat er ook superhete chili inzit... rennend voor water rent ze de hill af My Hill |
|
BadVibes Erelid
 da's tenminste eerlijk!  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S laat het walker-platform struikelen en de heuvel valt op de grond. T-S klimt erop.
My hill |
|
BadVibes Erelid
ziet een knopje waarop staat *hier niet op drukken*
Ik besloot het wel te doen, en zie het platform de lucht in schieten en als vuurwerk uiteen spatten
OHHH! Ahhh! MOOII!!
My Hill |
|
nietmeer
|
* Loopt hill op, en vraagt aan BV of ze weet wat ik ga zeggen.... * Benieuwd zegt ze: hottentottentotempalententstokkenexpositie...
Fout... SPAAARRRTAAAAAAAA * En Vena schopt BV met een rotschop de hill af *
My Hill |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Terwijl Vena de heuvel oploopt, glijdt ze uit over een bananenschil en glijdt ze de heuvel af. Somkid beklimt de hill en plant hem vol met bananenschillen.
My Hill |
|
neoc Actief lid WMRindex: 0 OTindex: 230 S |
helaas was Vena bijna blind dus daarom dacht ze dat neoc was ontploft. neoc is naar darkflo's supermarkt gegaan en heeft daar de banaanenschil blazer 9000 gehaald. al blazend loopt neoc de heuvel op en hij blaast somkid met zijn bananen schillen de heuvel af. My hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Al die tijd zat T-S ook nog op de heuvel. BadVibes liet het walker-platform ontploffen, maar toen was de heuvel er al afgevallen en zat T-S op de heuvel. Somkid is net klaar de heuvel vol bananenschillen te planten wanneer T-S hem een duw geeft. Hij komt op de bananenschillen terecht, en glijdt zelf naar beneden.
My hill |
|
nietmeer
|
Vàilan neemt het spijker bed mee naar de Hill. Hij biedt Tom-Servo aan om er eens op te gaan liggen, wat de robot dan ook meteen doet. Met een hendel kun je langzaam de spijkers tevoorschijn laten komen, maar Vàilan zet het ding op maximum, waardoor TS aan het bed geregen wordt. Vàilan giet vervolgens petroleum over het spijkerbed, en steekt het in brand, waarna hij het ding van de Hill duwt, richting een stapel droog hout.
My Hill |
|
nietmeer
|
loopt de hill weer op, en vraagt Vailan ter huwelijk... Vailan valt door stomme verbazing van de hill af
My Hill |
|
nietmeer
|
de_Surinamer loopt de hill op en wanneer hij Vena ziet fluit hij naar haar, Vena schrikt en rent weg naar huis.
My Hill |
|
nietmeer
|
Vena is een man, en omdat Surinamer hem 'haar' heeft genoemd, keert hij vol woede terug. De twee gaan met elkaar op de vuist, en rollen de heuvel af.
My Hill |
|