ontkracht een wens |
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Ronniej ontkracht een wens, zodra hij weer online komt, maar dat duurt een behoorlijke tijd  Ik wens dat die behoorlijke tijd wat ingekort wordt  |
|
Franz24 Actief lid WMRindex: 68 OTindex: 101 S |
Die behoorlijke tijd word... 20 seconden ingekort  Ik wens drie wensen  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt 3 wensen aan je sterfbed Ik wens dat elke volgende wens van mij niet ontkracht wordt, maar gewoon wordt uitgevoerd zoals bedoeld door mij  |
|
sorry deze wens word eerst ontkracht zodat ie niet in vervulling gaat  Ik wens wijsheid  |
|
(offtopic) dit is wel een beetje een emmertje vs Franz24 battle he  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt vrijheid binnen 4 muren  Ik wens een rustige nachtdienst vannacht |
|
Ronniej Senior lid WMRindex: 78 OTindex: 171 Wnplts: Abcoude
|
Die rustige nachtdienst valt behoorlijk tegen want hij is niet rustig maar druk   Ik wens wat meer online te kunnen zijn op WMR  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je kunt meer online zijn op WMR, vanaf 2039  Ik wens dat mijn zoontje weer snel beter wordt |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Hij wordt snel beter. kort daarna blijkt dat de ziekte heel besmettelijkw as en heeft de rest van het gezin het. Ik wens morgen een gezellige dag  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Ik heb morgen een gezellige dag; dank je wel Yann  Ik wens dat ik ná morgen nog een gezellige dag zal hebben  |
|
Lamp
Erelid
Tuurlijk joh, maar daarmee houd het dan ook op. Nooit meer gezellige dagen daarna. Ik wens ieder moment van mn leven een gezellig moment  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Ieder moment van jouw leven heb ik een gezellig moment  Ik wens hetzelfde voor jou  |
|
Lamp
Erelid
aaah  je draait mn wensen om.. en het mag nog ook  nu moet ik mezelf benadelen  Ik krijg ieder moment van mn leven een gezellig moment. Alleen daarna... Ik wens snel veel geld. |
|
emmertje
Oudgediende
|
Er komt snel veel geld ... voor mij!  Ik wens dat ik jou wat geld kan geven, omdat ik dan genoeg heb  |
|
(offtopic) leuk nu word het the Yann, emmertje and Franz24 battle (ontopic) Je kan mij altijd geld geven hoor! ik heb het hard nodig  mijn adres staat wel op mn pp en anders stuur je me maar een berichtje *gnagna* Ik wens een witte kerst dit jaar  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Er komt een witte Kerst dit jaar ... in Canada Ik wens dat het hier 24 graden Celsius wordt  |
|
|
Het wordt -24graden Celsius  Ik wens een lekkere bak koffie voor mezelf  |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.640 OTindex: 57.116
|
Die koffie smaakt naar poep.  Ik wens een lekkere donut. |
|
|
op t moment dat je een hap neemt valt hij uit je hand, rolt weg... jij rent er hopeloos achteraan maar krijgt hem niet te pakken. Hij rolt zo de modderpoel in en je duikt er tevergeefs achteraan. Je krijgt hem toch te pakken en geniet ervan maar je beseft nadat je hem op heb dat er tog wel een raar smaakje aan zit  Ik wens dat de tandarts niet in me mond hoeft te boren vanmiddag  |
|
nietmeer
|
hij boort niet, maar je kiezen vallen er allemaal uit  ik wens dat ik Sloveens kan  |
|
|
Kan je niet maar wel afghaans
Ik wens dat deze dag snel voorbij is |
|
nietmeer
|
voor mij wel, voor jou niet  ik wens dat Fallout zijn echte naam gaat vertellen  |
|
|
Dan kan je heel lang wachten.. Ik wens jou veel geluk  |
|
|
|
nietmeer
|
de Ipod krijg je met kerst, maar op de kabeltjes kan je nog een jaartje wachten  ik wens leuke muziek  |
|