Wat zou je doen als |
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
mezelf afvragen hoe ik er ben gekomen
Wat zou je doen als je er niet achter kunt komen? |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Ervan gaan genieten zolang het duurt.
Wat zou je doen als de politie opeens bij je voor de deur staat? |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
open doen
wat zou je doen als je net zo goed kon zingen als Susan Boyle? |
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
eerst naar de kapper en nieuwe kleren voordat ik mijn mond open zou doen  (ik zie er maar een klein beetje beter uit) wat zou je doen als je veel vakantie hebt gespaard, genoeg geld op je huishoudrekening hebt en op de televisie een gebied ziet waar geen verzorgde reizen heen gaan en wat je spontaan graag wilt zien, maar niemand in je vriendenkring het ook wil zien? |
|
nietmeer
|
Dan ga ik gewoon zelf Wat zou je doen als je vrienden dat egoïstisch vinden?  |
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
als ze op bezoek komen de CD-rom met foto's op de televisie in de zithoek afspelen (dat had ik 20 jaar geleden, toen ik alleen naar de Noordkaap ging moeten kunnen -was vreeeeselijk erg dat een vrouw van 28 dat deed in een oude diesel, maar mijn vader vertelde het wel vol trots aan zijn biljartvrienden en die piepkleine portemonnaie van rendierleer die ik voor hem mee had, die heeft hij tot aan zijn dood gebruikt)
als jij zoiets graag wilt, en je vrienden hoeven er niet bij te helpen, waarom is dat dan egoistisch? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Offtopic: Je moet een volgdende "Wat zou je doen als" bedenken. Dit is niet het vragentopic Omdat ze wellicht denken dat je alleen maar aan jezelf denkt, en niet aan wat de groep in zijn geheel wil? Wat zou je doen als je vakantie totaal verregent is? |
|
nietmeer
|
thuis lekker van de zon genieten  wat zou je doen als er thuis ook geen zon was?  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Naar een zonnestudio gaan.
Wat zou je doen als je de kans kreeg mee te spelen in een b-film? |
|
nietmeer
|
alleen doen als ik geld kreeg, en het geen erge rol zou zijn  wat zou je doen als je een help-me-mail kreeg uit Afrika met of je tijdelijk $ 50.000.000 op je bankrekening wou zetten?  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Terugmailen waar ik dat geld zo snel vandaan moet halen.
Wat zou je doen als je inderdaad zoveel geld had en je kreeg zo'n mail? |
|
nietmeer
|
Er niet op in gaan
Wat zou je doen als je op straat een fiets aangeboden krijgt? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Niet aannemen, er is vast iets mis mee.
Wat zou je doen als je fiets gestolen is? |
|
nietmeer
|
Een poging wagen aangifte te doen, maar dat heeft toch weinig zin bij de politie  Wat zou je doen als je OT opeens op 0 staat? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Melden dat er een fout in de WMR-software zit.
Wat zou je doen als je wakker wordt, en ontdekt dat het 100 jaar later is. |
|
nietmeer
|
Op verkenning gaan  Wat zou je doen als je wakker wordt in de Middeleeuwen (1212) |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Hopen dat het een nachtmerrie is en ik snel weer in mijn eigen tijd wakker wordt
Wat zou je doen als je een computerspel uitspeelt, en dan te horen krijgt dat het eigenlijk een trainingssimulator was om nieuwe rekruten te vinden voor een gevaarlijke missie? |
|
nietmeer
|
Ehm  eronderuit proberen te komen?  Wat zou je doen als je de toekomst kon voorspellen? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Miljoenen gaan verdienen op de beurs
Wat zou je doen als je een grote ramp aan ziet komen, maar niemand je geloofd. |
|
nietmeer
|
Mezelf in veiligheid brengen, en de rest achterlaten.
Wat zou je doen als na die ramp er een klopjacht op je wordt georganiseerd? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Me verborgen houden, en hopen dat ze me niet vinden.
Wat zou je doen als je de laatste mens op aarde was? |
|
nietmeer
|
die is al zo vaak geweest  Ik zou...me vervelen denk ik  Wat zou je doen als de aarde opeens het dubbele aantal inwoners telt? |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Wat kan je eraan doen? Wat zou je doen als je een belastinginspecteur was?  |
|
nietmeer
|
Flink de mensen de stuipen op het lijf jagen  Wat zou je doen als je wordt aangereden door een politiewagen die vervolgens gewoon doorrijdt? |
|
nietmeer
|
de ambulance bellen, als ik dat nog kan, dat is toch je hulp?  wat zou je doen als je niet kon slapen? |
|