Wat zou je doen als |
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
eerst eens online nazoeken wat CSI precies is (kijk weinig televisie)
doe je wel of geen rozijnen in de zelfgemaakte rabarber? |
|
nietmeer
|
ik eet geen rabarber  wat zou je doen als ik over 5 minuten voor je deur zou staan?  Offtopic: @BB, de vraag moet beginnen met: wat zou je doen als...;) |
|
Marcovo Lid WMRindex: 12 OTindex: 27 Wnplts: Meerkerk
|
me rot schrikken  laat ik BB dan maar even verbeteren: wat zou je doen als ik rozijnen door je zelfgemaakte rabarber deed? |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Het zoveel mogelijk aan de kinderen opvoeren  Wat zou je doen als je geen koffie meer in huis had? |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Heb ik sowieso niet  Wat zou je doen als je werd gedwongen iets tegen je zin te doen? |
|
emmertje
Oudgediende
|
het toch niet doen
Wat zou je doen als je hierdoor een lijfstraf moest ondergaan? |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
roepen "dat is niet eerlijk"
Wat zou je doen als je ziet dat de weg is opengebroken, en je dus een heel stuk terug moet? |
|
emmertje
Oudgediende
|
balen
Wat zou je doen als je jarig was, en niemand die je feliciteert? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Erg verdrietig worden
Wat zou je doen als je midden op een verlaten weg zonder brandstof komt te staan, en je mobieltje het niet doet? |
|
cybermage Senior lid WMRindex: 283 OTindex: 288 Wnplts: eindhoven T S |
ik zou gaan lopen
wat zou je doen als je buurvrouw opeens op je viel en je ouders moedigen haar aan terwijl je die buurvrouw haat |
|
emmertje
Oudgediende
|
De buurvrouw duidelijk maken, en daarna ook de ouders, dat ik mijn eigen keuze wil maken, en dus NIET de buurvrouw Wat zou je doen als je wakker wordt gemaakt met een vers kopje koffie  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Indien dat midden in de nacht gebeurd, de koffie in de kraag gieten van de persoon die me er wakker mee maakt. Indien 's ochtends op de tijd dat ik normaal opsta: de koffie dankbaar in ontvangst nemen.
Wat zou je doen als je er 's ochtends achter komt dat je geen koffie meer in huis hebt, en je absoluut niet zonder koffie bij het ontbijt kan? |
|
cybermage Senior lid WMRindex: 283 OTindex: 288 Wnplts: eindhoven T S |
naar de buren !  wat zou je doen als je in het begin ( 2e week) van de grote vakantie erachterkwam dat je je mp3 of mob of portomenee enz was vergeten op school |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
helemaal flippen  wat zou je doen als je achterkomt dat wanneer je op vakantie gaat je vlucht is gecanceld? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Schrijven naar "red mijn vakantie"
Wat zou je doen als je daarop geen antwoord terug krijgt? |
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
als ik die vlucht gereserveerd en betaald had, op hoge poten naar het reisbureau of waar ik dat had geregeld gaan
wat zou je doen als er geen georganiseerde reizen meer bestonden? |
|
emmertje
Oudgediende
|
Niet meer georganiseerd reizen  Wat zou je doen als er ook geen ongeorganiseerde reizen meer bestonden? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Zelf maar wat gaan reizen of nooit meer op vakantie  Wat zou je doen als WMR geen smiley's meer had? |
|
emmertje
Oudgediende
|
Geen smileys meer gebruiken denk ik  Wat zou je doen als WMR veel meer smiley's zou krijgen? |
|
nietmeer
|
het overzicht kwijtraken  Wat zou je doen als het wit van WMR opeens groen werd?  |
|
emmertje
Oudgediende
|
vragen om het waarom, maar gewoon doorgaan
Wat zou je doen als jij al het witte ineens groen ziet? |
|
nietmeer
|
klagen  WMR moet gewoon wit blijven  Wat zou je doen als je te horen krijgt dat je huis plaats moet maken voor een kerk? |
|
emmertje
Oudgediende
|
bezwaar indienen ... 100 meter verderop staat al een grote kerk
Wat zou je doen als je van je ouders te horen kreeg dat je morgen het huis moet verlaten |
|
nietmeer
|
me heel hard afvragen wat ik gedaan heb dat het zover moet komen  Wat zou je doen zonder kleren? |
|
emmertje
Oudgediende
|
naakt rondlopen denk ik
Wat zou je doen als je geen fiets meer had? |
|