Wat zou je doen als |
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
 Wat zou je doen als je iemand in elkaar getikt ziet worden door een groepje jongeren  |
|
nietmeer
|
Erop af stappen  Wat zou je doen als je vrij was vandaag? |
|
yes_my_dear Oudgediende
Mijn liedje afmaken en nog meer muziek maken  (ik wilde dat het zo was) Wat zou je doen als je 1 miljoen wint? |
|
nietmeer
|
Investeren in de toekomst van mijn kinderen  Wat zou je doen als je op vakantie zou zijn? |
|
yes_my_dear Oudgediende
Haha muziek maken  Wat zou je doen als je de tijd terug kunt zetten |
|
nietmeer
|
Alles wat ik nu niet meer kan  Wat zou je doen als je op straat de koningin tegen kwam? |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Nergeren...
Wat zou je doen al je verdwaalt ben? |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
De weg vragen.
Wat zou je doen als dat niet kan omdat je echt in de middle of nowhere bent? |
|
nietmeer
|
Ergens heen lopen en hopen dat dat de goede kant is
Wat zou je doen als je alleen maar rondjes blijkt te lopen? |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Proberen me te oriënteren op een bepaald punt zodat ik wel rechtuit kan lopen.
Wat zou je doen als je foto op de voorpagina van alle kranten staat, maar er verder geen toelichting bij staat vermeld? |
|
nietmeer
|
Naar de redactie bellen
Wat zou je doen als je een handschoen toegeworpen kreeg? |
|
nietmeer
|
teruggooien, wat moet ik met dat ding? het is lente!  wat zou je doen als je opeens alleen nog Servisch sprak? |
|
nietmeer
|
Naar Servië verhuizen  Wat zou je doen als je een keer mocht lessen in een vrachtauto? |
|
nietmeer
|
dat doen, zolang het maar niet op de openbare weg is  wat zou je doen als je die vrachtauto liet verongelukken? |
|
nietmeer
|
Wegrennen?  Wat zou je doen als Bassie en Adriaan weer op TV komen? |
|
nietmeer
|
naar mijn serie blijven kijken  wat zou je doen als je serie ermee zou stoppen?  |
|
nietmeer
|
Huilen, downloaden en gaan kijken  Wat zou je doen als de dag na vandaag niet gisteren is? |
|
nietmeer
|
vinden dat het morgen is xD wat zou je doen als het na vandaag weer gisteren werd, dan weer vandaag, dan weer gisteren, etc?  |
|
nietmeer
|
Gek worden  Wat zou je doen als je een piratenvlag vindt? |
|
nietmeer
|
meenemen als ie nog goed is  wat zou je doen als je een backspace-toets was? |
|
nietmeer
|
Mezelf steeds indrukken als ik een typefoutje maakte  Wat zou je doen als je in het internet zat? |
|
nietmeer
|
naar mensen toe gaan, gezellig  wat zou je doen als je mij uit het internet zag komen? xD |
|
nietmeer
|
Je verwelkomen  Wat zou je doen als er Jehova's aan de deur komen? |
|
nietmeer
|
ermee aan de praat gaan, ik kan slecht nee zeggen  wat zou je doen als je zelf een Jehovagetuige werd?  |
|
nietmeer
|
Mensen noodgedwongen lastigvallen in naam van God  Wat zou je doen als je mocht schieten op Jehova's? |
|