Wat zou je doen als |
nietmeer
|
ontslag nemen en van mijn geld lekker gaan leven ergens op een gigavilla in Elburg  wat zou je doen als je zo'n oranjeprutser was?  |
|
nietmeer
|
Mezelf van kant maken  Wat zou je doen als je een dagje koning mocht zijn?  |
|
nietmeer
|
baden in weelde en luxe en verwennerij en massage en hete stoombaden en sauna en ontspanning en mooie muziek en heerlijk eten enzo...  wat zou je doen als jij een dagje koning was?  |
|
nietmeer
|
De PVV op weg helpen in Nederland?  Wat zou je doen als je een farao was? |
|
nietmeer
|
Quote Txerseü: baden in weelde en luxe en verwennerij en massage en hete stoombaden en sauna en ontspanning en mooie muziek en heerlijk eten enzo...  ditte  wat zou je doen als je keizer was? |
|
nietmeer
|
Hetzelfde  Wat zou je doen als je slaaf was? |
|
nietmeer
|
hard werken  wat zou je doen als je moet kosten maar niet naar de wc wou?  |
|
nietmeer
|
Mijn kamer onderkotsen?  Wat zou je doen als je een glazenwasser was en je moest de bovenste verdieping van een wolkenkrabber schoonmaken?  (aan de buitenkant) |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Dat wel doen  een ervaring voor het leven  Wat zou je doen als vervolgens de bodem van het ding eruitvalt?  |
|
nietmeer
|
aan een vlaggenstok blijven hangen, zoals Donald Duck  wat zou je doen zonder vrijheid? |
|
nietmeer
|
Ongelukkig rondhangen
Wat zou je doen als de zon dichterbij komt? |
|
nietmeer
|
het heel warm hebben  wat zou je doen als spamkanon?  |
|
nietmeer
|
schieten op WMR  Wat zou je doen als spamkoning?  |
|
nietmeer
|
mijn 'beroep' uitoefenen, hetzelfde als wat ik nu doe  wat zou je doen als lampje? |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
lichtje laten branden  wat zou je doen als je morgen moest verplicht wegens taakstraf als putjesschepper  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
licht geven
Wat zou je doen als een beer achter je aan komt? |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Leuk die gelijktijdige beantwoording: Emmertje zou licht geven als hij als putjesschepper moest werken.  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@ledien wat zou jij doen als er een beer achter je aan komt?  met een emmertje licht geven?  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Misschien helpt dat wel. Je kan proberen de beer te verblinden met het licht uit die emmer, zodat hij je met rust laat.
Wat zou je doen als je ziet dat je geen spiegelbeeld hebt? |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Me afvragen hoe ik nou mijn haar in model moest zien te krijgen.
Wat zou je doen als je geen schaduw meer had? |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
niet over nadenken
Wat zou je doen als je weer moet maar geen zin heb? |
|
nietmeer
|
Als ik weer wat moet?  Wat zou je doen als je rekenmachine 'Game over' toont op het schermpje? |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
nieuwe halen
Wat zou je doen als je de deur niet meer open krijgt ? |
|
nietmeer
|
Openbeuken?  Wat zou je doen als je opeens de grond in zakt en in een fantasiewereld terechtkomt? |
|