Wat zou je doen als |
nietmeer
|
me achter mijn oren krabben en mezelf afvragen, waarom ze mij vragen  Wat zou je doen als Roy je een schop terug geeft  |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
een schop terug geven  wat zou je doen als jij een schop zou krijgen? |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
genieten ...  Wat zou je doen als je gevraagd wordt voor een overval ? |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Weigeren
Wat zou je doen als je wel mee moet doen omdat de andere overvallers je chanteren? |
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
inzien dat ik diep in de stront zit
wat zou je doen als opeens al je snacktomaten rijp waren? |
|
Diablo Senior lid WMRindex: 422 OTindex: 146 Wnplts: Voorhout T |
balen dat je moet oogsten, terwijl je jezelf had beloofd dit weekend niet te gaan werken  (al zijn het maar een paar plantjes) je op de wc zit en merkt dat er geen wc papier meer is  |
|
nietmeer
|
niks aanraken, naar boven met broek op de enkels en daar een rol wc-papier halen, en dan weer terug  wat zou je doen met onverwacht bezoek? |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Vertellen dat iedereen in huis de Mex.griep had en dat ze beter niet binnen konden komen  Tenzij het uiteraard welkome gasten waren. . Wat zou je doen als je sigaretten op waren en je had geen geld in huis? |
|
deeese Erelid
 WMRindex: 2.776 OTindex: 1.242
|
niks want ik rook niet(als ik zou roken naar mijn buurman bietsen voor een sigaret)
wat zou je doen als je waterbed in 1keer lek is |
|
botte bijl Oudgediende
|
dweilen
wat zou je doen als er een buitenaards wezen in je bed lag? |
|
ledi Oudgediende
Huur berekenen.  Wat zou je doen als dat buitenaardse wezen je begon te zoenen? |
|
botte bijl Oudgediende
|
hangt erg van dat buitenaardse wezen af  wat zou je doen als dat buitenaardse wezen Geert Wilders wilde ontvoeren? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Hem expres de verkeerde kant opsturen, zodat hij niet Wilders maar Balkenende ontvoerd.  Wat zou je doen als je 's nachts niet kan slapen? |
|
ladekast Oudgediende
|
wakker blijven  Wat zou je doen als je een auto recht op je huis ziet afkomen ? |
|
ledi Oudgediende
Die zal dan in de meeste gevallen toch schuin op het huis afkomen, tenzij je tegenover een zijstraat of aan een plein woont.  In ieder geval zou ik dan wel een stapje opzij doen  Wat zou je doen als het wasgoed dat uit de machine kwam allemaal roze gekleurd bleek te zijn omdat een nieuw kledingstuk had afgegeven? |
|
ladekast Oudgediende
|
niet erg blij zijn? ( is het je overkomen ? )  Wat zou je doen als de wasmachine kapot gaat en je de deur pas 3 dagen later open krijgt en je kleren naar een beerput ruiken ?? |
|
ledi Oudgediende
Een knijper op mijn neus zetten  (en nee - geen roze wasgoed voor mij gelukkig) Wat zou je doen als je jezelf buitensloot en niemand kon bereiken die een huissleutel had ? (*nee, ook dat is me niet overkomen <LOL> ) |
|
ladekast Oudgediende
|
ruitje inslaan
Wat zou je doen als je wilt stoppen met roken maar het je niet lukt ? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Professionele hulp zoeken
Wat zou je doen als je die niet kan vinden? |
|
ladekast Oudgediende
|
stevig door blijven roken  Wat zou je doen als je opgesloten zit en wilt roken maar je heb niks |
|
Nostalgie Senior lid WMRindex: 245 OTindex: 456
|
een pluk haar afplukken, een shaggie maken van een, van je shirt afgescheurd, stukje stof
Wat zou je doen als je doen als je in de kwibus (feestbus) zit en je ogen vallen dicht? |
|
ladekast Oudgediende
|
hopen dat ze wakker maken op je bestemming
Wat zou je doen als je aardig richting je avatar gaat ? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Alvast een mooi plaatje uitzoeken voor als het zover is.
Wat zou je doen als je in een volledig donkere ruimte zit, waarvan je niet weet hoe je er komt of waar de uitgang is? |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Rustig en blijven en gaan zoeken (op de tast)
Wat zou je doen als je niet rustig kunt blijven? |
|
ledi Oudgediende
Proberen afleiding te zoeken door aan leuke dingen te denken.
Wat zou je doen als je dan dringend moest plassen? |
|