hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 12:00 - 74297 artikelen - nu online 22 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 [2] 3

Film Geert Wilders

28-03-08 07:57:07
Doctor Insano
Erelid


WMRindex: 1.207
OTindex: 2.351
Quote Kpuc:
Zo h�, durft hij eindelijk te praten? Njah, hij kan me de boom in Gio, boven op die bom van Mohammed 8O
Die was toch al ontploft?
Jammer
Van mij hadden ze die tulband met bom wel bij WIlders zelf op zijn kop mogen laten zetten.

28-03-08 08:08:04
RonHee
Oudgediende


WMRindex: 10.567
OTindex: 4.662
Vannacht toevallig zitten kijken, verbonden aan het opiniepanel van 1 Vandaag. Dus ook de enquete ingevuld.

Mijn conclusie is, is dat G.Wilders teveel op zijn eigen ego-tje speelt, en een beeld schets van moslims dat zij allen radicale moslims zouden zijn. Ik denk dat ik maar een film ga maken over G.Wilders, genaamd Patatma. Want meer hersens dan een aardappel heeft deze man niet.
Woont ws ook in een wijk waar geen enkele allochtoon wwoont. Krijgt bescherming van onze belastingcenten. Gooi die vent toch het land uit en dump hem in een islamitische staat, dan wil ik nog weleens zien of hij nog babbels heeft.

Mijn oproep aan alle gematigde moslims in de wereld is dan ook: maak hem gematigd af, dus laat het langer duren dan zijn nazistisch getinte filmpje. Dit doet denken aan de jodenvervolging, en we weten allemaal wat er toen gebeurd is.
1 gek, wil nog niet zeggen dat heel Nederland gek is.

28-03-08 08:12:10
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S

28-03-08 08:25:53
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Mijn grootste wens is dat men vanaf nu praat over "Calimero" , als men Geert Wilders bedoelt. :(

28-03-08 08:27:29
Doctor Insano
Erelid


WMRindex: 1.207
OTindex: 2.351
@RonHee
Ga je nou niet aardappels zitten beledigen. Er is een groot verschil tussen WildersCalimero(:P ledi was net iets eerder met posten) en aardappels. Aardappels helpen ons. Ze stillen onze honger. Calimero helpt... zichzelf:ja.
Maar op wat voor soort manier weet ik niet. Waarschijnlijk de om-zeep-manier van helpen.

Ik weet het flauwe taalgrap.

28-03-08 08:27:29
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Ach, ik heb die zelfvergenoegzaamde kop een aantal malen bekeken, het aandachtsgeile droop uit de ogen, deze man is ziek in de geest, iets anders kan ik er niet uit diagnosticeren _O_

28-03-08 08:33:07
Doctor Insano
Erelid


WMRindex: 1.207
OTindex: 2.351
Toch blijf ik erbij. Aardappels zijn beter. Ze zeuren minder en ze helpen de mensheid_O_
Ik stem voortaan op een aardappel. Ik ga wilders wegstemmen voor een aardappel.
Lang leven de patattes_O_
Die gaan het nog ver schoppen.

28-03-08 08:34:47
Yun
Erelid


WMRindex: 199
OTindex: 2.891
Het film was...nogal soft, vond ik. Ik had meer verwacht van wat er allemaal erin kon komen.*zucht* stop je tijd nou in iets nuttigers , calimero. Zoals euhm... de opwarming van de aarde dan in zoiets.

Jullie maken me hongerig 8O

28-03-08 08:35:34
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
En toch is die film een slimme zet, hoe dom het er ook mocht zien, hij heeft nu wel een grote groep sufkutten die zullen zeggen: "Zie je wel, Geert valt best mee, ik ga de volgende ronde op hem stemmen".

28-03-08 08:35:36
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
@Yun
calimero/ de opwarming van de aarde hebben niet echt enorm veel te maken met het probleem waar wilders mee zit denk ik

28-03-08 08:52:19
Yun
Erelid


WMRindex: 199
OTindex: 2.891
euhm... *houd mond maar dicht*

28-03-08 09:13:38
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Ach, hebben wij Nederlanders na Peter r d Vries weer is een keer het internationale nieuws gehaald.

Liveleak is in de jaren dat ik het gebruik nog nooit zo traag geweest.

28-03-08 09:14:29
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
on-ge-loof-lijk...
dit verwacht ik van een 10 jarige NIET van een politicus. dat hij niet veel in zijn mars had wist ik maar zo weinig... wat een zielige vertoning zeg. ik had eerder een echt film verwacht niet een compilatie van krantenkoppen en beelden van "wat de islam ons aandoet".
slap gelul vind ik het.... ik kan begrijpen dat de islamwereld er niet echt wakker van ligt

28-03-08 09:27:59
Sijmen310
Lid

WMRindex: 31
OTindex: 4
Quote David van Harmelen:
on-ge-loof-lijk...
dit verwacht ik van een 10 jarige NIET van een politicus. dat hij niet veel in zijn mars had wist ik maar zo weinig... wat een zielige vertoning zeg. ik had eerder een echt film verwacht niet een compilatie van krantenkoppen en beelden van "wat de islam ons aandoet".
slap gelul vind ik het.... ik kan begrijpen dat de islamwereld er niet echt wakker van ligt

Nou, Ik heb de film gisteren gezien, En vind hem toch nog best heftig, Hoor! 8O Hij heeft er wel allemaal feiten neer gezet

28-03-08 09:35:08
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
feiten en beelden van "moslims". er zou extremistische voor moeten staan, een overgroot deel van de moslims veroordeeld dit soort terreur...

