Muffin |
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
De chirurg vraagt aan een verpleegster en hoe gaat het met onze hartpatient bij wie we een hart hebben geinplanteert zegt ze goed hij heeft me zelfs een paar keer ten huwelijk gevraagd. Goed zegt de dokter zijn hart is klaar nu zijn HERSENS nog |
|
|
Vla04 Lid WMRindex: 32 OTindex: 72
|
@So What ik vind m wel grappig  Moest er zelfs over nadenken -_- |
|
|
blusgast
Erelid
|
Waar ligt een dom blondje als ze net seks heeft gehad ?
In de weg |
|
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten, en vroeg hem of hij dat thuis ook deed.. Raar genoeg kon hij er niet om lachen..  (nee hoor, heb ik niet gedaan;)) |
|
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Waarom steekt een kip de weg over? Antwoord in wit. Omdat |
|
|
blusgast
Erelid
|
@ pluppel; ik wel |
|
|
Pluppel
Oudgediende
Er liep een kip op straat, en vond een biebpasje. Ze liep naar de OB van Munstergeleen, en leende het boek "100 tips voor het houden van een hond"  |
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Geweldig grappig allemaal, vooral de zwerver  |
|
|
blusgast
Erelid
|
Er staan 3 domme blondjes aan een rivier met vleesetende piranhas Er komt een fee langs en zegt: jullie mogen alledrie een wens doen
Het eerste domme blondje wenst: Ik wil dat ik leer hoe ik moet zwemmen. ze leert zwemmen springt in het water, zwemt en wordt verslonden door de piranhas.
Het tweede domme blondje wenst: ik wil dat ik over water kan lopen. De wens komt uit loopt over water en glijd uit, ze wordt ook verslonden door de piranhas.
Het derde domme blondje west: Ik wou dat ik BRUIN haar had. Ze krijgt bruin haar en zegt, Kijk daar staat een brug! |
|
|
Waarom is 17 meer dan 19? Antwoord in wit. Omdat een banaan op woensdag dat niet is |
|
|
Pluppel
Oudgediende
ER liep een neushoorn over de boulevard van Einighausen, en zag daar een zielige piet in de goot liggen. Hij liep weg want hij kreeg visite van zijn oudtante |
|
|
Wie dit heeft gelezen zal zich zodadelijk realiseren dat hij of zij enkele seconden van zijn of haar leven zojuist jammerlijk verspild heeft. |
|
|
Pluppel
Oudgediende
Quote Lananq: Waarom steekt een kip de weg over? Antwoord in wit. Omdat Kun je een ietsjes specifieker antwoord geven.? |
|
|
Pars duo! Waarom steekt een kip de weg over? Antwoord in wit. Omdat er naast die kip een andere kip stond en aan de overkant een aantrekkelijke haan en ze wilde iets leuks gaan doen met die haan maar die andere kip ook en ze moest dus zorgen dat ze eerder aan de overkant bij de haan was dan die andere kip. Goed Pluppel? |
|
|
nietmeer
|
Oops, sorry so-what, Luna en ik waren tegelijk bezig..Opnieuw maar weer. |
|
|
so-what Senior lid WMRindex: 114 OTindex: 171 Wnplts: Strien
|
la ma te flauw voor herhaling  |
|
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Hoe herken je een belg op het naaktstrand? Hij heeft een puntzak. |
|
|
|
Hoe herken je een belgische vrouw op het naaktstrand?
De mayonaise (of ketchup) zit nog tussen haar benen. |
|
|
|
Het is wit en gallopeerd door de wei?
Een kudde yoghurt. |
|
|
Pluppel
Oudgediende
Veel mensen kijken er uren naar. Ook als er mensen bij zijn... Rara wat bedoel ik? |
|
|
|
|
|
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Er staan 2 koeien in de wei. De ene koe is de hele tijd op aan neer aan het springen. Zegt de ene koe. Waarom ben je de hele tijd aan het springen? Zegt de andere koe, ik ben morgen jarig dus ik maak alvast slagroom..  |
|
|
|
@Tovernaar: LOL Het is rood en het zit in de hoek en het wordt steeds kleiner?
Een mongooltje met een kaasschaaf. |
|
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Ooh Lucky, die is best wel zielig  Hoe eet een belg (niet persoonlijk opvatten als hier iemand belgisch is aub.) spagetthi? Hij brijdt er eerst een boterham van. |
|
|