Wat zeg jij als ik zeg |
nietmeer
|
vreetzakkie Wzjaiz: ik moet nog beginnen |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Treuzel!!  Wzjaiz: en nu dan? |
|
nietmeer
|
Heb ik Mamsie en Papsie op visite Wzjaiz: het dondert en het bliksemt |
|
nietmeer
|
Ja, ik zal Thor eens vragen of hij ermee op wil houden  Wzjaiz: Jehova's aan de deur? Pak de luchtbuks. |
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 53.025 OTindex: 95.488
|
die komen hier nooit aan de deur.. zijn er geen andere manieren om ze kwijt te raken? wzjaiz: met Hare Krishna's praten is niet veel anders als met de Jehova's.. die dringen je hun literatuur op, en als je het uiteindelijk aanneemt alleen om van ze af te zijn, vragen ze je ook nog om betaling  |
|
nietmeer
|
ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag wzjaiz: morgen met Papsie en Mamsie op stap  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Zou er graag bij willen zijn  Wzjaiz: groentesoep  |
|
nietmeer
|
hahahahahaha geef ik jou persoonlijk tomatensoep Wzjaiz: komt allen tezamen |
|
emmertje
Oudgediende
|
Kerstliedje???  Wzjaiz: Daar is nu nog veel te vroeg voor! |
|
nietmeer
|
ja en??? kan op zoveel slaan Wzjaiz: niemand de deur uit! |
|
emmertje
Oudgediende
|
Oké... blijf ik lekker binnen Wzjaiz: even Zeefje zijn welterustenkusje brengen  |
|
nietmeer
|
geef um er ook 1 van mij!
Wzjaiz: ik wil er ook 1 terug! |
|
emmertje
Oudgediende
|
Zeefje zei: "doe er ook maar eentje geven dan!"  Wzjaiz: die ligt nu in bed in zijn dinosaurusboek te lezen  |
|
nietmeer
|
ben je weer te lui om voor te lezen?? Wzjaiz: ga voorlezen luiwammes!!
|
|
emmertje
Oudgediende
|
Hoe lees je dinosaurusplaatjes?  "Kijk, dat is nu positivilosaurus!!!"  Wzjaiz: een beetje fantasie |
|
nietmeer
|
kun jij wel gebruiken, dan verzin je er toch verhaaltjes bij Wzjaiz: blablabla  |
|
emmertje
Oudgediende
|
"Er was eens een positivilosaurus en die woonde in een ver, ver land. De positivilosaurus woonde in een kasteel met een stormosaurus die flinke winden kon laten. Positivilosaurus bedacht een manier om die winden te ontwijken....." Wzjaiz: Zoiets bedoelde je?  |
|
nietmeer
|
hahahahahahahahaha Wzjaiz: en doe nu eens een emmerosaurus?? |
|
emmertje
Oudgediende
|
"..... Uiteindelijk bedacht positivilosaurus dat de hulp van een emmerosaurus de oplossing zou zijn, want emmerosaurus kon heel goed sausjes maken die ervoor zouden zorgen dat na na het eten van dat sausje één flinke wind alle windjes voorgoed zou doen laten verdwijnen....." Wjaiz: Fantasie genoeg, en nu jij!  |
|
nietmeer
|
"in het grote diepe oerwoud waarin zulke wilde dieren leefden dat de namen onuitspreekbaar waren. Emmerosaurus had eerst zeefrosaurus in bed gelegd want anders ging dat jong dwalen in dat grote diepe oerwoud en moeten we weer zoeken naar de speldosaurus in de hooibergus. Wzjaiz: ga maar door  |
|
nietmeer
|
Waarmee? Wat heb ik gemist?
Wzjaiz: Ik sla je tot ridder. Wees niet bang, het doet maar heel even pijn. |
|
nietmeer
|
Ik ben al een jonkvrouwe, mij kunt u niet tot ridder slaan.  WZJAIZ: My name is... |
|
nietmeer
|
nu al dement?? WZJAIZ: mooi weer, lekker zonnen  |
|
nietmeer
|
Gisteren ja, vandaag was het weer weer minder goed  Wzjaiz: Patrick de Goede heette Patrick de Goede omdat MacBeth eerst nog de verkeerde Patrick te pakken had. |
|
nietmeer
|
dat Patrick zich laat pakken Wzjaiz: Morgen de TT |
|