Wat zou je doen als |
angelface Actief lid WMRindex: 85 OTindex: 13 Wnplts: De Meern
|
denken dat hij/zij suiside is
wat zou je doen als je net je franse spreektoets hebt verprutst??? |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
een lekker frans frietje gaan halen
Wat zou je doen als je mocht kiezen wat voor bedrijf je wilt opstarten ? |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Een paar dagen genieten van de voorpret, alvorens een beslissinng te nemen.
Wat zou je doen als je een keuze gemaakt had en je moest eerst een jaar een opleiding ervoor volgen? |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Daat jaar opleiding volgen, want als je ergens voor gaat, dan ook all the way  Wat zou je doen als je in dat jaar zou leren dat de gemaakte keuze geen toekomst zal bieden? |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Stoppen met de opleiding en kijken of ik mijn keuze nog kan veranderen.
Wat zou je doen als dat niet mogelijk is? |
|
emmertje
Oudgediende
|
Niet stoppen dus dan hè  Wat zou je doen als je een dag kwijt was (vandaag = morgen)?? |
|
roowan Senior lid WMRindex: 129 OTindex: 694
|
umm.. afvragen of de kalender wel goed loopt.. en mijn bus en metro abbo ff een dagggie verschuiven (:
wat zou je doen als er geen morgen zal zijn? |
|
ledi Oudgediende
Me afvragen waar die gebleven is.
Wat zou je doen als je tuin opeens vol met bloemen stond waar eerst tegels hadden gelegen? |
|
emmertje
Oudgediende
|
Als het mooie bloemen zijn laten staan, en wanneer niet, dan onkruidverdelger erover  Wat zou je doen als je door die mooie bloemenzee je schuur niet meer bereiken kon? |
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
een zeis regelen
wat zou je doen als je mooie bloementuin opeens vol beton gestort was? |
|
emmertje
Oudgediende
|
Een aanbouw gemaakt; dan heeft het beton toch nog nut gekregen  Wat zou je doen als je voor zo'n aanbouw geen vergunning zou krijgen van de gemeente? |
|
botte bijl Oudgediende
|
er grond overheen gooien en bloemen neerzetten
wat zou je doen als je opeens 80 was? |
|
emmertje
Oudgediende
|
Bedenken dat ik zomaar 41 jaar kwijt was
Wat zou je doen als je heel moe was, maar geen zin had om te gaan slapen? |
|
botte bijl Oudgediende
|
denken dat ik nog niet moe genoeg was
wat zou je doen als je om viel van de slaap maar nog van alles moest doen? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Een red bull of zeer sterke kop koffie nemen.
Wat zou je doen als geen van beide beschikbaar is? |
|
nietmeer
|
gewoon gaan slapen, dat van alles komt morgen wel  wat zou je doen als je 100000 gloeilampen in had geslagen omdat de EU het verbiedt? |
|
ledi Oudgediende
Wachten tot ze niet meer te krijgen zijn e dan een deel ervan voor veel geld verkopen.  Wat zou je doen als je 's nachts wakker werd en je hoorde dat er een inbreker in het huis was? |
|
Kristel
Oudgediende
 WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Is mij al overkomen en ik heb hem een stomp gegeven, na een paar vragen en schreeuwen van mijn kant is hij gevlucht. Ik had dat niet verwacht moet ik eerlijk zeggen.
Wat zou je doen als je een jaar betaald vrij kon krijgen?
|
|
nietmeer
|
mooi gedaan, Kristel!  hetzelfde als wat ik nu doe?  wat zou je doen als je een jaar onbetaald vrij kon krijgen? |
|
ledi Oudgediende
Een baantje nemen dat misschien niet veel betaalt, maar wel errug leuk is om eens een jaar te doen.
Wat zou je doen als je na afloop van dat jaar gevraagd wordt om in dat baantje te blijven werken? . *Overigens inderdaad applaus voor Kristel!* |
|
nietmeer
|
Wanneer het loon veel lager is niet accepteren, wanneer je een loonsverhoging krijgt natuurlijk wel  Wat zou je doen als Geert Wilders naast je kwam wonen? |
|
nietmeer
|
geen contact met hem willen, denk ik  wat zou je doen als Balkenende naast je kwam wonen? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Verhuizen.
Wat zou je doen als hij dan mee verhuisd zodat je steeds weer naast hem komt te wonen? |
|
nietmeer
|
doen alsof ik weer verhuis, en terwijl hij echt verhuisd in mijn huis blijven wonen, en daarna naar een plek verhuizen waar hij er niet achterkomt  wat zou je doen in Spanje? |
|
nietmeer
|
Vakantie vieren  Wat zou je doen als er spaanse varkensgriep zou uitbreken bij jou in spanje?? |
|