Wat zou je doen als |
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
een gezellige babbel meemaken en vragen hoe het is  Wat zou je doen als je een natte scheet hebt gelaten op je werk ? |
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
proberen een toilet te bereiken voordat iemand het merkt  wat zou je doen als het morgen pasen was? |
|
ladekast Oudgediende
|
ff checken hoe lang ik geslapen heb  Wat zou je doen als bankrekening ineens leeg is ? |
|
nietmeer
|
Uitzoeken hoe dat kan  . Wat zou je doen als je een miljoen op je rekening gestort kreeg, als gevolg van een fout bij je bank? |
|
ladekast Oudgediende
|
afwachten, helaas merken ze dat soort dingen te makkelijk  Wat zou je doen als je niks meer kan horen maar wel de tv ?  |
|
Kristel
Oudgediende
 WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Ik zou hem meteen de deur uit doen, lekker rustig  Wat zou je doen als de koffie smorgens op is? |
|
ladekast Oudgediende
|
balen en zorgen dat ik zo snel mogelijk koffie krijg  Wat zou je doen als je een vogelpoep op de hoofd krijg ? |
|
Kristel
Oudgediende
 WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Zustur roepen  Wat zou je doen wanneer je je fiets met een lekke band vind en daardoor de kans loopt je trein te missen? |
|
ladekast Oudgediende
|
met een lekke band gaan fietsen  Wat zou je doen als je DVDspeler het begeeft en je de dvd er niet meer uit krijgt ? |
|
nietmeer
|
Eruit slopen  . Wat zou je doen als je niet wist waar je was? |
|
ladekast Oudgediende
|
op onderzoek gaan  Wat zou je doen als je je buurvrouw al 2 weken niet hebt gezien ? |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
met rust laten, ze heeft bier en wijn uit de koelkast gestolen vrijdag op zaterdag  wat zou je doen als er wordt gebeukt op de deur om 2 uur snachts? |
|
nietmeer
|
De onverlaten eens goed ervan langs geven.
Wat zou je doen als het de politie blijkt te zijn? |
|
nietmeer
|
denken dat ze mij verdenken  wat zou je doen als dat ook zo was? |
|
nietmeer
|
Vluchten  Wat zou je doen als je ventilator stukgaat? |
|
nietmeer
|
mijn verrotte waaier pakken en verder waaien  wat zou je doen als je een bananenschil op moest eten, en er niet aan kan ontsnappen? |
|
nietmeer
|
Eten  Wat zou je doen als je stenen kon eten? |
|
nietmeer
|
die eten natuurlijk  wat zou je doen als die stenen voedzamer zijn dan brood?  |
|
nietmeer
|
Geen brood meer kopen  . Wat zou je doen als je horloge je aanvalt? |
|
nietmeer
|
hem weggooien  wat zou je doen als je een foto werd? |
|
nietmeer
|
Mezelf op de beste plek (laten) zetten  . Wat zou je doen als je alleen klinkers kon typen? |
|
nietmeer
|
niet meer typen  wat zou je doen als je zomaar in slaap viel? |
|
nietmeer
|
Snurken  . Wat zou je doen als het onkruid tot 2 meter hoog stond in je tuin? |
|
nietmeer
|
toch maar aan het werk gaan he  wat zou je doen als het onkruid zelfs je kamer in groeide? |
|
nietmeer
|
Het leger inschakelen  . Wat zou je doen als het Leger des Heils je komt helpen? |
|