28-03-08 09:47:35
RonHee
Oudgediende


WMRindex: 10.567
OTindex: 4.662
Kpuc, ken je wethouder Hekking nog uit de gemeente Juinen?
Dat is het voorbeeld geweest van dit ei, dat ik niet eens de naam Calimero wil toebedelen. (Zou afbreuk doen aan de tekenfilms)
Alleen maar uit op eigen gewin, inhoud is ver te zoeken.

28-03-08 09:47:58
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Quote David van Harmelen:
feiten en beelden van "moslims". er zou extremistische voor moeten staan, een overgroot deel van de moslims veroordeeld dit soort terreur...

Klopt. Dit kun je vergelijken met een film over Nederland waarbij iedereen in de film op klompen loopt.

28-03-08 13:33:17
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
Ik wist wel dat het niet zoveel voor zou stellen. Nu heeft Wilders een reden om te vertellen dat de moslims ophef maken over iets dat ze niet eens kennen, ofzo..8O.. Dat ze al gaan dreigen eer er iets gebeurt..

28-03-08 16:52:12
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Zal ik de film in het weekend gaan kijken? Ik weet het nog niet.

Al die ophef maken om een film die nog niet uit is valt in de categorie OLIEDOM!!! Eerst kijken wat voor dingen erin staan. Dan pas weet je of je een punt hebt/kunt maken.

Het is allemaal ook nog eens gratis reclame: "Ben benieuwd wat voor film dat is waarover zo'n ophef gemaakt wordt..."

Enne... Wie weet wat hij er allemaal uitgeknipt heeft in de laatste paar dagen... 8)

28-03-08 17:03:30
Doctor Insano
Erelid


WMRindex: 1.207
OTindex: 2.351
Quote David van Harmelen:
on-ge-loof-lijk...
dit verwacht ik van een 10 jarige NIET van een politicus. dat hij niet veel in zijn mars had wist ik maar zo weinig... wat een zielige vertoning zeg. ik had eerder een echt film verwacht niet een compilatie van krantenkoppen en beelden van "wat de islam ons aandoet".
slap gelul vind ik het.... ik kan begrijpen dat de islamwereld er niet echt wakker van ligt
Mijn broertje is acht. Hij hij had een poosje geleden ooit een keer een uitschietertje tegen een of andere groep. Maar sinds dat ene keertje niet meer.

Weet je wat

Als ik moet gaan stemmen heb ik nu twee keuzes: mijn broertje of een aardappel

28-03-08 17:03:45
CrazyM
Senior lid

WMRindex: 133
OTindex: 406
Wnplts: Cairns
Wat ik al zei de film is netjes binnen de perken, maar als je een paar miljoen kijkers krijgt, had je toch wel iets beters van de film kunnen maken. Of een quote van Rutte om het beter te zeggen: "Hij heeft nu een miljoenenpubliek dat hij had kunnen gebruiken voor het presenteren van oplossingen voor problemen met de radicale islam en integratie."

@Doctor Insano, en heb je al een voorkeur?

28-03-08 17:12:42
Doctor Insano
Erelid


WMRindex: 1.207
OTindex: 2.351
@CrazyM
de aardappel:D
Die zeurt het minst, en zo'n ADHD type als mijn broertje kan je beter niet in de regering hebben.
En mocht er eens een groep aardappelen met dromen over wereldoverheersing komen, dat wordt ik deel van het geheime wapen:PMjam

28-03-08 19:43:50
Molly
Senior lid

WMRindex: 358
OTindex: 618
Wnplts: Utrecht
Ik ben absoluut geen VVD'er en vind dat er WEL opgetreden moet worden tegen extreme moslims (andere moslims zijn er namelijk ook, ome Geert!8O) maar deze keer vind ik de uitspraak van Rutte over 'de' film erg juist!

Filmpje gezien, kastje dicht.
... en NL leefde nog lang en gelukkig (op dezelfde voet verder).

28-03-08 20:10:14
Doctor Insano
Erelid


WMRindex: 1.207
OTindex: 2.351
@Molly
WOW8O
Ik wilde bijna opmerken kort en gelukkig. Ik begin van Geert zelf extremistische moslimgedachtes te krijgen. Ik had echt een miliseconde lang de zin Nederland plat te bombarderen. En ik ben geen eens moslim. Dat was weird8O

Maar van zo'n gast krijg je toch ook wel waanideeën he?

Hoe lang zal het eigenlijk duren voordat Theo een nieuwe buur krijgt(6)?

28-03-08 20:16:07
Molly
Senior lid

WMRindex: 358
OTindex: 618
Wnplts: Utrecht
Hij stond in de top3 van die Mohammed B en die zegt dat hij opvolgers heeft, dus reken maar...
hoewel het nu nog erg kalm is(/blijft).
Eindelijk kan de regering en het volk weer over zinnigere dingen praten dan
oh oh die film!

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2] 3

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven