hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-4 12:00 - 74441 artikelen - nu online 37 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 4 [5]

Generaal Pardon

12-12-06 10:08:08 - Quote! - @Kamichaos
Kamichaos
Actief lid

WMRindex: 102
OTindex: 39
Wnplts: Oldenzaal
S
Ik denk dat het tijd wordt om het verlies dan maar te nemen als Nederland zijne. Er zijn gevallen te filteren waarvan je zeker bent dat deze geen vergunning moeten krijgen. Bij redelijke twijfel moeten ze maar eens het voordeel van de twijfel krijgen. Je zal toch een nieuw ijkpunt moeten hebben, om alles voortaan beter te gaan regelen.

12-12-06 14:28:40 - Quote! - @kuntakinta
kuntakinta
Senior lid

WMRindex: 139
OTindex: 5
Wnplts: space
sorry

12-12-06 15:10:43 - Quote! - @Tovenaar
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
@Hoskeu: Precies, de procedures klopppen niet. Je kunt niet gaan generaliseren.

12-12-06 15:18:21 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Het gaat toch niet alleen om "het goed regelen" het gaat om mensen - o nu heb ik er even geen zin in, nou, stuur maar weg - ik stuur je moeder naar Kosovo - zoek het maar uit.. zo moet je kunnen vergelijken - en niet een week bedenk tijd, nee, hup nu, spullen in de wagen en opzouten..

Kijk als mijn opmerkingen te scherp zijn, ongenuanceerd, nog niet eens gefundeerd - wil ik gaarne echte verhalen, ervaringen gepost zien.

Een generaal pardon was een goed teken geweest - waarbij men dan moet vertellen wat dit alles inhoud. Maar nu verdwijnen in de stilte er mensen uit dit land - bestemming netzo onbekend - met het oplossend vermogen van een olifant er door heen..
Stellen we vragen - nee - maar enkele jaren geleden had je wat moeten horen..

Ik verstop geen Jood op mijn zolder
dat z'm maar meenemen..

Dan ben ik een anti-semiet.
Wat ben ik nu ?

12-12-06 15:20:54 - Quote! - @Hoskeu
Hoskeu
Erelid


WMRindex: 276
OTindex: 5.455
- Hoskeu wordt even stil van dit pleidooi -
:[

12-12-06 16:06:20 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Mijn mening is dat er geen pardon maar een betere screening moeten komen, BV:

- Na 3 jaar een test laten doen, spreken ze geen verstaanbaar nederlands, d'r uit met die handel.

- Na 3 jaar geen werk of werk gehad ?, d'r uit met de handel.

- ben je hier als assiel zoeker en wordt je opgepakt, d'r uit met die handel

- Wil je het land in maar heb je hier helemaal niemand, en geen enkele reden om hier te zijn, direct weer terug (op eigen kosten)

- Als je als jongere hier komt om van de staat te plukken, en je wilt niet naar school en gedraagt je agressief, d'r uit met die handel.

- Wil je je in nederland niet aan de regels houden, omdat die regels er in bv turkije niet zijn, dan ga ja maar naar turkije ! maar hier in nederland houd je je aan de nederlandse regels en wetten.

- Geen respect voor andere geloof groepen danwel mensen uit andere landen (zoals nederlander zelf), d'r uit !

buiten dat, mag van mijn part iedereen blijven, als je je maar gedraagt, wilt werken voor de kost (indien mogelijk) en op zijn minst probeert nederlands te spreken (somige lui weigeren dat, want tja ben toch turk waarom zou ik nederlands leren ?)

12-12-06 16:10:26 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Quote Denix:
...


I couldn't agree more... Nu hoefk die shitload zelf niet te typen :D

12-12-06 22:51:45 - Quote! - @Tovenaar
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Ik vind het een slechte zaak. Stop playing Risk! De aarde is van de mensheid. Nederland is niet Nederland zodat er regeltjes moeten worden gemaakt! Men moet kunnen gaan en staan waar men wil.

12-12-06 22:53:17 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Quote Tovenaar:
Ik vind het een slechte zaak. Stop playing Risk! De aarde is van de mensheid. Nederland is niet Nederland zodat er regeltjes moeten worden gemaakt! Men moet kunnen gaan en staan waar men wil.
Ik ben het wél met je eens máááár zo werkt het helaas niet en zo kan het ook nooit werken.

13-12-06 01:39:27 - Quote! - @de Mexicaan
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Tovenaar: mooie maar erg naïeve mening.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 [5]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven