hr
jaargang -23 - laatste artikel 18-5 18:00 - 74547 artikelen - nu online 44 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 4 .... 111 112 113 [114] 115 116 117 152 153 154 155

Discussie over Geert

16-03-11 13:12:55
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Quote @yes_my_dear:
. . . want over het algemeen noem jij pure futiliteiten misdaad (als het om GL en andere linkse partijen gaat) en noem je misdaad een futiliteit (als het om PVV gaat)...


Klopt, ik doe expres hetzelfde met PVV als wat de tegenstanders met hun kwesties doen. En redeneer over hun kwesties net zo als zij dat over PVV doen.

Verschil is dat ik me ervan bewust ben terwijl aan de andere kant diversen stug volhouden dat er niet met 2 maten gemeten wordt.

Racisme : de verzamelterm voor alle opvattingen die aan het begrip 'ras' een doorslaggevende betekenis toekennen bij het vaststellen of veronderstellen van karaktereigenschappen, fysieke capaciteiten en geestelijke vermogens.

Daar Islam geen ras is kan je dus niet spreken over racisme. Ook hoogblonde Finnen kunnen moslim zijn...

Die film van hem is een prutswerk, maar laat wel voortdurend haatzaaiers jegens ons zien. Is het laten zien van haatzaaien en doodsbedreigingen jegens ons haatzaaien? Waarom mag dat wat er werkelijk speelt niet getoond worden? Daarmee is echt het slechte nieuws niet weg, al denkt men mn ter linker zijde van wel.

Dat e.e.a. in de film klopt wordt telkenmale weer bewezen doordat hij beveiligd moet worden. Ook die Deense krant kan ervan meepraten. Het mag dan een prutswerk zijn qua kwaliteit, dat wat erin getoond wordt is hoogstens zwaar overdreven en te generaliserend, maar helaas niet incorrect. En het is zeker niet erger dan PVV vergelijken met Nazi's en spotprenten maken met kampen en douches.....

16-03-11 13:16:47
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Dat wat er werkelijk speelt?? Of als het werkelijk speelt... dan is het namelijk wat anders! Waarom moet hij beveiligd worden? Is het de aandacht... of is het omdat hij dreigt de Moslims uit te roeien (ja nu overdrijf ik eens een keer ja)

Quote Zeer_Stom:
Daar Islam geen ras is kan je dus niet spreken over racisme. Ook hoogblonde Finnen kunnen moslim zijn...

Whahahahaha _O_O_O_

Quote:
Verschil is dat ik me ervan bewust ben terwijl aan de andere kant diversen stug volhouden dat er niet met 2 maten gemeten wordt.

Tsja invisible... jij bent ook vele malen beter als de rest... als iedereen van ons... wat wij doen is allemaal raar en fout en wat jij doet is geweldig... klinkt als....

uhm... wie was die gek ook al weer...
Oh ja Geert Wilders :r

16-03-11 13:30:51
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Ik kan uit bovenstaande niet anders opmaken dan dat jij Islam kwalificeert als ras. Het is niet om het een of ander, maar dat doen en dan ook nog de ander Zeer_Stom noemen ... dat nog verergeren met die _O_ plaatjes . . Je gaat behoorlijk af zo...

Ook bespeur ik de tendens van het belachelijk maken. Als je niet op inhoud wil discusieren of geen argumenten hebt een veel gebruikte tactiek. Jammer alleen dat steeds meer mensen dat doorzien....

Het lijkt me beter verder niet meer te reageren op bijdrages van dat kaliber .

16-03-11 14:33:39
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Het laat alleen maar extremen zien, en daar gaat heel Fitna over. En is alleen maar bedoeld om angst en haat te zaaien, de term waarschuwen is werkelijk niet van toepassing op het geestesgoed van de heer Wilders.

17-03-11 11:46:27
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S

18-03-11 13:35:07
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Oepsie:S

Lees vooral de reacties...

Ik krijg er zo'n Do ist der Bahnhof gevoel bij :S

21-03-11 09:57:52
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Rechtse hobby's, tja, je moet toch wat als PVV om tegenwicht aan de Linkse kerk te bieden? Zo wil men van de schaatsbaan de Uithof te Den Haag een ijstempel maken, kosten, onbekend. Wel is bekend dat Richard de Mos hiermee Thialf in Heerenveen naar de kroon wil steken. Ach, en waarom ook geen race-evenement in de Hofstad gaan houden, tuurlijk, zet lekker de wegen af voor een stelletje herriemakers en vervuilers. Way to go meneer de Mos, ook nog even Rotterdam van wat centjes af willen helpen :nee Den Haag moet al 150 miljoen bezuinigen, daar kunnen zulke plannen natuurlijk aan meehelpen..

22-03-11 10:38:40
nietmeer
wat speelt er dan werkelijk, Invis?

Waarom moeten moslims beperkt worden in het uiten van hun geloof? Is het, omdat zij hun geloof uiten, moeilijker om zelf de vrijheid te nemen om het zelf ook te doen? Is het zo dat mensen zich niet meer kunnen uiten, als zij dat al doen? Ik vind het een drogredenering om te zeggen dat zij ons "beperken" in elke zin van het woord.

Of vormen zij soms daadwerkelijk een gevaar? Wat voor gevaar vormt de gemiddelde moslima die een hoofddoekje draagt? IS zij dan per definitie hetzelfde als menig terrorist? Je kunt nog steeds het gezicht zien, en als ik ervoor kies mijn haar af te dekken, krijg ik geen gezeik over me heen. Zij wel. Vrouwenonderdrukking? Die mensen hebben nog steeds een eigen keus, en het valt niet tegen te gaan d.m.v. iets belachelijks als een kopvoddentax.

25-03-11 08:22:50
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Toch is het wel wat vreemd dat een partij wie met zoveel kamervragen komt om openheid te eisen, zelf geen voorstandervan openheid is..

25-03-11 10:23:32
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Zou je zeggen.

Echter hoe zou jij reageren op een maatregel die mooi verwoord is, maar die in essentie enkel en alleen opgezet is om jou te treffen? Om jou te dwarsbomen? Dat is namelijk wel de oorspronkelijke insteek van dit voorstel. Lijkt me dat je dat ook niet zou pikken.

Verder stelt Wilders dat openheid mn de donaties aan PVV zullen treffen. En daar heeft hij gelijk in. Door de enorme demonisering van de PVV, het voortdurende gelieg over de intenties daarvan, is er bij veel mensen toch huiver om openlijk toe te geven dat je de PVV steunt.

Als je 10.000 aan SP of GL doneert krijg je hoogstens de vraag of je geld teveel hebt. Doe je hetzelfde bij PVV zullen veel mensen zich tegen je keren, moet je in de verdediging etc. En zeker bij nog hogere bedragen moet je niet raar opkijken als 's nachts mensen met bivakmutsen je gezin komen bedreigen en je muren bekladden dan wel molotov cocktails gooien etc, omdat jij moreel verwerpelijk bezig bent en de moreel hoogstaanden dat mogen bestrijden. Sowieso zal je bedreigingen krijgen via telefoon etc zodra je op de donateurslijst van PVV komt.

Openheid komt er in de praktijk op neer dat mn PVV getroffen wordt en als gezegd: daarvoor is het ook opgestart.

Openheid: dan ook geld van de overheid naar alle partijen, wat nu niet gebeurd. En zware straffen voor hen die donateurs bedreigen

25-03-11 10:28:01
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
@Invisible: Natuurlijk, alle goede plannen wie de PVV treffen zijn vooropgezet _O- Laat me nu niet zo hard lachen, of meen je dit echt? En over geweld en agressie, kom op, wees een kerel en geef nu eindelijk eens toe dat zulke mensen voornamelijk in de fractie bij Wilders zitten.

Quote:
dan ook overheidsgeld naar PVV, wat nu niet gebeurd.
Que??? En waarom krijgen ze die niet? Omdat ze die ten eerste zelf niet eens willen!

Quote Wilders:
"Geen enkele partij dient aan het staatsinfuus te liggen en geld van de belastingbetaler te ontvangen. Laat partijen hun eigen broek ophouden, anders worden ze lui en vadsig en ambtelijke organisaties."
Lust je nog meer koekjes van eigen deeg? Sorry maar ik heb je nu toch echt in gedachten als Calimero, kan er niks aan doen, nogmaals sorry maar zo voelt het dus echt wel..

25-03-11 10:32:02
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Het meeste geweld tegen industrieen, hun bestuurders etc omdat het bedrijf "fout" is in hun ogen komt uit de linkerhoek onder mooie namen als dierenbevrijdingsfront etc. Ook de antiglobalisten die regelmatig binnensteden verbouwen zijn uit de linkerhoek afkomstig. Over de krakers zullen we het verder maar niet hebben.

En wie verstoren getooid met bivakmutsen iedere vergadering of demonstratie van rechts als ze de kans krijgen? Daarbij grof geweld niet schuwend?

En uit welke hoek kwam de moordenaar van Fortuin ook alweer?

Kortom: de dreiging van geweld uit de linkerhoek is beslist reeel en wordt met grote regelmaat bewezen.

En dat is niet iets om weg te lachen

Dat het plan van begin af aan opgezet is om de PVV te treffen kon en kan zelfs een blinde zien....Het is vaker aande orde geweest, lukte nooit, totdat het een middel werd om, toen was ineens iedereen voor..... wel erg toevallig....

25-03-11 10:36:39
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Nog een keer dan, zijn de huidige linkse partijen blij met zulke extreme idioten? Wie door mensen als jij op links worden gezet maar in werkelijkheid geen politieke voorkeur hebben, in elk geval niet zo dat ze zich met een partij verbinden. En dat mijn waarde, dat proberen extreemrechtsen ook niet, Stormfront en dat soort rapaille hebben niets met Wilders, die hebben hun OOK hun eigen agenda, voor zover je dat niet begrepen had.

Dat zien alleen blinden wie niet willen zien wat er speelt. Tja, je denkt er het jouwe maar van, ik zie het anders.

Hoe toepasselijkis die afbeelding dan _O-

25-03-11 10:39:25
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Ik zeg ook niet dat de linkse partijen schuldig zijn! Wel dat ze mede de sfeer scheppen door het voortdurend demoniseren.

Ik stel dat in de linkerhoek veel van dit soort excessen voorkomen en dat dit bedreigend is en donateurs van PVV zal afhouden. Een donateur van GL hoeft niets te vrezen, die van PVV wel. Kan je niet leuk vinden, maar zo ligt het wel.

Je laatste link geeft wel de essentie weer. En wie is schuldig aan dat universeel verbindend criminaliseren? Precies....

Waarmee ik verder deze discussie stop. We gaan anders toch maar verder in het bekende stramien ;)


25-03-11 10:41:38
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Tja, misschien dat dit komt omdat die mensen te dom zijn om in te zien dat dreigen en geweld niet helpt? En wie weet komt zoiets net zo goed op rechts voor, het wordt alleen maar al te makkelijk aan links toegeschreven omdat er gewoon niet aan wordt gedacht dat ook rechtse activisten wel eens minder lief kunnen zijn.

Die laatste link komt overigens uit een zeer ProPVV-blogje, ben blij dat zij het wel durven toe te geven :P

Tja, als het niet bevalt weglopen, typisch gedrag 8) Niet dat ik me daar nooit schuldig aan maak hoor, dat zeker niet 8)

Quote De Telegraaf:
De Algemene Rekenkamer dringt al langer aan op meer openheid over en regels aan de herkomst van partijfinanciering. Nu is het Nederlandse systeem een van de minst transparante van Europa.

25-03-11 11:24:58
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Wie zonder zonden is werpe inderdaad de eerste steen ;)

Ik loop niet weg, ik ben er gewoon niet.... ;) (anders zit ik hier de hele dag weer te verlummelen ipv mijn werk en huishoudelijke taken te doen :) )

Op zich ben ik overigens voor openheid en niet alleen bij de overheid. Ook scholen bijvoorbeeld en allerlei maatschappelijke organisaties op welk terrein dan ook. Alles moet transparant zijn is mijn mening.

Alleen in dit specifieke geval wijs ik er op dat hr Wilders best een punt heeft.

25-03-11 11:38:58
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Dus als ik het goed lees zou het CDA niet moeten zeuren over zoiets?

25-03-11 12:42:41
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Klopt helemaal. Ik snap hun gezeur ook niet: CDA donateurs hebben niets te vrezen lijkt me.


25-03-11 17:41:07
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
@Invisible: Dan meet je dus ook met dubbele maten, waar je zelf zo vies van bent, onbegrijpelijk, sterker nog, om met de grote blonde leider zijn eigen woorden te spreken, knettergek, hoe kom je erbij om zo dubbel te denken?

Enne, niets te vrezen, wat zijn het dan voor stiekeme gastjes wie doneren aan de PVV? Lekker smiechterig denken van ha, ik heb die bruinhemden gesteund maar intussen wel weten hoe fout dit is? Wat een minkukels zijn dat soort lui eigenlijk, stiekem, vals, de ellebogen gebruiken of erger, smerig volk in ieder geval als ze te laf zijn hun daden te erkennen :r

25-03-11 18:13:09
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
Bratets, het kan erger natuurlijk :? wordt de pvv dan op de been gehouden door buitenlands kapitaal ? ;|

Zonder transparantie geen recht van spreken in MIJN optiekn :nee :|

edit: DA znasjti :|

25-03-11 18:31:16
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Vanuit Amerika en Israël zal een hoop onverkwikkelijk geld voor ze komen, logisch dat de Grote Blonde Lijder niet wil hebben dat men weet wie hem steunt.

25-03-11 18:31:42
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Kpuc: dat verkeerd lezen, doe je dat nu express voor de discussie?

Ik ben voor openheid, stel echter enkel en alleen het feit vast dat Wilders met zijn kritiek een punt heeft. Die jij meteen bewijst door weer over bruinhemden te beginnen. Dat is precies het demoniseringsmilieu die de moord op Fortuin heeft veroorzaakt.

En over laf: met bivakmutsen op 's nachts mensen bedreigen en spullen in de fik steken is wel dapper? Met zijn allen demoniseren zodat we niet na hoeven denken wel een voorbeeld van hoe het moet?

Ach , laat ook maar, op dergelijke onzin ga ik verder niet eens meer in.

25-03-11 18:32:53
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
@Invisible: Goed lezen mijn waarde, dan zul je zien dat het geen onzin is. Mjah, wat zal t mij ook boeien hoeveel boter iemand op het hoofd wil blijven smeren, zonde, moet je op je brood doen in deze tijden van wereldse voedseltekorten.

25-03-11 18:38:50
nietmeer
Mensen de pvv, is toch de meest brave partij
Hebben ook nooit met justitie te maken gehad

25-03-11 19:28:30
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Overigens, als je valt over dat van bruinhemden zul je ook moeten vallen over het gezegde dat de Koran vergelijkbaar is met Mein Kampf, wel, dat doe je niet dus je agenda is vrij duidelijk :r Iemand had het al eens over een digitale pisvlek, en ik kan het alleen maar eens met die persoon zijn!

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 111 112 113 [114] 115 116 117 152 153 154 155

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven