Wat zou je doen als |
nietmeer
|
Ik wil helemaal geen hond  Hopen dat het toch een keer mag  ? Geen idee. Als het niet kan, kan het niet  Wat zou je doen als je verdwaald bent in het Schwarzwald? |
|
nietmeer
|
het eerste dorpje ingaan dat ik zie en daar naar de (voor hun bekende) weg vragen  wat zou je willen doen met de F12-toets? |
|
nietmeer
|
Indrukken?  Wat zou je doen als ik net het laatste kaarje voor een concert van Eluveitie voor je neus wegkaap?  |
|
nietmeer
|
je veel plezier wensen en foto's willen zien  wat zou je doen met vakantiefraude?  |
|
nietmeer
|
De planten in veiligheid brengen  Wat zou je doen als je een knikker in je neus krijgt? |
|
nietmeer
|
naar het ziekenhuis gaan  wat zou je doen met een kikker in je oog?  |
|
nietmeer
|
Een dokter opzoeken  Wat zou je doen als je manuscript voor je boek wordt beoordeeld door J.K. Rowling? |
|
nietmeer
|
1: ze kan vast geen Nederlands  2: het zou een fantastisch iets zijn   wat zou je doen als ze het goed vond?  |
|
nietmeer
|
Er meteen werk van maken  het uitgeven en zo  Wat zou je doen als J.K. Rowling je vervolgens uitnodigd voor een lezing?  |
|
nietmeer
|
erheen gaan  dan is ze meteen een vriendin  wat zou je doen als ze je uitnodigde om met haar te eten? |
|
nietmeer
|
Dat natuurlijk aannemen  Een gesprek met een wereldberoemd schrijfster is natuurlijk een enorme stimulans  Wat zou je doen als het allemaal nep blijkt te zijn? |
|
nietmeer
|
heeeeeeeeeeeeel teleurgesteld zijn  maar bedanken voor de eer  wat zou je doen als ze je ontvoerden?  |
|
amazing_idiot Senior lid
 WMRindex: 388 OTindex: 1.173 S |
zeggen dat ik het manuscript gewoon van internet had geplukt..
Wat zou je doen als je moest kiezen tussen:
1 de rest van je leven geen intimiteit. 2 vanaf je middenrif verlamd zijn ( catheter and all ) |
|
nietmeer
|
Die eerste.
Wat zou je doen zonder huis? |
|
amazing_idiot Senior lid
kraken. Wat zou je doen als je een voertuig naar keuze mag uitkiezen. |
|
nietmeer
|
Een knalgele Lamborghini Gallardo uitkiezen  Wat zou je doen als je twee wielen had? |
|
amazing_idiot Senior lid
God op mn blote wielen danken ( ben motorrijder ) Wat zou je doen als waarmaarraar zou ophouden met bestaan. |
|
nietmeer
|
Dat in de eerste plaats niet erg vinden. Ik zou gewoon datgene doen wat ik altijd doe, maar dan zonder WMR  Wat zou JIJ doen als WMR niet meer bestond? |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Me meer op Wikipedia storten, en voor het bijkletsen een ander forum zoeken.
Wat zou je doen als jij de kans kreeg WMR over te nemen? |
|
nietmeer
|
Dat ook doen  en eens wat gaan bijsleutelen hier  Wat zou je doen als WMR een dictatuur wordt?  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Mijzelf aanmelden als de dictator. Ik heb ervaring.  Wat zou je doen als er dan een verzetsgroep wordt opgericht? |
|
nietmeer
|
Dan word ik de leider van het verzet. Ik zal me Vailan Connor noemen  Wat zou je doen als het een Terminator-strijd wordt op WMR?  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
achterover gaan zitten, mayfair erbij pakken, peukie, biertje en wachten tot het over is.
Wat zou je doen als je daarna de enigste nog bent op WMR ? |
|
nietmeer
|
Spammen  Wat zou je doen als WMR weer volloopt daarna? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Zorgen dat de nieuwkomers mij als de baas gaan zien.
Wat zou je doen als je in kamer 13 op de 13e verdieping in het 13e hotel van een stad moet gaan slapen? |
|