hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-5 12:00 - 74550 artikelen - nu online 62 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 4 .... 22 23 24 [25] 26 27 28 152 153 154 155

Discussie over Geert

17-11-09 10:48:12
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Rick, dat kan net zo van Gristenen worden gezegd. Koorknaapjes verkrachten, foute fondswervingen, haatcampagnes, noem maar op, ook de Gristen is niet fris op de graat. Excessen, daar gaat het om en niet iedereen die acties in de maag splitsen.

Rick, oh, dus omdat ze er bekend omstaan is het ineens goed? Dat zegt mij genoeg over het niveau van denken bij de gemiddelde PVV-stemmer _O-

17-11-09 10:48:21
Roclan
Senior lid

WMRindex: 470
OTindex: 104
Wnplts: Hilversum
S
Ik vraag me echt af wie er nou achter loopt :P

17-11-09 10:57:17
nietmeer
Hm ik heb het helemaal niet op geloof dus ja.. en het is Christenen Kpuc, en als je ge PVV stemmer zwart maakt, maak je dik 2mil mensen zwart

17-11-09 11:00:54
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Twee miljoen is al helemaal overdreven. Maar dat terzijde, zo is het dan maar, ik neem de PVV, en aanhang, absoluut niet serieus in zake politiek en menslievendheid.

17-11-09 11:10:19
timwijn
Erelid


WMRindex: 1.760
OTindex: 1.315
S
Tja, ik heb gisteren uit verveling en interesse even alle partijprogramma's van de verkiezingen in 2006 doorgeworsteld en zie een bizar verschil tussen PVV en alle anderen.

Wilders: Rijtje problemen met kort wat oplossingen zonder plan van aanpak. Al met al een paar minuutjes lezen. Veelal geroep wat mensen willen horen.

Alle ander partijen: Een enorme lap tekst, met hele onderbouwingen en financiele bijsluiters (waarbij de inleiding meer tekst heeft dan heel PVV's programma bij elkaar). Per programma mag je bijna 30-45 minuten uittrekken om het goed te begrijpen. En dan doe ik HBO-niveau en krijg altijd complimenten dan ik mijn verslagen op hoog niveau schrijf.

Bij het lezen van alle andere programma's is Wilders bij mij helemaal gedaald naar het 0-punt. Daar ga je toch niet op stemmen, laat hij eerst eens met een goed PvA komen. Hoewel PVV heel duidelijk is - wat andere partijen wat mij betreft ook eens mogen doen (korter en krachtiger) is inhoud minstens zo belangrijk. En dat is er gewoonweg niet!

Wat ik ook leuk vond:
CDA inleiding begint met benoemen waar ze vooruitgang hebben geboekt in de voorgaande jaren; en het lijkt wel of Wilders die lijst heeft gepakt en zijn programma heeft samengesteld op basis van die punten, echter, met het uitgangspunt dat er juist daar niets veranderd is :P

17-11-09 11:11:30
No_u
Senior lid

WMRindex: 348
OTindex: 477
Quote rickhoogenband:
Hm ik heb het helemaal niet op geloof dus ja.. en het is Christenen Kpuc, en als je ge PVV stemmer zwart maakt, maak je dik 2mil mensen zwart


er zijn naar schatting ongeveer 2 miljard Christenen in de wereld, 1,3 miljard Moslims, ongeveer 1 miljard Joden en ongeveer 1 miljard Hindoes. Om over andere geloven nog maar te zwijgen

Jij veroordeelt meer mensen.

17-11-09 11:11:38
nietmeer
Nee.. stel je voor dat het is anders gaat in Nederland. Menslievendheid, Geert Wilders wil niet anders dan gewoon strakke regels in Nederland.
zo gaat het in zo veel landen, na 3 maand nog geen werk gevonden? Tot ziens, hier is een enkeltje naar thuis. Beste wensen verder. Waarom zijn er buitenlanders die wel binnen half jaar vloeiend Nederlands spreken en al fulltime werken en zich keurig netjes aanpassen aan ons land? Waarom kunnen die andere 6/10e het dan niet? Leg me dat even uit..

17-11-09 11:12:00
timwijn
Erelid


WMRindex: 1.760
OTindex: 1.315
S
Beste Rick, je zult het niet geloven, maar Geertje is Rooms-Katholiek. En hij wil de joods-christelijke maatschappij terug in de samenleving brengen. Dat is de kern van zijn volledige programma.

Dus, of je hebt geen idee van zijn daadwerkelijke achtergrond en gedachten of.. ehm.. zeg het maar?

17-11-09 11:12:18
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Ofwel, de PVV is een Tokkie-partij (A)

17-11-09 11:12:27
nietmeer
No_u, lees mijn bericht goed dan?? Er staat dan IK het niet op geloof heb, daarmee maak ik niemand zwart of wel soms?

17-11-09 11:13:17
nietmeer
Timwijn, hiermee zal hij niemand dwingen om gelovig te worden.

17-11-09 11:14:27
No_u
Senior lid

WMRindex: 348
OTindex: 477
@rickhoogenband:
Als je het niet op geloof hebt, heb je het automatisch dus ook niet op gelovigen, omdat die naar hun geloof (proberen te) handelen.

Dan moet je niet impliceren dat anderen wijzen, want dat doe je zelf in grotere zin.

17-11-09 11:14:42
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Rick, als je het geloof verder buiten beschouwing zou laten komt het er dus op neer dat iedere immigrant zich met wat tegenslag van geen baan vinden op moet krassen. Vertel jij mij dan eens hoe dat moet met de autochtoon wie geen werk kan/wil vinden?

17-11-09 11:14:49
timwijn
Erelid


WMRindex: 1.760
OTindex: 1.315
S
rick, dat klopt, maar hij wil wel weer dat het overheersend wordt in de Nederlandse maatschappij. Hij wil Moslims weg, zodat het joods-christelijke geloof weer duidelijker zichtbaar wordt.
Daar kwam ik gisteren tot mijn verbazing achter. En daarmee zijn heel veel PVV stemmers gelijk zo hypocriet als een cavia :ja

17-11-09 11:17:23
nietmeer
Quote No_u:
rickhoogenband:
Als je het niet op geloof hebt, heb je het automatisch dus ook niet op gelovigen, omdat die naar hun geloof (proberen te) handelen.

Dan moet je niet impliceren dat anderen wijzen, want dat doe je zelf in grotere zin.


Ik zit op een Christelijke school, Ik heb Christelijke vrienden, ik heb totaal niets met geloof, maar daarom respecteer ik het wel, en een Moslim die gewoon normaal leeft en geloofd respecteer ik ook.

17-11-09 11:17:58
Maan
Senior lid

WMRindex: 21
OTindex: 460
Het begint hier aardig uit de hand te lopen en er word ook flink op de man gespeeld.

Maar dat is ook wel logisch gezien het onderwerp natuurlijk.

Goed, is het ooit bij iemand opgekomen, dat iedere partij de zelfde problemen wil oplossen, netjes verpakt of wat radicaler. En dat ze die problemen alleen op willen lossen gedurende de verkiezingsperiode?
En dat het problemen zijn, waar eigenlijk geen oplossing voor is?

Kiezers horen nu eenmaal graag dat "hun" partij met de beste oplossing komt.
Maar face it: er zal altijd armoede zijn, er zal altijd drugs zijn, er zal altijd criminaliteit zijn, er zal altijd racisme zijn. Dit zijn zaken, die al sinds mensen bestaan een probleem zijn.

Daarom stem ik altijd blanco, want niemand is zo machtig en slim dat ze deze problemen de wereld uit kunnen helpen.

17-11-09 11:18:26
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Weet niet of het nu nog zo is, maar in Zwitserland moest je het land uit als je 1 of 2 jaar, weet ik niet zeker meer, geen werk had8O

17-11-09 11:19:50
nietmeer
Quote Kpuc:
Rick, als je het geloof verder buiten beschouwing zou laten komt het er dus op neer dat iedere immigrant zich met wat tegenslag van geen baan vinden op moet krassen. Vertel jij mij dan eens hoe dat moet met de autochtoon wie geen werk kan/wil vinden?


Een baan via de overheid aanbieden, uitzendbureau, NovaTeck, Caparis, maakt niet uit wat, zolang je het maar aanneemt, vanaf daar kan je weer opbouwen naar iets wat je leuker vind.

Werk is altijd te krijgen, of je het leuk vind is anders. Maar iedereen begint bij de bodem.

Wil de autochtoon het niet aannemen, uitkering stop zetten.

17-11-09 11:22:23
Maan
Senior lid

WMRindex: 21
OTindex: 460
En als deze immigranten nu met zo'n trauma rondlopen dat ze eigenlijk eerst in therapie zouden moeten, en in principe arbeidsongeschikt zijn, hoe dan?

17-11-09 11:22:26
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Rick, dan kan ik je uit die droom van de overheid biedt wel aan helpen. Ik zelf werk vanuit een uitkering en het bedrijf waar ik voor werk is zowat op de fles, dus zo makkelijk als jij het je voorstelt is het gewoon niet.

17-11-09 11:26:20
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Bij de Hokatex waar ik een tijd gewerkt heb, was een gesubsidieerde baan door de overheid als een bedrijf mij aannam:)

Is later gestopt, toen ik bij de Dekamarkt ging werken nu bijna 20 jaar geleden:)

17-11-09 11:27:10
nietmeer
Quote Maan:
En als deze immigranten nu met zo'n trauma rondlopen dat ze eigenlijk eerst in therapie zouden moeten, en in principe arbeidsongeschikt zijn, hoe dan?


Tja dat is een ander geval.. Maar moet Nederland dan het opvangcentrum zijn voor trauma patiënten? Terwijl Nederland daar hoogstwaarschijnlijk niets met zijn trauma te maken heeft omdat dat in zijn thuisland is gebeurt?

17-11-09 11:28:01
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
zullen we niet gewoon een Dictator aanstellen ?

Zijn we meteen van het gezeik af :P

17-11-09 11:29:19
nietmeer
Nee met een Dictator zijn we niet van het gezeik af, hij rijk, rest van het land arm

17-11-09 11:33:04
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
niet als ik de dictator ben (A)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 22 23 24 [25] 26 27 28 152 153 154 155

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven