ontkracht een wens |
Ronniej Senior lid WMRindex: 78 OTindex: 171 Wnplts: Abcoude
|
offtopic: Quote Ronniej: Ik wens dat de tandarts niet in me mond hoeft te boren vanmiddag  Me wens is uitgekomen!!!!  ontopic: Erg leuke muziek hoor... krijzende buurvrouw onder de douche  Ik wens een nieuwe pc voor kerst  |
|
nietmeer
|
Dat wil je niet wan't dan staat er Windows Vista op !!
Ik wens een vrij middag zodat ik lekker wow kan spelen
|
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Je krijgt een vrije middag over 260 jaar
Ik wens rust |
|
Franz24 Actief lid WMRindex: 68 OTindex: 101 S |
Rest In Peace... Ik wens vanalles  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Vanalles is er, behalve voor jou  Ik wens dat mijn vandaag begonnen vakantie erg leuk gaat worden voor mij  |
|
nietmeer
|
vandaag wel, de rest van de vakantie heb je niks te doen  ik wens dat ik beter word |
|
|
Je wordt gisteren beter;) Ik wens dat ik de nieuwjaarsloterij ga winnen  |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
helaas is de prijs niet meer dan 50 ct.  ik wens dat ik wat te doen heb tot 5 uur  |
|
het is al 5 uur geweest  en nu heb je helemaal niks meer te doen  Ik wens c&c ra3 om gezellig te lannen  |
|
nietmeer
|
Sinterklaas zou het regelen maar hij koopt maar Ganzenbord omdat hij niet weet wat C&C RA3 is  ik wens dat ik alle talen van de wereld kan spreken en schrijven  |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Je kunt alle talen spreken en schrijven, alleen vergeet de rest van de wereld hun taal
Ik wens een witte kerst |
|
nietmeer
|
de kerst is wit, zo wit dat je je huis niet uitkan door de sneeuw die tot het dak ligt  ik wens dat Arya Arabische muziek gaat luisteren  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Arya gaat Arabische popmuziek luisteren (is bijna hetzelfde als hier, maar je verstaat er geen moer van)  Ik wens dat ik heel veel kusjes krijg  |
|
Je krijgt heel veel kusjes... van een vreemde gestoorde vrouw die je toevallig op straat tegenkomt  ik wens dat ik heel veel kusjes krijg van een leuk meisje  |
|
emmertje
Oudgediende
|
en toen werd je wakker  Ik wens dat FranZ24's wens uitkomt, met dat verschil dat ik die kusjes krijg  |
|
tsja, twee wensen vind ik net iets teveel, het eerste deel komt uit  Ik wens dat ik kan uitslapen *gaap*  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je kunt uitslapen tot 7:00 uur  Ik wens dat ik overladen wordt met kusjes van leuke mooie meisjes  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Je krijgt die kusjes van meisjes die denken leuk en mooi te zijn, maar in feite foeilelijk en saai zijn. . Ik wens dat mijn kerstboom kan blijven staan tot volgend jaar kerstmis.
|
|
emmertje
Oudgediende
|
De kerstboom kan blijven staan, maar na een maand ben je er wel op uitgekeken, omdat de boom is gaan rijzen en je telkens niet naalden wil opruimen
Ik wens vele vrienden |
|
|
Je ziet je 3 huisdieren als vrienden want meer krijg je niet! Ik wens dat ik vanavond ga winnen met Bowlen  |
|
nietmeer
|
|
|
|
misschien volgend jaar  Ik wens een pepermuntje  |
|
nietmeer
|
als je eerst de douche, wc's, woonkamer, gang, overloop, keuken, alle slaapkamers, de zolder en het dak opruimt en stoft en veegt  ik wens dat Ronniej dat gaat doen  |
|
|
In je slechtste dromen! Ik wens dat Jersan me wensen niet meer verkracht  |
|
nietmeer
|
iemand anders gaat achter Jersans account zitten  ik wens een masseur  |
|